Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030050/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-09
- 2021/BZP 00057856/01 - Wynik z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034346 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
NA DOSTAWY PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Lipsko
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 483783512
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitallipsko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034346
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00030050/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania tej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ oraz określił warunki takiej zmiany.2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy:2.1. ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku:a. zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa – mogą się zmienić od dnia obowiązywania nowej stawki, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmiany cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen towarów;c. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen towarów;d. obniżenia cen produktów leczniczych przez producenta.2.2. Zamawiający dopuszcza zmianę nazwy własnej produktu leczniczego o ile zmiana ta została dokonana przez wytwórcę (podmiot odpowiedzialny) – potwierdzone stosownym dokumentem.2.3. Zamawiający dopuszcza zmianę konfekcjonowania (wielkości opakowania) wprowadzonej przez producenta odpowiednio przy tym przeliczając cenę w stosunku do ceny objętej umową.2.4. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym lekiem synonimowym (odpowiednikiem) zawierającym w składzie tą samą substancję czynną (nazwę międzynarodową) oraz mającym zarejestrowane te same wskazania co lek objęty umową bez zmiany ceny jednostkowej w następujących przypadkach:a. wycofania leków z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych,b. zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objętego umową,c. wygaśnięcia świadectwa rejestracji,d. wprowadzenia decyzjami administracyjnymi nowych leków do obrotu i stosowania.W przypadku gdy cena leku synonimowego byłaby wyższa (udokumentowana), w takiej sytuacji wymagana jest na to pisemna zgody obu stron. 2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, w zależności od warunków kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia lub wskazań medycznych.2.6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto, dotyczy to sytuacji nie przewidzianych i niezawinionych przez zamawiającego takich jak wstrzymanie dostaw czy wycofanie z produkcji niektórych dawek przez producenta (wytwórcę), wycofanie niektórych dawek i serii leków przez Inspekcję Farmaceutyczną.2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo egzekwowania zakupu leków po obowiązujących cenach promocyjnych, ustalonych przez producentów, w danym okresie.2.8. W przypadku braku możliwości oferowania ceny promocyjnej przez wykonawcę, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu bezpośrednio u producenta lub we wskazanej przez niego placówce.2.9. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 4. Zmiany dokonane w naruszeniem niniejszego § są nieważne.5. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 30 %.6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu (przedłużenie) realizacji umowy w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wymagana jest zgoda obu stron wraz z podpisaniem właściwego aneksu.
Po zmianie:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania tej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ oraz określił warunki takiej zmiany.2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany umowy:2.1. ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku:a. zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa – mogą się zmienić od dnia obowiązywania nowej stawki, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmiany cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen towarów. Korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej.c. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen towarów;d. obniżenia cen produktów leczniczych przez producenta.2.2. Zamawiający dopuszcza zmianę nazwy własnej produktu leczniczego o ile zmiana ta została dokonana przez wytwórcę (podmiot odpowiedzialny) – potwierdzone stosownym dokumentem.2.3. Zamawiający dopuszcza zmianę konfekcjonowania (wielkości opakowania) wprowadzonej przez producenta odpowiednio przy tym przeliczając cenę w stosunku do ceny objętej umową.2.4. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym lekiem synonimowym (odpowiednikiem) zawierającym w składzie tą samą substancję czynną (nazwę międzynarodową) oraz mającym zarejestrowane te same wskazania co lek objęty umową bez zmiany ceny jednostkowej w następujących przypadkach:a. wycofania leków z obrotu lub wykreślenia z rejestru produktów leczniczych,b. zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objętego umową,c. wygaśnięcia świadectwa rejestracji,d. wprowadzenia decyzjami administracyjnymi nowych leków do obrotu i stosowania.W przypadku gdy cena leku synonimowego byłaby wyższa (udokumentowana), w takiej sytuacji wymagana jest na to pisemna zgody obu stron. 2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, w zależności od warunków kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia lub wskazań medycznych.2.6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto, dotyczy to sytuacji nie przewidzianych i niezawinionych przez zamawiającego takich jak wstrzymanie dostaw czy wycofanie z produkcji niektórych dawek przez producenta (wytwórcę), wycofanie niektórych dawek i serii leków przez Inspekcję Farmaceutyczną.2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo egzekwowania zakupu leków po obowiązujących cenach promocyjnych, ustalonych przez producentów, w danym okresie.2.8. W przypadku braku możliwości oferowania ceny promocyjnej przez wykonawcę, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu bezpośrednio u producenta lub we wskazanej przez niego placówce.2.9. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 4. Zmiany dokonane w naruszeniem niniejszego § są nieważne.5. § 8. ust 5 załącznika nr 3 do SWZ6. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu dla każdej z oczekiwanych pozycji to 30 %..7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu (przedłużenie) realizacji umowy w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wymagana jest zgoda obu stron wraz z podpisaniem właściwego aneksu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-19 11:00
Po zmianie:
2021-04-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-19 11:30
Po zmianie:
2021-04-21 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-05-18
Po zmianie:
2021-05-20
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych
- Budowa siłowni zewnętrznej z obciążeniem przy zalewie w Lipsku
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.