Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Tuszyn-Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42
1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. Mariusza Chołuja w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 004710017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 49
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@tuszyn.naszops.pl; sw@tuszyn.naszops.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuszyn.naszops.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Wypoczynku w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 473244939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noworzgowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oceanik@oceanik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oceanik.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590283506
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noworzgowska 20A
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moktuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcktuszyn.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590315258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmtuszyn@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgmtuszyn.naszzgm.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590314655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzezińska 86A
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@zwiktuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwiktuszyn.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Przedszkolny w Tuszynie (dawniej Przedszkole Miejskie Nr 1)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590347376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolprzedszkolny@zptuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zptuszyn.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Przedszkolny w Tuszynie (dawniej Przedszkole Miejskie Nr 3)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368067861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolprzedszkolny@zptuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zptuszyn.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 2 „Pod Sosnami”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590347360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm2tuszyn.sz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pm2tuszyn.szkolnastrona.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001232066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jutroszewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Górki Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.gorki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkolagorki.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Władysława Jagiełły w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001248305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1tuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1tuszyn.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Stanisława Reymonta w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000816345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2tuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2tuszyn.superszkolna.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wodzinie Prywatnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001232072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Wodzin Prywatny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spwodzinprywatny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spwodzinprywatny.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101750852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starościańska 6/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszynek Majoracki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk.tuszyn@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuszyn.info.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom „Senior-WIGOR” w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363261682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 49
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@senior-wigor-tuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://senior-wigor-tuszyn.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472392201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lotuszyn3@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lotuszyn.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracyjno – Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366077275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coafsip@coafsip.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://coafsip.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Żłobek w Tuszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 529341591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prusa 7
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@tuszyn.naszops.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuszyn.info.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Tuszyn-Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3fd204-bd6e-47a6-b62c-25d33ab4f399
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Tuszyn-Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie zostało wszczęte na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Gmina Tuszyn w celu udzielenia zamówienia na realizację ww. usługi przeprowadziła postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zachodzą zatem okoliczności uzasadniające wszczęcie przez Zamawiającego procedury zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4b8260df-cfc8-4fde-8602-1930144f023b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 364349,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Zamawiającego - Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
1.1. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 1 do zaproszenia dp negocjacji:
1) Klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony: obligatoryjne i fakultatywne
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający założenia do ubezpieczenia: warunki obligatoryjne oraz definicje pojęć i inne postanowienia szczególne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
- Załącznik nr 1a do zaproszenia: opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia zgłaszanego do ubezpieczenia.
Przystępując do postępowania Wykonawca wyraża zgodę na włączenie do zakresu ubezpieczenia klauzul obligatoryjnych, wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji, oznaczonych numerami od 1 do 29.
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych w załączniku nr 1 do negocjacji numerami od 1 do 29 uniemożliwia zawarcie umowy z Wykonawcą.
3. Podmioty objęte zamówieniem.
3.1 Zamówienie obejmuje Gminę Tuszyn wraz z Urzędem Miasta, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych, jednostek pomocniczych Gminy w tym Sołectwa.
Jeżeli w dalszej części przedmiotowego dokumentu i w jego załącznikach jest mowa o Zamawiającym należy przez to rozumieć Gminę Tuszyn, natomiast jeżeli w dalszej części przedmiotowego dokumentu i w jego załącznikach jest mowa o ubezpieczającym/ubezpieczonym, należy przez to rozumieć Gminę Tuszyn oraz podmioty wymienione powyżej.
3.2. Informacja o brokerze ubezpieczeniowym.
Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, broker ubezpieczeniowy Gminy Tuszyn – Magnus Broker Sp. z o.o. (REGON 340515465) - będzie nadzorował jej realizację. Wybrany wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 006216959
7.3.3) Ulica: ul. Aleje Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZARNA BIAŁOSTOCKA CZĘŚĆ I UBEZ MAJĄTKU I OC GMINY CZB CZĘŚĆ II UBEZ POJAZDÓW MECHANICZNYCH GMINY CZB CZĘŚĆ III UBEZ NASTĘPSTW NW CZŁONKÓW OSP GMINY CZB
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KŁOMNICE
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI MIASTA I GMINY KÓRNIK
- Ubezpieczenie Miasta Wodzisław Śląski
- Usługa ubezpieczenia Gminy Miasta Jaworzna w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.