eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynUbezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Tuszyn-Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Tuszyn-Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. Mariusza Chołuja w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 004710017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 49

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@tuszyn.naszops.pl; sw@tuszyn.naszops.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuszyn.naszops.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu i Wypoczynku w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 473244939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Noworzgowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oceanik@oceanik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oceanik.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590283506

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Noworzgowska 20A

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moktuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcktuszyn.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590315258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmtuszyn@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgmtuszyn.naszzgm.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590314655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzezińska 86A

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@zwiktuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwiktuszyn.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Przedszkolny w Tuszynie (dawniej Przedszkole Miejskie Nr 1)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590347376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolprzedszkolny@zptuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zptuszyn.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespól Przedszkolny w Tuszynie (dawniej Przedszkole Miejskie Nr 3)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368067861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolprzedszkolny@zptuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zptuszyn.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 2 „Pod Sosnami”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590347360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pm2tuszyn.sz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pm2tuszyn.szkolnastrona.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Franciszka Kujawińskiego w Górkach Dużych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001232066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jutroszewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Górki Duże

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.gorki@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkolagorki.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Władysława Jagiełły w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001248305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1tuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1tuszyn.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Władysława Stanisława Reymonta w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000816345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2tuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2tuszyn.superszkolna.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wodzinie Prywatnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 001232072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wodzin Prywatny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spwodzinprywatny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spwodzinprywatny.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101750852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starościańska 6/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszynek Majoracki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk.tuszyn@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuszyn.info.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom „Senior-WIGOR” w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363261682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 49

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@senior-wigor-tuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://senior-wigor-tuszyn.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472392201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lotuszyn3@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lotuszyn.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracyjno – Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366077275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coafsip@coafsip.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://coafsip.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Żłobek w Tuszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 529341591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prusa 7

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@tuszyn.naszops.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tuszyn.info.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Tuszyn-Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3fd204-bd6e-47a6-b62c-25d33ab4f399

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Tuszyn-Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie zostało wszczęte na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Gmina Tuszyn w celu udzielenia zamówienia na realizację ww. usługi przeprowadziła postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zachodzą zatem okoliczności uzasadniające wszczęcie przez Zamawiającego procedury zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4b8260df-cfc8-4fde-8602-1930144f023b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364349,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Zamawiającego - Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.

1.1. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Załącznik nr 1 do zaproszenia dp negocjacji:
1) Klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony: obligatoryjne i fakultatywne
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający założenia do ubezpieczenia: warunki obligatoryjne oraz definicje pojęć i inne postanowienia szczególne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego.
- Załącznik nr 1a do zaproszenia: opis przedmiotu zamówienia zawierający wykaz mienia zgłaszanego do ubezpieczenia.

Przystępując do postępowania Wykonawca wyraża zgodę na włączenie do zakresu ubezpieczenia klauzul obligatoryjnych, wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji, oznaczonych numerami od 1 do 29.
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych w załączniku nr 1 do negocjacji numerami od 1 do 29 uniemożliwia zawarcie umowy z Wykonawcą.

3. Podmioty objęte zamówieniem.
3.1 Zamówienie obejmuje Gminę Tuszyn wraz z Urzędem Miasta, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych, jednostek pomocniczych Gminy w tym Sołectwa.
Jeżeli w dalszej części przedmiotowego dokumentu i w jego załącznikach jest mowa o Zamawiającym należy przez to rozumieć Gminę Tuszyn, natomiast jeżeli w dalszej części przedmiotowego dokumentu i w jego załącznikach jest mowa o ubezpieczającym/ubezpieczonym, należy przez to rozumieć Gminę Tuszyn oraz podmioty wymienione powyżej.

3.2. Informacja o brokerze ubezpieczeniowym.
Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, broker ubezpieczeniowy Gminy Tuszyn – Magnus Broker Sp. z o.o. (REGON 340515465) - będzie nadzorował jej realizację. Wybrany wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 006216959

7.3.3) Ulica: ul. Aleje Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.