Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00537617/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do
Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku
w pierwszej tercji roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000841337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brennik, 24
1.5.2.) Miejscowość: Ruja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-243
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768580316
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsprzasnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsprzasnik.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e76bdbaa-9046-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych doDomu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku
w pierwszej tercji roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e76bdbaa-9046-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056798/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.271.14.2023.AC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162840,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 1 – Dostawa mięsa i wędlin – 2 razy w tygodniu: wtorki i piątki, (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), nie później niż do godziny 10:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15113000-3 - Wieprzowina
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 46306,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 2 – Dostawa nabiału – 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), do godziny 9:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15542000-9 - Ser świeży
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 25205,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 3 – Dostawa pieczywa – 6 dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty (z wyjątkiem dni świątecznych), do godziny 8:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 22973,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 4 – Dostawa artykułów spożywczych (suchych, przyprawowych i przetworów owocowo-warzywnych) – nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu w dni robocze, do godziny 11:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03132000-5 - Przyprawy nieprzetworzone
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
14410000-8 - Sól kamienna
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15891000-0 - Zupy i buliony
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15871230-5 - Ketchup
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 29934,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 5 – Dostawa warzyw i owoców – 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek (za wyjątkiem dni świątecznych), do godziny 9:00, wyjątkowo Zamawiający dopuszcza także dostawę w dniu poprzedzającym wskazany termin tj. poniedziałek lub środę do godz. 13:30.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221400-0 - Warzywa kapustne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
4.5.5.) Wartość części: 14247,94 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej j tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 6 – Dostawa ziemniaków – 1 raz w tygodniu (za wyjątkiem dni świątecznych), do godziny 9:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 7030,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 7 – Dostawa jaj kurzych – 4 razy w miesiącu, w dni robocze od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych), do godziny 13:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 7030,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w pierwszej tercji roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 8 – Ryb i konserw rybnych – we wcześniej ustalonych (telefonicznie lub e-mail) terminach, w dni robocze od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych), do godziny 13:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15234000-7 - Ryby wędzone
15243000-3 - Przetwory z ryb
15235000-4 - Ryby konserwowane
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 5935,04 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. Sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych „Prząśnik” w Brenniku w trzeciej pierwszej roku 2024, realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem i w ilościach uzależnionych od bieżących potrzeb Zamawiającego, w następujących częściach:Część 9 – Dostawa mrożonek – we wcześniej ustalonych (telefonicznie lub e-mail) terminach, w dni robocze od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych), do godziny 13:00.
Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia wskazano w formularzach ilościowo-cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15555000-3 - Lody i produkty podobne
4.5.5.) Wartość części: 4177,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48799,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48799,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48799,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Odebralscy Marcin Odebralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520264660
7.3.3) Ulica: ul. II Armii 7C
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-305
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Odebralscy Marcin Odebralski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Odebralscy Marcin Odebralski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48799,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24944,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24944,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24944,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Mileko Mateusz Kasprzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6972161691
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Wilkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-115
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa MILEKO Mateusz Kasprzak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa MILEKO Mateusz Kasprzak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24944,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18229,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20299,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18229,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Łukasz Zwierzchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363193118
7.3.3) Ulica: Męcinka 117a
7.3.4) Miejscowość: Męcinka
7.3.5) Kod pocztowy: 59-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18229,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28197,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30905,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28197,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kaczan Zakład Handlu i Usług KAMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410361166
7.3.3) Ulica: Łaszczyn, 25a
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28197,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14960,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18493,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14960,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.C."DAMAR II"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932093477
7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 5
7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14960,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5476,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5476,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.C."DAMAR II"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932093477
7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 5
7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5476,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4292,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4292,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ferma Drobiu "Maćków" Joanna Małecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391054820
7.3.3) Ulica: Lisowice, 132A
7.3.4) Miejscowość: Lisowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FERMA DROBIU "MAĆKÓW" JOANNA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
FERMA DROBIU "MAĆKÓW" JOANNA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4292,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4631,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4631,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4631,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Kaczan Zakład Handlu i Usług KAMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410361166
7.3.3) Ulica: Łaszczyn, 25a
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4631,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3391,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3391,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Iglo-Renoma Spółka jawna Zbigniew Matys, Arkadiusz Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004048185
7.3.3) Ulica: Struga 1A
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3391,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
więcej: Przyprawy nieprzetworzone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.