Og³oszenie z dnia 2024-01-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00229568/01 - Wynik z dnia 2024-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Ma³omicka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 763070675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.um.lubin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Ma³omicka.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a49d930-b143-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00034454
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://lubin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokumenty elektroniczne s± sporz±dzane i przekazywane za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020. poz.2452).
3.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty kwalifikowane podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf, zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym, Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem.
4. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska do z³o¿enia podpisu elektronicznego znajd± Pañstwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
5. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej:
a)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b)Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz
wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej.
c)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji,
d) W³±czona obs³uga JavaScript,
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf,
f) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 2 GB.
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez Wykonawcê na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lubina, ul. Kiliñskiego 10, 59-300 Lubin, e-mail: kontakt@um.lubin.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan £ukasz Malinowski, e-mail: iodo@um.lubin.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym nie bêd± profilowane;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
W przypadku, gdy Wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1- 3 w/w rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cy na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania
nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 ww. rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art.18 ust.1 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie przys³uguje Wykonawcy:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych na terenie miasta Lubina – ul. Ma³omicka.
2. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje do wykonania nastêpuj±cy zakres robót:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) Roboty remontowe drogowe
c) Regulacja wysoko¶ciowa istniej±cej infrastruktury
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia na podst. art. 214 ust. 1 pkt 7. Zakres tego zamówienia obejmowaæ bêdzie 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na wykonaniu robót podobnych do zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego wykonawcy tego zamówienia.
Warunki, na jakich zostan± udzielone te roboty:
- zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi na jego realizacjê,
- umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±,
- cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê kosztorysu ofertowego / wyceny,
- Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy przedmiar robót /tabela wyceny, na podstawie którego Wykonawca sporz±dzi kosztorys ofertowy / wycenê,
- ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe / pozycje tabeli wyceny nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost,
- termin wykonania zamówienia bêdzie proporcjonalny do zakresu zamówienia,
- wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,
- Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ na przedmiot zamówienia udzielenia gwarancji i rêkojmi na okres taki sam jak okres udzielania gwarancji i rêkojmi w zamówieniu podstawowym,
- kary umowne bêd± przewidziane w takich samych wypadkach i w wysoko¶ci nie wy¿szej jak w umowie zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe,
- obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego bêd± uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po sprawdzeniu formalnej poprawno¶ci ofert i dokonaniu oceny spe³niania
warunków, spo¶ród ofert które nie zosta³y odrzucone, Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty
najkorzystniejszej. Ofert±
najkorzystniejsz± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów przyznanych w poni¿szych
kryteriach.Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena oferty” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „okres gwarancji” otrzyma oferta z najd³u¿szym, zadeklarowanym okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1/ Wykonawca posiada zdolno¶æ zawodow±1.1/ Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania (zrealizowane w ramach odrêbnych umów) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000 z³ (brutto) ka¿de z zadañ, obejmuj±ce swoim zakresem budowê, przebudowê lub remont dróg o nawierzchni bitumicznej.
1.2/ Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli dysponuje osob± która zostanie przez Wykonawcê skierowana do realizacji przedmiotowego zamówienia: Kierownik robót - do kierowania robotami
budowlanymi w specjalno¶ci drogowej *) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
2. Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn±
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli przestawi, ¿e w celu wykonania zamówienia dysponuje co najmniej poni¿szym sprzêtem:
• samochód samowy³adowczy do 5t.
• samochód samowy³adowczy min. 8t.
• koparko-³adowarka
• rozk³adarka mas bitumicznych
• zagêszczarki spalinowa p³ytowa do 500 kg
3. Wykonawca posiada zdolno¶æ ekonomiczn± lub finansowej niezbêdn± do realizacjê zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej. W celu oceny spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A/O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu w zakresie braku podstaw wykluczenia - Za³±cznik do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane– zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ
B) Dowody -referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty by³y wykonane lub inne odpowiednie dokumenty, okre¶laj±ce, ¿e wyszczególnione w Za³±czniku roboty zosta³y wykonane nale¿ycie.
C) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, a tak¿e zakresu wykonywanych czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ,
D) Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ,
E) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
A)Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów- (je¿elidotyczy),
B)Pe³nomocnictwo wystawione dla osoby podpisuj±cej ofertê – tylko w przypadku je¿eli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów do³±czonych do oferty,
C)Dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika i upowa¿niaj±cy go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w niniejszym postêpowaniu – tylko w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej,
D)O¶wiadczenie o wykonawcach wystêpuj±cych wspólnie - Za³±cznik do SWZ (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta z³o¿ona do przedmiotowego postêpowania musi byæ zabezpieczona wadium w kwocie 15 000,00 PLN. Wadium musi zostaæ wniesione najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert i obejmowaæ ca³y okres zwi±zaniaofert±.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia , o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik do SWZ – sk³ada ka¿dy z Wykonawców.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnik ustanowiony do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³ada o¶wiadczenie wykonawców wystêpuj±cych wspólnie – Za³±cznik do SWZ 4. Je¿eli oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zosta³a wybrana, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
wykonawców.
6. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej:
a) warunek opisany w Rozdziale V w pkt I winien spe³niæ ka¿dy z podmiotów osobno. Dokument na potwierdzenie spe³niania warunku ka¿dy z podmiotów obowi±zany jest z³o¿yæ osobno.
b) ka¿dy warunek opisany w Rozdziale V w pkt II zostaje spe³niony ³±cznie przez podmioty sk³adaj±ce ofertê wspólnie. Dokument / dokumenty na potwierdzenie spe³niania ka¿dego z warunku udzia³u w postêpowaniu ka¿dy z podmiotów obowi±zany jest z³o¿yæ osobno, w swoim zadeklarowanym zakresie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczno¶ci, których strony nie mog³y wcze¶niej przewidzieæ, a powoduj±, ¿e jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie bêdzie mo¿liwa przez m. in.:a) konieczno¶æ wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub konieczno¶æ wykonania dodatkowego projektu,
b) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, dodatkowych mog±cych mieæ wp³yw na termin realizacji umowy,
c) w przypadku ponadprzeciêtnego czasu trwania procedur administracyjnych, maj±cego wp³yw na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,
d) w przypadku wyst±pienia ewentualnych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej kolizji z istniej±cym uzbrojeniem terenu,
e) w przypadku zmiany osoby/ób odpowiedzialnej za nadzorowanie i kierowanie robotami dopuszcza siê zmianê pod warunkiem, ¿e zaproponowana przez Wykonawcê osoba posiada uprawnienia w zakresie wymaganym w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub og³oszeniu o zamówieniu,
f) w przypadku wyst±pienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót objêtych przedmiotowym zamówieniem m.in. intensywne opady atmosferyczne- deszcz, ¶nieg, grad, bardzo niska temperatura powietrza – poni¿ej 0 stopni C.
g) w przypadku zmiany prawa podatkowego – w zakresie zmiany podatku VAT na roboty objête umow±,
h) w przypadku dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy, ich przekszta³cenia lub zmiany oznaczenia stron umowy,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: htps://lubin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany na podstawie Wstêpnej promesy dotycz±cej dofinansowania zadania inwestycyjnego z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad : Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja6PGR/2023/4795/PolskiLad .INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Przebudowa drogi biegn±cej ¶ladem dzia³ki nr 109/90 w miejscowo¶ci Chróstnik.
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
- "¦wiadczenie us³ug w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z us³ugami opiekuñczymi dla podopiecznych Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Lubinie."
- ¦wiadczenie ochrony fizycznej obiektu Starostwa Powiatowego w Lubinie oraz monitorowania obiektu za pomoc± telewizji dozorowej, ochrony przed kradzie¿± z w³amaniem, dewastacj± lub zniszczeniem
- "Sprzeda¿ paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych w ramach utworzonej przez Powiat Lubiñski grupy zakupowej"
wiêcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ³±cz±cej ul. Towarow± w Komornikach z ul. Szkoln± w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce o nr ewid. 10/21 obr. ewid. Futoma o d³ugo¶ci 310 m
- Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce o nr ewid. 11 obr. ewid. Futoma o d³ugo¶ci 250 m
- Przebudowa dróg gminnych w Tuchorzy - etap VI
- Przebudowa ul. Wie¿owej na odcinku od skrzy¿owania z ul. Szarych Szeregów w kierunku ul. Ba¿antów "Budowa drogi ³±cz±cej ul. Ba¿antów z ul. Szarych Szeregów w Katowicach".
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
wiêcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.