eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Zabrzańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001102949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Park Hutniczy 7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 271 47 17, 278 65 36

1.5.8.) Numer faksu: (32) 271 47 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: filharmonia@filharmonia.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bc73417-5a0d-4f07-9c63-571b8d853634

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc73417-5a0d-4f07-9c63-571b8d853634

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232638,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę instrumentu muzycznego: zestawu klarnetów z futerałem dla których szczegółowy opis zawarto w załączniku nr 3 a do SWZ,
I. Zestaw klarnetów A i B:
– 1 zestaw Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.

Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentów:
- strój B (A=442Hz)
- korpus instrumentu wykonany z materiału Grenadilla, drewno,
- regulowana podpórka pod kciuk,
- mechanika instrumentu posrebrzana,
- 18 klap,
- wszystkie poduszki GORE-TEX-owe, korkowa poduszka klapy duodecymowej,
- osie mechanizmu wykonane ze stali nierdzewnej,
- śruba regulacyjna klapy "lewego" c/f
- groszkowaty kształt wewnętrznej części czary głosowej,
- strój A (A=442Hz),
- korpus instrumentu wykonany z materiału Grenadilla, drewno,
- regulowana podpórka pod kciuk,
- mechanika instrumentu posrebrzana,
- 18 klap,
- wszystkie poduszki GORE-TEX-owe, korkowa poduszka klapy duodecymowej,
- osie mechanizmu wykonane ze stall nierdzewnej,
- śruba regulacyjna klapy "lewego" c/f,
- groszkowaty kształt wewnętrznej części czary głosowej.
Każdy z instrumentów przy zakupie powinien być wyposażony w dwie baryłki, oraz ustnik z ligaturką. Pudełko o stałej wilgotności powietrza do przechowywania stroików.
II. Zestaw futerałów do klarnetów A i B:
– 1 zestaw Fabrycznie 1 zestaw nowych, nie używanych, nie będących przedmiotem ekspozycji futerałów wyprodukowanych w roku 2024. Modele profesjonalne.
Szczegółowa minimalna specyfikacja zestawu futerałów:
1. lekkie kompaktowe, profesjonalne futerały poziome z możliwością noszenia na plecach (szelki),
2. podwójne z pokrowcem oraz z kieszeniami na nuty i na akcesoria,
3. usztywnione, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314100-3 - Klarnety

37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 38200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: waltorni i futerału. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 3b do SWZ.
I. Waltornia
-1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.

Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- waltornia podwójna F/B,
- kompakt,
- materiał korpusu i czary - złoty mosiądz (gold brass),
- odkręcana czara,
- menzura instrumentu M (medium),
- mechanika sznurkowa,
- instrument i czara lakierowane,
- 2 kraniki wodne, w tym jeden na rurce ustnikowej,
- regulowany hak na palec,
- waltornia podwójna voll.F/B/highes (1 zestaw),
- flipper.
II. Futerał do waltorni
-1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji futerału wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny.
Szczegółowa minimalna specyfikacja futerału:
1. lekki kompaktowy profesjonalny futerał poziomy z możliwością noszenia na plecach (szelki lub uchwyt),
2. kieszenie na nuty i na akcesoria,
3. usztywniony, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 54063 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: tuby i futerału. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 3c do SWZ.
I. Tuba Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.

Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- Melton 6460 Kodiak Tuba lub równoważny,
- korpus 768" - 19,5mm,
- dzwonek 420mm,
- spust drugiego zaworu Strona 5/15,
- spust drugiego zaworu,
- 5 zaworów obrotowych (4+1),
- system łączników 3B (żółty mosiądz),
- korpus z mosiądzu,
- posrebrzane wykończenie,
- wysokość 37,8" / 960mm,
- ustnik Melton.
II. Futerał do tuby
-1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji futerału wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny.
Szczegółowa minimalna specyfikacja futerału typu gigbag MODEL 2250 lub równoważny:
1. lekki kompaktowy profesjonalny futerał poziomy z możliwością noszenia na plecach (szelki lub uchwyt),
2. kieszenie na nuty i na akcesoria,
3. usztywniony, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 77855 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: oboju i futerału. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 3d do SWZ.
I. Obój Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.

Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- półautomat,
- wykonany z drewna Grenadilla,
- posrebrzane klapy i mechanizm,
- wyselekcjonowane drewno, suszone przez minimum 4 lata,
- stabilny dolny rejestr,
- wyrównany górny rejestr,
- wyjątkowo łatwa emisja dźwięku,
- stabilna intonacja,
- klapa trzeciej oktawy,
- klapa lewego F.
II. Futerał do oboju
- 1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji futerału wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny.
Szczegółowa minimalna specyfikacja futerału:
1. lekki kompaktowy profesjonalny futerał poziomy z możliwością noszenia na plecach (szelki lub uchwyt),
2. kieszenie na nuty i na akcesoria,
3. usztywniony, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314200-4 - Oboje

37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: fortepian cyfrowy. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 3e do SWZ.
I. Fortepian cyfrowy Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2023. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.
Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- fortepian cyfrowy w kompaktowym rozmiarze, idealny instrument gabinetowy,
- zaawansowana technologia modelowania brzmienia fortepianowego SuperNATURAL,
- realistyczna klawiatura PHA-50 (Progressive Hammer Action z wymykiem) łącząca wygląd i dotyk drewna z trwałością nowoczesnych materiałów,
- wielokanalowy system nagłośnienia 4.1 (cztery głośniki/jeden wysokotonowy),
- technologia 3D Ambience pozwalająca na uzyskanie niesamowicie realistycznych i przestrzennych efektów podczas gry na sluchawkach,
- system MIDI poprzez Bluetooth do podłączania się do aplikacji takich jak Piano Partner 2,
- lekka i bezobsługowa konstrukcja,
- rodzaj klawiatury: PHA-50 (Progressive Hammer Action z wymykiem), drewniana z klawiszami z powierzchnią imitującą kość słoniową,
- ilość klawiszy: 88,
- procesor: SuperNatural Pino Modeling lub równoważny,
- liczba brzmień: 307,
- polifonia: 384,
- pedały: Damper, Sostenuto, Soft,
- tryb pracy klawiatury: Dual, Split, Twin Piano,
- możliwość nagrywania: minimum standard MIDI (format 0, ok 70,000 nut), audio (WAV, 44.1 kHz, 16-bit linear format, wymagany USB Flash memory),
- wejścia i wyjścia słuchawkowe: minimumx 2, Input jack: Stereo mini, Output (L/Mono, R) jack, USB Computer port: USB B type, USB Memory port: USB A type,
- złącza: minimum USB USB to Device, USB to Host,
- wyświetlacz: CD 132 x 32,
- system nagłośnienia: system głośnikowy 4.1 (cztery głośniki/jeden wysokotonowy) - 70W, Cabinet Speaker: 20cm, Near-field Speakers: 5 cmx 2cm, Spatial Speakers: 12cmx2cm,
- wymiary: maksymalnie 141cmx95cmx93cm,
- waga: maksymalnie 87 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.5.5.) Wartość części: 18617 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46930 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46930 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46930 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Salon i serwis instrumentów dętych Piotr Śmietana, ul. Zacisze 2/3, Katowice 40-025, woj. śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272691909

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 2/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-025

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46930 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2 , 85- 080 Bydgoszcz, woj. Kujawsko - pomorskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96702,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96702,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96702,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96702,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53136 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53136 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2 , 85- 080 Bydgoszcz, woj. Kujawsko - pomorskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53136 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21890 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21890 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21890 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gamuz J.P.Gacka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340138491

7.3.3) Ulica: Ul. Alfonsa Górnika 9a

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21890 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.