Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569709/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00579942/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2025/BZP 00036591/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00036726/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00037081/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Zabrzańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001102949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Park Hutniczy 7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 271 47 17, 278 65 36
1.5.8.) Numer faksu: (32) 271 47 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: filharmonia@filharmonia.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bc73417-5a0d-4f07-9c63-571b8d8536341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc73417-5a0d-4f07-9c63-571b8d853634
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232638,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę instrumentu muzycznego: zestawu klarnetów z futerałem dla których szczegółowy opis zawarto w załączniku nr 3 a do SWZ,I. Zestaw klarnetów A i B:
– 1 zestaw Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.
Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentów:
- strój B (A=442Hz)
- korpus instrumentu wykonany z materiału Grenadilla, drewno,
- regulowana podpórka pod kciuk,
- mechanika instrumentu posrebrzana,
- 18 klap,
- wszystkie poduszki GORE-TEX-owe, korkowa poduszka klapy duodecymowej,
- osie mechanizmu wykonane ze stali nierdzewnej,
- śruba regulacyjna klapy "lewego" c/f
- groszkowaty kształt wewnętrznej części czary głosowej,
- strój A (A=442Hz),
- korpus instrumentu wykonany z materiału Grenadilla, drewno,
- regulowana podpórka pod kciuk,
- mechanika instrumentu posrebrzana,
- 18 klap,
- wszystkie poduszki GORE-TEX-owe, korkowa poduszka klapy duodecymowej,
- osie mechanizmu wykonane ze stall nierdzewnej,
- śruba regulacyjna klapy "lewego" c/f,
- groszkowaty kształt wewnętrznej części czary głosowej.
Każdy z instrumentów przy zakupie powinien być wyposażony w dwie baryłki, oraz ustnik z ligaturką. Pudełko o stałej wilgotności powietrza do przechowywania stroików.
II. Zestaw futerałów do klarnetów A i B:
– 1 zestaw Fabrycznie 1 zestaw nowych, nie używanych, nie będących przedmiotem ekspozycji futerałów wyprodukowanych w roku 2024. Modele profesjonalne.
Szczegółowa minimalna specyfikacja zestawu futerałów:
1. lekkie kompaktowe, profesjonalne futerały poziome z możliwością noszenia na plecach (szelki),
2. podwójne z pokrowcem oraz z kieszeniami na nuty i na akcesoria,
3. usztywnione, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314100-3 - Klarnety
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 38200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: waltorni i futerału. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 3b do SWZ.I. Waltornia
-1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.
Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- waltornia podwójna F/B,
- kompakt,
- materiał korpusu i czary - złoty mosiądz (gold brass),
- odkręcana czara,
- menzura instrumentu M (medium),
- mechanika sznurkowa,
- instrument i czara lakierowane,
- 2 kraniki wodne, w tym jeden na rurce ustnikowej,
- regulowany hak na palec,
- waltornia podwójna voll.F/B/highes (1 zestaw),
- flipper.
II. Futerał do waltorni
-1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji futerału wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny.
Szczegółowa minimalna specyfikacja futerału:
1. lekki kompaktowy profesjonalny futerał poziomy z możliwością noszenia na plecach (szelki lub uchwyt),
2. kieszenie na nuty i na akcesoria,
3. usztywniony, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314000-2 - Instrumenty dęte
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 54063 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: tuby i futerału. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 3c do SWZ.I. Tuba Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.
Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- Melton 6460 Kodiak Tuba lub równoważny,
- korpus 768" - 19,5mm,
- dzwonek 420mm,
- spust drugiego zaworu Strona 5/15,
- spust drugiego zaworu,
- 5 zaworów obrotowych (4+1),
- system łączników 3B (żółty mosiądz),
- korpus z mosiądzu,
- posrebrzane wykończenie,
- wysokość 37,8" / 960mm,
- ustnik Melton.
II. Futerał do tuby
-1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji futerału wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny.
Szczegółowa minimalna specyfikacja futerału typu gigbag MODEL 2250 lub równoważny:
1. lekki kompaktowy profesjonalny futerał poziomy z możliwością noszenia na plecach (szelki lub uchwyt),
2. kieszenie na nuty i na akcesoria,
3. usztywniony, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314000-2 - Instrumenty dęte
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 77855 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: oboju i futerału. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 3d do SWZ.I. Obój Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.
Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- półautomat,
- wykonany z drewna Grenadilla,
- posrebrzane klapy i mechanizm,
- wyselekcjonowane drewno, suszone przez minimum 4 lata,
- stabilny dolny rejestr,
- wyrównany górny rejestr,
- wyjątkowo łatwa emisja dźwięku,
- stabilna intonacja,
- klapa trzeciej oktawy,
- klapa lewego F.
II. Futerał do oboju
- 1 szt. Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji futerału wyprodukowanego w roku 2024. Model profesjonalny.
Szczegółowa minimalna specyfikacja futerału:
1. lekki kompaktowy profesjonalny futerał poziomy z możliwością noszenia na plecach (szelki lub uchwyt),
2. kieszenie na nuty i na akcesoria,
3. usztywniony, materiał zewnętrzny - mocny nylon, wewnątrz wyścielany delikatną tkaniną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314200-4 - Oboje
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentu muzycznego: fortepian cyfrowy. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr 3e do SWZ.I. Fortepian cyfrowy Fabrycznie 1 szt. nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji instrumentu muzycznego wyprodukowanego w roku 2023. Model profesjonalny klasy mistrzowskiej, do gry solistycznej i orkiestrowej.
Szczegółowa minimalna specyfikacja instrumentu:
- fortepian cyfrowy w kompaktowym rozmiarze, idealny instrument gabinetowy,
- zaawansowana technologia modelowania brzmienia fortepianowego SuperNATURAL,
- realistyczna klawiatura PHA-50 (Progressive Hammer Action z wymykiem) łącząca wygląd i dotyk drewna z trwałością nowoczesnych materiałów,
- wielokanalowy system nagłośnienia 4.1 (cztery głośniki/jeden wysokotonowy),
- technologia 3D Ambience pozwalająca na uzyskanie niesamowicie realistycznych i przestrzennych efektów podczas gry na sluchawkach,
- system MIDI poprzez Bluetooth do podłączania się do aplikacji takich jak Piano Partner 2,
- lekka i bezobsługowa konstrukcja,
- rodzaj klawiatury: PHA-50 (Progressive Hammer Action z wymykiem), drewniana z klawiszami z powierzchnią imitującą kość słoniową,
- ilość klawiszy: 88,
- procesor: SuperNatural Pino Modeling lub równoważny,
- liczba brzmień: 307,
- polifonia: 384,
- pedały: Damper, Sostenuto, Soft,
- tryb pracy klawiatury: Dual, Split, Twin Piano,
- możliwość nagrywania: minimum standard MIDI (format 0, ok 70,000 nut), audio (WAV, 44.1 kHz, 16-bit linear format, wymagany USB Flash memory),
- wejścia i wyjścia słuchawkowe: minimumx 2, Input jack: Stereo mini, Output (L/Mono, R) jack, USB Computer port: USB B type, USB Memory port: USB A type,
- złącza: minimum USB USB to Device, USB to Host,
- wyświetlacz: CD 132 x 32,
- system nagłośnienia: system głośnikowy 4.1 (cztery głośniki/jeden wysokotonowy) - 70W, Cabinet Speaker: 20cm, Near-field Speakers: 5 cmx 2cm, Spatial Speakers: 12cmx2cm,
- wymiary: maksymalnie 141cmx95cmx93cm,
- waga: maksymalnie 87 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
4.5.5.) Wartość części: 18617 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46930 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46930 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46930 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Salon i serwis instrumentów dętych Piotr Śmietana, ul. Zacisze 2/3, Katowice 40-025, woj. śląskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272691909
7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 2/3
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-025
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
jakie przetargi wygrała firma
Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46930 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2 , 85- 080 Bydgoszcz, woj. Kujawsko - pomorskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96702,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96702,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96702,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96702,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53136 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53136 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt, ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2 , 85- 080 Bydgoszcz, woj. Kujawsko - pomorskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53136 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gamuz J.P.Gacka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340138491
7.3.3) Ulica: Ul. Alfonsa Górnika 9a
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK - ZADANIE 1
- DOSTAWA MOBILNEGO LASERA DIODOWEGO I PLATFORMY ZABIEGOWEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych Gminy Przygodzice z podziałem na 2 części
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Dostawa instrumentów muzycznych - kotłów symfonicznych oraz fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania
- Dostawa 3 sztuk mistrzowskich altówek na potrzeby Sinfonii Varsovii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.