Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Płokach oraz dzieci, które uczęszczają do oddziału przedszkolnego przy Publicznej SP w Płokach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326121510
1.5.8.) Numer faksu: 326121510 wew.24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.naszops.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Płokach oraz dzieci, które uczęszczają do oddziału przedszkolnego przy Publicznej SP w Płokach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0f931f2-761f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00384045/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach i przedszkolach, którym Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini przyznał taką forme pomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art.305 pkt 1 ustawy w zw. z art.214 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Pomieszczenia kuchni oraz stołówki szkolnej w oddziale przedszkolnym oraz szkole w Publicznej Szkole Podstawowej w Płokach zostały użyczone na podstawie umów zawartych pomiędzy Dyrektorem w/w placówek a Panem Jackiem Nowak prowadzącym działalność gospodarczą jako Kompleksowa obsługa wesel i imprez towarzyskich z siedzibą w Chrzanowie ul. Sienkiewicza 15/21 w celu prowadzenia działalności usługowej w zakresie wydawania posiłków. W związku z powyższym zakupu usługi dokonano w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający powołuje się na fakt posiadania przez Wykonawcę wyłącznego prawa do wydawania posiłków w w/w placówkach. Z przyczyn prawnych, technicznych i organizacyjnych nie jest możliwe świadczenie usługi objętej przedmiotem zamówienia przez innego Wykonawcę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32837,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Płokach oraz dzieci, które uczęszczają do oddziału przedszkolnego przy Publicznej SP w Płokach od dnia 02.01.2023 r. do dnia 29.12.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894210-6 - Posiłki szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowa Obsługa Wesel i Imprez Towarzyskich Jacek Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281046349
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWAK JACEK KOMPLEKSOWA OBSŁUGA WESEL I IMPREZ TOWARZYSKICH
jakie przetargi wygrała firma
NOWAK JACEK KOMPLEKSOWA OBSŁUGA WESEL I IMPREZ TOWARZYSKICH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Trzebini, na 2025 rok".
więcej: przetargi w Trzebini »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.