Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262941/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00274837/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
- 2022/BZP 00037287/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa prasy na 2022 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.udt.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa prasy na 2022 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15074374-3bcb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019871/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa prasy i czasopism technicznych dla UDT na 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262941/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-DA-7/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141339,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa prasy codziennej i czasopism do Centrali UDT oraz Oddziałów terenowych, wraz z podległymi biurami w 2022 r. zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22121000-4 - Wydawnictwa techniczne
4.5.5.) Wartość części: 62405,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa czasopism zagranicznych do Centrali UDT oraz Oddziałów terenowych, wraz z podległymi biurami w 2022 r. zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22121000-4 - Wydawnictwa techniczne
4.5.5.) Wartość części: 18035,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa czasopism w wersji elektronicznej do Centrali UDT oraz Oddziałów terenowych, wraz z podległymi biurami w 2022 r. zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22121000-4 - Wydawnictwa techniczne
4.5.5.) Wartość części: 60899,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52922,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58391,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52922,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARMOND PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008367510
7.3.3) Ulica: Lubicz 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-034
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52922,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18414,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18414,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu Zagranicznego Ars Polona Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010852882
7.3.3) Ulica: Obrońców 25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-933
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA HANDLU ZAGRANICZNEGO "ARS POLONA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18414,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58393,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58393,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58393,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-Kiosk Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 933049202
7.3.3) Ulica: Prosta 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58367,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. Dodatkowo dla części 1:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionej prasy, w tym numerów czasopism z 2022 r., które ukażą się po 31.12.2022 r., zgodnie z terminami określonymi w rozdzielniku adresowym dla części 1.
Dodatkowo dla części 2:
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionej prasy zgodnie z terminami wydań prasy periodycznej (nie później niż 3 tygodnie od daty ukazania się), w tym numerów czasopism z 2022 r., które ukażą się po 31.12.2022 r.
Dodatkowo dla części 3:
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dostępu do zamówionej prasy w wersji elektronicznej od godz. 6:30 w dniu wydania.
Wykonawca dostarczy w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej Zamawiającego (adres poczty elektronicznej zostanie wskazany przed pierwszą dostawą) loginy oraz hasła dla poszczególnych użytkowników w terminie co najmniej dwóch dni roboczych przed rozpoczęciem obowiązywania umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa prasy codziennej i wydawnictw specjalistycznych do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
- dostawa czasopism dla Narodowego Banku Polskiego w roku 2007.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Wydawnictwa techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.