eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.



Og³oszenie z dnia 2021-04-16


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00034526 z dnia 2021-04-16

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 207 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

www.slaskie.kas.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b1aed73-70fa-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00034526

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00010630/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ.260.1.2021; ZKP-1/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 443031,36 PLN

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Bielsko-Bia³a. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100387,96 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Bytom. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13838,02 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Czêstochowa. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32545,15 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Katowice. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 88440,09 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Sosnowiec. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55648,85 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Zabrze. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26966,72 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Zawiercie. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13486,46 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci ¯ory. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 76103,43 PLN

Czê¶æ 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Jaworzno. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18410,37 PLN

Czê¶æ 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Tychy. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17204,31 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100087

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 100087

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100087

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Opieki Medycznej MED WORK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471879425

7.3.3) Ulica: Filarowa 50

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

badania laboratoryjne, badania RTG


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100087,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-03-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Wszystkie z³o¿one oferty dla tej czê¶ci podlegaj± odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13246

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13246

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33862

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 54443,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33862

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne AMICUS Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491644555

7.3.3) Ulica: al. Pokoju 44

7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33862,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-03-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 93582

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 307237

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93582

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczny Zak³ad Diagnostyki i Leczenia ELITmed

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542317287

7.3.3) Ulica: Francuska 23

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-027

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

RTG klatki piersiowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 93582,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-03-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66134

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 66134

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66134

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Milowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443505618

7.3.3) Ulica: Baczyñskiego 14c

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-203

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

badania laboratoryjne, NZOZ Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej AL-MED S.C.


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 66134,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-03-31

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Wszystkie z³o¿one oferty dla danej czê¶ci podlegaj± odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 30234

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 30234

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15758

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15758

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15758,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Powiatowy w Zawierciu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491918293

7.3.3) Ulica: Miodowa 14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

badania z zakresu medycyny pracy i psychologiczne - Indywidualna Specjalistyczna Praktyka lekarska Zbigniew Celiñski, Indywidualna Praktyka Lekarska - Zbigniew Macio³, Pracownia Psychologiczna S.C.


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15758,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-03-31

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Wszystkie z³o¿one oferty dla tej czê¶ci podlegaj± odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 76445

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 76445

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 9

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19706

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19706

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19706

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo ¦wiadczeñ Zdrowotnych i Promocji Zdrowia ELVITA-JAWORZNO III Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321748716

7.3.3) Ulica: Gwarków 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19706,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-03-31

Czê¶æ 10

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19955,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19955,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19955,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne PAPROCANY Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462501432

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 101

7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

RTG p³uc - Samodzielna Pracownia Diagnostyki Obrazowej Tomograf Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19955,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-03-31
2021-04-16 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.