Og³oszenie z dnia 2021-04-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00010630/01 - Og³oszenie z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00010630/02 - Og³oszenie z dnia 2021-02-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013249/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00034526 z dnia 2021-04-16 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 207 60 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.slaskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b1aed73-70fa-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00034526
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00010630/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ.260.1.2021; ZKP-1/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 443031,36 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Bielsko-Bia³a. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100387,96 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Bytom. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13838,02 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Czêstochowa. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32545,15 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Katowice. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 88440,09 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Sosnowiec. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55648,85 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Zabrze. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26966,72 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Zawiercie. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13486,46 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci ¯ory. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 76103,43 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Jaworzno. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18410,37 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek – placówka medyczna zlokalizowana w miejscowo¶ci Tychy. Postêpowanie prowadzone w trybie zamówienia na us³ugi spo³eczne i inne szczególne us³ugi zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne – warto¶æ zamówienia wyra¿ona w z³otych jest mniejsza ni¿ równowarto¶æ 750 000 euro, a nie mniejsza jednak ni¿ równowarto¶æ kwoty 130 000 z³otych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17204,31 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100087
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 100087
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100087
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Opieki Medycznej MED WORK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471879425
7.3.3) Ulica: Filarowa 50
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
badania laboratoryjne, badania RTG
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ "MED WORK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ "MED WORK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100087,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Wszystkie z³o¿one oferty dla tej czê¶ci podlegaj± odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13246
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13246
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33862
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 54443,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33862
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne AMICUS Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491644555
7.3.3) Ulica: al. Pokoju 44
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33862,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 93582
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 307237
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93582
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczny Zak³ad Diagnostyki i Leczenia ELITmed
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542317287
7.3.3) Ulica: Francuska 23
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-027
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
RTG klatki piersiowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 93582,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66134
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 66134
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66134
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Milowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443505618
7.3.3) Ulica: Baczyñskiego 14c
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-203
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
badania laboratoryjne, NZOZ Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej AL-MED S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 66134,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Wszystkie z³o¿one oferty dla danej czê¶ci podlegaj± odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 30234
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 30234
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15758
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15758
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15758,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Powiatowy w Zawierciu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491918293
7.3.3) Ulica: Miodowa 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
badania z zakresu medycyny pracy i psychologiczne - Indywidualna Specjalistyczna Praktyka lekarska Zbigniew Celiñski, Indywidualna Praktyka Lekarska - Zbigniew Macio³, Pracownia Psychologiczna S.C.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYCHODNIA MILOWICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZYCHODNIA MILOWICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15758,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Wszystkie z³o¿one oferty dla tej czê¶ci podlegaj± odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 76445
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 76445
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19706
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19706
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19706
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo ¦wiadczeñ Zdrowotnych i Promocji Zdrowia ELVITA-JAWORZNO III Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321748716
7.3.3) Ulica: Gwarków 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19706,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19955,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19955,6
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19955,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne PAPROCANY Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462501432
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 101
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
RTG p³uc - Samodzielna Pracownia Diagnostyki Obrazowej Tomograf Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19955,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-312021-04-16 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwacjê urz±dzeñ d¼wigowych podlegaj±cych dopuszczeniom przez UDT oraz ich bie¿±ce naprawy.
- Us³uga monitorowania ¶rodowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESI¡CU STYCZNIU 2025r.
- "¦WIADCZENIE US£UGI SPRZ¡TANIA I UTRZYMANIA CZYSTO¦CI NA TERENIE NIERUCHOMO¦CI PO£O¯ONEJ W KATOWICACH PRZY UL. D¡BROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i sta¿ystów Izby Administracji Skarbowej w £odzi oraz jednostek jej podleg³ych
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "¦WIADCZENIE US£UG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZE¬WIEÑ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badañ lekarskich stra¿aka ratownika ochotniczej stra¿y po¿arnej oraz badañ lekarskich kandydata na stra¿aka ratownika ochotniczej stra¿y po¿arnej
- us³uga medyczna polegaj±ca na wykonywaniu ca³odobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadz±cych czynno¶ci s³u¿bowe na terenie dzia³ania KMP w Gdyni
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.