eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarcianyProwadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Barciany i jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Barciany i jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Barciany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510744013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Barciany

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 753 10 03

1.5.8.) Numer faksu: (89) 753 13 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@barciany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/862242

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Barciany i jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ca3030-9820-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041705/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Barciany i jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKiI.271.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Barciany i jednostek organizacyjnych, których wykaz stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych,
2) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki organizacyjne związane z budżetem zamawiającego),
3) dostarczanie gotówki do kasy Urzędu Gminy w Barcianach – nie należy do obowiązku wykonawcy, zamawiający będzie dostarczał gotówkę we własnym zakresie,
4) odbiór gotówki z kasy Urzędu Gminy w Barcianach – nie należy do obowiązku wykonawcy, zamawiający będzie odbierał gotówkę we własnym zakresie,
5) realizacja zleceń płatniczych, tj. przelewów przekazywanych w formie elektronicznej lub papierowej,
6) potwierdzanie stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej lub w formie papierowej,
7) wydawanie blankietów czekowych lub obsługa na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami zamawiającego,
8) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej liczbie stanowisk,
9) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych,
10) możliwość deponowania środków na lokatach terminowych,
11) uruchomienie kredytu na rachunku bieżącym budżetu Gminy Barciany w wysokości określonej przez Radę Gminy Barciany na dany rok budżetowy, nieprzekraczającej 3.000.000,00 zł, przeznaczonego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu, z terminem spłaty do końca roku budżetowego,
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4. Na stronie internetowej http://bip.barciany.pl/18/Majatek_i_finanse/ dostępne są niezbędne dokumenty dotyczące budżetu Gminy Barciany oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Barciany, które nie będą przekazywane wykonawcom w formie papierowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Reszlu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7420000269

7.3.3) Ulica: Kolejowa 4

7.3.4) Miejscowość: Reszel

7.3.5) Kod pocztowy: 11-440

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.