Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323360/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce Szkoła Podstawowa nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000966234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jurajska 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-640
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 76 487
1.5.8.) Numer faksu: 41 36 76 945
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp25.kielce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp25.kielce.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b60da930-6196-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323360/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 332958,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2022 na trasie; miejsce zamieszkania – szkoła – miejsce zamieszkania, wg poniższego harmonogramu :
TRASA 1-sza:
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – ul. Batalionów Chłopskich 360, przez ul. Piekoszowską do pętli MZK i powrót.
Ilość dzieci – wg planu zajęć.
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 16 km
Dowożenie: 4 kursy – o godz. 6.30/ 7.30 /11.05 /12.05
Łączna długość trasy – 4 kursy x 16 km = 64 km.
TRASA 2-ga:
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – ul. Kruszelnickiego (pętla MZK) przez ul. Transportowców i powrót tą samą trasą.
Ilość dzieci – wg planu zajęć.
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 19 km
Dowożenie: 4 kursy – o godz. 6.55 / 7.45 /10.05 /12.05
Łączna długość trasy – 4 kursy x 19 km = 76 km.
TRASA 3-cia :
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 ul. Jurajska 7 – Piekoszowska, ul. Kruszelnickiego (pętla MZK), ul. Transportowców,
dalej ulicą Batalionów Chłopskich do pętli MZK i powrót.
Ilość dzieci – wg planu zajęć.
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 24 km
Dowożenie: 3 kursy – o godz. 6.30 / 11.05 / / 12.05 /
Odwożenie: 6 kursów – o godz. 12.05 / 14.05 / 15.05 / 16.50 / 17.40 / 18.30 /
Łączna długość trasy – 9 kursów x 24 km = 356 km.
Łączna dzienna ilość kursów do wykonania przez Przewoźnika = 17
Niezbędna ilość autobusów do wykonania zamówienia = 2
Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika = 356 km
Planowana łączna dzienna ilość dowożonych uczniów = 250.
UWAGA
Zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku zmian w planie zajęć lekcyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.U „MEG TRANS” S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572917731
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO USŁUGOWE "MEGA TRANS" Spółka Cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.