Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575097/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchedniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68d61d42-c992-4609-8233-7382c2b88ff41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d61d42-c992-4609-8233-7382c2b88ff4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038353/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Sportowej 1 w Suchedniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.5.2024.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Sportowej 1 w Suchedniowie”.
2. Zadanie realizowane będzie w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 118/2020 znak: AB.6740.1.420.2019.KP z dnia 04.05.2020 r. wydaną przez Starostę Skarżyskiego.
3. Zadanie zlokalizowane jest na działce o nr ewid. geod. 4662/11 obręb 0001 Suchedniów, gmina Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie.
4. Nieruchomość posiada dostęp do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej i elektrycznej.
5. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją o pozwoleniu na budowę
nr 118/2020 znak: z dnia 04.05.2020 r.
6. Dane ogólne projektowanego budynku (po przebudowie, rozbudowie):
- powierzchnia zabudowy – 433,00 m2,
- powierzchnia użytkowa - 543,25 m2,
- kubatura – 2833,00 m3,
- kąt nachylenia połaci 280, 200,
- wysokość do okapu – 4,42 m,
- wysokość do kalenicy 8,15 m,
- długość budynku – 30,09 m,
- szerokość budynku 12,97 m.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozbudowę budynku o klatkę schodową,
- montaż windy osobowej samonośnej pneumatycznej w otworze klatki schodowej o udźwigu minimum 500 kg, konstrukcja przeszklona, materiały wykończeniowe np. stal nierdzewna, szkło.
- przebudowę poddasza nieużytkowego na pomieszczenia biurowe wraz z robotami wykończeniowymi w zakresie ścian, podłóg i posadzek,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- wymianę konstrukcji oraz pokrycia dachu na blachodachówkę wraz z utylizacją płyt azbestowo – cementowych,
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- obróbkę kominów,
- wykonanie projektowanych schodów zewnętrznych i podjazdu z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie izolacji termicznych i akustycznych, dociepleń oraz nowej elewacji na całości budynku,
- montaż kotła gazowego,
- przebudowę instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej i elektrycznej.
8. UWAGA: Zamawiający informuje, że w ramach I etapu w budynku wykonane zostały już roboty obejmujące parter
tj. wykonano niezbędne instalacje, kotłownię, wykonano kompleksową modernizację pomieszczeń parteru.
9. Zamawiający informuje, że parter budynku to czynny obiekt. Odbywają się tam zajęcia w Klubie Seniora oraz działa sala ślubów wykorzystywana przez Urząd Stanu Cywilnego w Suchedniowie. Realizację robót uciążliwych lub utrudniających korzystanie z parteru budynku Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym.
10. W ramach zadania planuje się wykonanie m.in.:
- roboty rozbiórkowe i prace przygotowawcze,
- roboty remontowe i renowacyjne, ścianki działowe, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych,
- roboty w zakresie stolarki, podłóg,
- roboty w zakresie tynków wewnętrznych, robót malarskich, okładzin ścian
- roboty wykończeniowe.
11. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w:
- Dokumentacji projektowe j– stanowiącej załącznik nr 1 i 2 do SWZ,
- Pomocniczo do dokumentacji załączony został przedmiar robót załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45313100-5 - Instalowanie wind
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262210-6 - Fundamentowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
34953000-2 - Rampy wejściowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2435400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1195500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Harabin ,,GREG" Usługi budowlano-sprzętowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291450370
7.3.3) Ulica: Psary Stara Wieś 30
7.3.4) Miejscowość: Psary-Stara Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1195500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHEDNIÓW
więcej: przetargi SUCHEDNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
więcej: Rampy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.