Ogłoszenie z dnia 2021-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023915/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00025407/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034760 z dnia 2021-04-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Solec Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 64
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 387 14 71
1.5.8.) Numer faksu: 52 387 13 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solec-kujawski@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_solec_kujawski/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego w Solcu Kujawskim w 2021 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-750d04cd-8e05-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023915/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365534,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu:a) obsługi recepcji;b) sprzątania;c) napraw wyposażenia pomieszczeń w ośrodku;d) pielęgnacji terenu ośrodka;e) dozorowania.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.3. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Ośrodka Szkoleniowo-Edukacyjnego przy Nadleśnictwie Solec Kujawski, zlokalizowanego przy ul. Leśnej 64, 86-050 Solec Kujawski. Szczegółowy wykaz pomieszczeń budynku ośrodka wraz z obmiarem przedstawia załącznik nr 4 do SWZ, schemat układu pomieszczeń parteru wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4a, schemat układu pomieszczeń piętra wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4b. 3.10. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej i wyznacza w tym celu następujące terminy: 1) 31.03.2021 r. w godz. od 09.00 – 12.00,2) 07.04.2021 r. w godz. od 09.00 – 12.00.Wykonawca nie jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Szczegółowy wykaz pomieszczeń budynku ośrodka wraz z obmiarem przedstawia załącznik nr 4 do SWZ, schemat układu pomieszczeń parteru wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4a, schemat układu pomieszczeń piętra wraz z obmiarem przedstawia załączniki nr 4b. 3.4. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze recepcji, sprzątaniu, wykonywaniu napraw pomieszczeń i pielęgnacji terenu oraz dozorowaniu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego i Wykonawcy związane z ww. wymogiem zostały określone we Wzorze Umowy, który stanowi załącznik nr 12do SWZ. Pozostałe informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79211120-3 - Usługi rejestracji sprzedaży i nabycia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50880000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia hotelowego i restauracyjnego
79992000-4 - Usługi recepcyjne
90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588019,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588019,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomiczno-chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2025 roku"
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia hotelowego i restauracyjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.