Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00472096/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97e5686e-715b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Obsługa Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472096/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.48.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388041,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na obsłudze Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurowa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. wykonywanie przez Wykonawcę następujących czynności:
1) zapewnienie porządku i czystości na Targowisku Miejskim oraz w miejscach wyznaczonych do handlu okrężnego,
2) zapewnienie porządku i czystości w miejscach wyznaczonych do handlu okrężnego prowadzonego w związku z uroczystościami odpustowymi,
3) wykonywanie konserwacji i bieżących napraw sprzętu stanowiącego wyposażenie Targowiska Miejskiego oraz miejsc wyznaczonych do handlu okrężnego, będącego własnością Zleceniodawcy,
4) wykonywanie konserwacji i bieżących napraw ławek i koszy na śmieci, usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na Targowisko Miejskie,
5) regularne opróżnianie (co najmniej 2 razy w tygodniu) kosza na śmieci usytuowanego w miejscu wyznaczonym do handlu okrężnego przy Alei Piastów w Knurowie, jego konserwacja i bieżąca naprawa,
6) utrzymanie i bieżąca konserwacja budynku socjalnego usytuowanego na Targowisku Miejskim w Knurowie przy ul. Targowej 2 oraz dokonywanie drobnych napraw sprzętu stanowiącego jego wyposażenie,
7) bieżąca konserwacja konstrukcji zadaszenia targowiska,
8) wywieszanie ogłoszeń i reklam oraz nadawanie ich przez radiowęzeł, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,
9) zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na Targowisko Miejskie oraz miejsca wyznaczone do handlu okrężnego poprzez zawarcie stosownych umów z Zakładem Energetycznym oraz z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w Knurowie, w tym zapewnienie dostaw energii elektrycznej na potrzeby ogrzewania budynku socjalnego, ogrzania wody, oświetlenia konstrukcji zadaszenia oraz zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków dla potrzeb ogólnodostępnych toalet,
10) utrzymanie usytuowanych w budynku socjalnym ogólnodostępnych toalet w czystości i porządku oraz bieżące zapewnienie środków czystości i artykułów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki czystości, środki dezynfekujące),
11) ochrona sprzętu i urządzeń znajdujących się na Targowisku Miejskim,
12) zapewnienie porządku i czystości na parkingu oraz wykonywanie konserwacji i bieżących napraw,
13) utrzymywanie w należytym stanie zieleni na Targowisku Miejskim oraz w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na Targowisko Miejskie, jak również w bezpośrednim sąsiedztwie parkingu,
14) zimowe utrzymywanie:
a) powierzchni Targowiska Miejskiego oraz w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia na jego teren,
b) powierzchni parkingu w soboty targowe,
c) powierzchni miejsca wyznaczonego do handlu okrężnego przy Alei Piastów w Knurowie,
15) obsługa miejsc wyznaczonych do handlu przez rolników i ich domowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
16) przestrzeganie regulaminu targowiska uchwalonego przez Radę Miasta, przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów porządkowych, a także regulacji dotyczących gospodarki odpadami oraz ustawy dotyczącej czystości i porządku w gminach,
17) pobierania, jeżeli Rada Miasta Knurów tak postanowi, w drodze inkasa opłaty targowej od osób dokonujących sprzedaży na targowiskach, zgodnie z obowiązującymi przepisami i w wysokości zgodnej z aktualną uchwałą Rady Miasta Knurów,
18) pobierania od osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej opłat za korzystanie z terenu i urządzeń Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz z terenu miejsc wyznaczonych do handlu okrężnego, położonych na terenie miasta Knurowa, zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami w tym zakresie,
19) pobierania od osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej opłat za wywieszanie ogłoszeń i reklam oraz nadawanie ich przez radiowęzeł, zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami w tym zakresie,
20) pobierania od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek nie posiadających osobowości prawnej opłat parkingowych, zgodnie z aktualnie obowiązującą uchwałą Rady Miasta Knurów w sprawie ustalenia stawek opłat za parkowanie pojazdów na parkingach miejskich.
3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79941000-2 - Usługi pobierania opłat
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
75112000-4 - Usługi administracyjne dotyczące działalności gospodarczej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETNA E.G. Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389751503
7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 1a/4
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-194
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477291,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Zakup kompleksowej usługi sprzątania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie. (Warszawa, Ciechanów, Siedlce.)
więcej: Usługi administracyjne dotyczące działalności gospodarczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.