Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00330203/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie gwarancji sprzętu serwerowego w podziale na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.polin.pl/pl/ogloszenia-przetargi-praca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie gwarancji sprzętu serwerowego w podziale na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b74f4a1-6404-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009159/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wsparcie serwisowe urządzeń serwerowych (serwery, macierze, backup, urządzenia sieciowe etc.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.39.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 194995,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przedłużenia gwarancji producenta, wsparciai serwisu producenta urządzeń serwerowych wraz ze wsparciem i serwisem oprogramowania wbudowanego (BIOS, UEFI, Firmware, Mikroprogram) na okres 12 miesięcy.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części:
1) Część I – Przedłużenie gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta sprzętu serwerowego firmy: HP
4.5.3.) Główny kod CPV: 72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 8250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przedłużenia gwarancji producenta, wsparciai serwisu producenta urządzeń serwerowych wraz ze wsparciem i serwisem oprogramowania wbudowanego (BIOS, UEFI, Firmware, Mikroprogram) na okres 12 miesięcy.
Część II – Przedłużenie gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta sprzętu serwerowego firmy: Fujitsu + Brocade
4.5.3.) Główny kod CPV: 72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przedłużenia gwarancji producenta, wsparciai serwisu producenta urządzeń serwerowych wraz ze wsparciem i serwisem oprogramowania wbudowanego (BIOS, UEFI, Firmware, Mikroprogram) na okres 12 miesięcy.
Część III – Przedłużenie gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta sprzętu serwerowego firmy: CISCO
4.5.3.) Główny kod CPV: 72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 867453,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, informuje, iż w treści SWZ w zakresie Części nr 1 i Części nr 2 przedmiotu zamówienia, zaistniał nieusuwalny błąd co do zakresu przedmiotu zamówienia, wskutek czego postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W części nr 1 i Części nr 2 przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymagał przedłużenia gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta urządzeń serwerowych firmy HP
- Część nr 1 oraz przedłużenia gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta urządzeń serwerowych firmy: Fujitsu+Brocade - Część nr 2, jednocześnie w części szczegółowej opisu przedmiotu zamówienia oraz „Formularzu oferty” w zakresie ww. Części Zamawiający wymagał wznowienia lub przedłużenia gwarancji producenta, wsparcia
i serwisu producenta urządzeń serwerowych odpowiednio na sprzęt firmy: HP oraz Fujitsu+Brocade.
Wobec faktu, iż zaistniała nieusuwalna i niewątpliwa sprzeczność co do zakresu przedmiotu zamówienia w dokumentach Zamawiającego, biorąc pod uwagę zasady równego traktowania Wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, informuje, iż w treści SWZ w zakresie Części nr 1 i Części nr 2 przedmiotu zamówienia, zaistniał nieusuwalny błąd co do zakresu przedmiotu zamówienia, wskutek czego postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W części nr 1 i Części nr 2 przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymagał przedłużenia gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta urządzeń serwerowych firmy HP
- Część nr 1 oraz przedłużenia gwarancji producenta, wsparcia i serwisu producenta urządzeń serwerowych firmy: Fujitsu+Brocade - Część nr 2, jednocześnie w części szczegółowej opisu przedmiotu zamówienia oraz „Formularzu oferty” w zakresie ww. Części Zamawiający wymagał wznowienia lub przedłużenia gwarancji producenta, wsparcia
i serwisu producenta urządzeń serwerowych odpowiednio na sprzęt firmy: HP oraz Fujitsu+Brocade.
Wobec faktu, iż zaistniała nieusuwalna i niewątpliwa sprzeczność co do zakresu przedmiotu zamówienia w dokumentach Zamawiającego, biorąc pod uwagę zasady równego traktowania Wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania, przedmiotowe postępowanie należało unieważnić.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geotechnology IT Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272651872
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie gwarancji oraz wsparcia serwisowego dla sprzętu sieciowo-serwerowego
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Świadczenie usług rozszerzonej gwarancji dla urządzeń HP
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.