Ogłoszenie z dnia 2021-04-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034783 z dnia 2021-04-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz – zamówienie na usługi podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4398741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rawicz – zamówienie na usługi podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d5f14d5-9060-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg – sezon 2021 – 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przy wszczęciu postępowania przewidział udzielenie zamówień z art. 214 ust.1 pkt 7,ust.2 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy z 11.09.2019 Pzp(Dz.U. z 2019,poz.2019 ze zm).W SIWZ BZPF.2710.21.2020 jest art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z 29.01.2004 Pzp(tj. Dz.U. z 2019,poz.1843 ze zm).Zakres usług objęty niniejszym zamówieniem zostanie udzielony po spełnieniu przesłanek trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający wykazuje spełnienie przesłanek określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 oraz ust.2 ww. ustawy:1.zamówienia udziela się w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego-warunek spełniony.2.zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy usług-warunek spełniony. 3.zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług-warunek spełniony.4.zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem-warunek spełniony.5.całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości-warunek spełniony.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6d5f14d5-9060-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2712.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic, placów, parkingów oraz przystanków autobusowych polegających m. in. na odśnieżaniu, zwalczaniu gołoledzii śliskości zimowej, usuwaniu błota pośniegowego w sezonie zimowym 2021 w okresie kwiecień 2021 roku do12 grudnia 2021 roku.2. Usługi odśnieżania oraz usuwania gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i wewnętrznych (stanowiących własność gminy), będą świadczone według przyjętych na terenie gminy standardów zimowego utrzymania. Na terenie Gminy Rawicz będzie obowiązywał I, II i III standard utrzymania dróg gminnychi wewnętrznych na sezon zimowy 2021. Szczegółowy opis standardów określa załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.3. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Rawicz o łącznej długościok. 140 km oraz w razie konieczności inne drogi i tereny wskazane przez Zamawiającego. Wykaz ulicz podziałem na standardy zawarto w załączniku nr 4a – 4d do niniejszego zaproszenia.4. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zimowego utrzymania dróg obejmuje:a) przygotowanie materiału uszorstniającego – zakup odpowiednich ilości soli i piasku oraz wykonanie wszelkich prac związanych z ich przygotowaniem oraz przechowywaniem,b) mechaniczne odśnieżanie drogi (śr. szer.~6m),c) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej drogi (śr. szer.~6m),d) mechaniczne odśnieżanie z posypywaniem drogi (śr. szer.~6m) pługopiaskarką,e) ręczne odśnieżanie, usuwanie śliskości zimowej,f) usuwanie błota pośniegowego,g) wywóz śniegu (w razie potrzeby po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym).5. Wykonawca będzie świadczył usługę w przypadkach występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych– opadów śniegu, występowania śliskości, czyli występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania, zwalczania śliskości bez wezwania Zamawiającego (ale z powiadomieniem Zamawiającego) dla standardu I lub po uzgodnieniu takiej potrzeby Wykonawcy z Zamawiającym dla standardu II i III. 6. Do zwalczania śliskości oraz mechanicznego odśnieżania Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania mieszanki uszorstniającej:a) w stosunku 1:1 (sól:piasek) dla dróg objętych zimowym utrzymaniem w standardzie I,b) w stosunku 1:2 (sól:piasek) dla dróg objętych zimowym utrzymaniem w standardzie II i III,c) piasku wg wytycznych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętem Budowlanym Krzysztof Rogala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971896605
7.3.3) Ulica: Sobiałkowo 140
7.3.4) Miejscowość: Miejska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 63-910
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Rogala - USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Rogala - USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-122021-04-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.