eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszOchrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR IM. WOJCIECHA BOGUSŁAWSKIEGO W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bogusławskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://teatrkalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ad4dc4-9398-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061658/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu
2) Termin realizacji zamówienia: 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
3) Opis obiektów oraz czynności w ramach usługi ochrony (CPV- 79710000-4):
A. Budynek Główny Teatru przy pl. Bogusławskiego 1 w Kaliszu, o powierzchni użytkowej: 2650,09 m2, (realizacja usługi
całodobowo, we wszystkie dni tygodnia) – 8 784 godz.:
Zakres usług obejmuje :
• stałą bezpośrednią ochronę fizyczną budynku,
• obsługę centrali telefonicznej,
• obsługę central systemów sygnalizacji pożaru oraz DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegania),
• wydawanie i rejestr kluczy do poszczególnych pomieszczeń Zamawiającego oraz mieszkań gościnnych w Domu Aktora,
• prowadzenie książki raportów z dyżurów,
• legitymowanie osób postronnych wchodzących do budynku Teatru,
• inne czynności wskazane przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego a związane z bezpieczeństwem i
ochroną obiektów (np. obchód po spektaklu lub próbie w godzinach nocnych, otwieranie drzwi z widowni Dużej Sceny na
klatki schodowe w okresie grzewczym),
• dokonywanie obchodów budynku, a podczas obchodów nocnych kontrolowanie zamknięcia drzwi oraz wyłączanie
zbędnego oświetlenia,
• pilnowanie dostępu i porządku organizacyjnego na parkingu Teatru, w szczególności przestrzegania przez użytkowników
parkingu obowiązujących zasad parkowania ustalanych przez Teatr. Zgłaszanie naruszeń porządku i zasad parkowania do
Działu Administracji.
• Po zamknięciu drzwi wejściowych, w porze nocnej, wpuszczanie na tren Teatru, jedynie osób upoważnionych do
przebywania na terenie Teatru (tj. pracownicy posiadający zgodę Kierownictwa Teatru na pracę w nocy lub na przebywanie
w budynkach Teatru w porze nocnej).
• Stosowanie się do zarządzeń i instrukcji dotyczących spraw porządkowych, zabezpieczenia ppoż. oraz bezpieczeństwa i
higieny pracy na terenie Teatru.
B. Budynek Administracji Teatru, wejście przy ul. Częstochowskiej, o powierzchni użytkowej: 788 m2, w okresie od
01.01.2024 do 30.06.2024 oraz od 01.09.2024 do 31.12.2024 - od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 16.30 (9 godz), a
w okresie od 01.07.2024 do 31.08 2024 – od poniedziałku do piątku od 8.30 do 15.30 (7 godz), razem: 2180 godz.
Zakres usług obejmuje :
• stałą bezpośrednią ochronę fizyczną budynku,
• obsługę centrali telefonicznej,
• prowadzenie książki raportów z dyżurów,
• legitymowanie osób postronnych wchodzących do budynku Teatru,
• wydawanie i rejestr kluczy do poszczególnych pomieszczeń Zamawiającego znajdujących się w budynku Teatru przy ul.
Częstochowskiej
• inne czynności wskazane przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego, a związane z bezpieczeństwem i
ochroną obiektów
• dokonywanie obchodów budynku,
• stosowanie się do zarządzeń i instrukcji dotyczących spraw porządkowych, zabezpieczenia ppoż. oraz bezpieczeństwa i
higieny pracy na terenie Teatru.
C. Inne czynności wskazane przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego, a związane z bezpieczeństwem i
ochroną obiektów.
D. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych dyżurów pracowników ochrony
podczas premier, festiwalu Kaliskie Spotkania Teatralne oraz innych imprez w obiektach Teatru, a także w razie potrzeby w
okresie wakacyjnym: 100 godz. rozliczane według czasu trwania dyżuru

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343502,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429459,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343502,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TIME GROUP POLSKA Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SKY ONE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412538663

7.3.3) Ulica: Pl. Wolności 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W zakresie podjazdu grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343502,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.