Ogłoszenie z dnia 2024-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516491/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i przy budynkach użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 106
1.5.2.) Miejscowość: Potok Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@potokwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ac85d4c-8d25-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i przy budynkach użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac85d4c-8d25-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030329/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i przy budynkach użyteczności publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie,montażu i uruchomieniu 122 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków (zwanej dalej: POŚ) na
terenie gminy Potok Wielki oraz 1 szt. oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności publicznejnależących do Urzędu Gminy: budynki Szkoły Podstawowej, kompleks budynków Urzędu Gminyoraz budynku biblioteki w m. Potok Wielki (zwanej dalej: oczyszczalnią ścieków dla obiektówużyteczności publicznej).
1.1. Zakres zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej dla 122 szt. POŚ oraz 1 szt. oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności publicznej.
2. Dostawa, montaż i uruchomienie 122 sztuk POŚ.
Zakres robót obejmuje:
- doprowadzenie ścieków z budynku do POŚ,
- montaż urządzeń POŚ,
- doprowadzenie ścieków oczyszczonych do miejsca rozsączania,
- budowa miejsca rozsączania ścieków oczyszczonych w postaci systemu drenażowego
lub studni chłonnej,
- wykonanie wentylacji POŚ,
- wykonanie zasilania elektrycznego do POŚ,
- rozruch techniczny i technologiczny POŚ.
3. Dostawa, montaż i uruchomienie 1 szt. oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności
publicznej.
Zakres robót budowy oczyszczalni ścieków dla obiektów użyteczności publicznej
obejmuje:
- doprowadzenie ścieków z bezodpływowych zbiorników ścieków zlokalizowanych przy kompleksie budynków Urzędu Gminy oraz wykonanie przy kanalika do budynku biblioteki do miejsca włączenia do kanalizacji sanitarnej przy budynku Szkoły Podstawowej wraz z przejściem pod drogą gminną,
- doprowadzenie ścieków do urządzeń oczyszczalni ścieków,
- modernizację (wymianę) części sieci kanalizacji sanitarnej (od strony północnej) na terenie Szkoły Podstawowej o długości ok. 70 m,
- montaż separatora tłuszczów z osadnikiem dla obiektu Szkoły Podstawowej,
- montaż oczyszczalni ścieków w technologii SBR wraz systemem odprowadzenia ścieków oczyszczonych do systemu drenażowego,
- odtworzenie nawierzchni od strony północnej budynku Szkoły – montaż kostki brukowej o powierzchni ok. 500 m2,
- wykonanie zasilania elektrycznego do urządzeń oczyszczalni ścieków,
- rozruch techniczny i technologiczny oczyszczalni ścieków.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją
powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników.
7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr8do SWZ i projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.Po otwarciu ofert Zamawiający zorientował się, że załączona do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokumentacja w postaci Programu Funkcjonalno-Użytkowego jest niepełna. Mianowicie omyłkowo, nie załączono zestawienia materiałów oraz map wskazujących zakres zamówienia dla oczyszczalni w budynkach użyteczności publicznej. Dokumenty te w ocenie Zamawiającego są niezbędne do prawidłowej wyceny zamówienia i złożenia prawidłowej oferty w postępowaniu. Brak załączenia całości dokumentacji powoduje, że nawet w sytuacji podpisania umowy z wykonawcą wybranym w toku postępowania, realizacja umowy będzie niemożliwa z uwagi na brak doinformowania Wykonawcy o zakresie jego obowiązków i koniecznych do wykorzystania materiałów.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający uznał, że postępowanie niniejsze jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, a co za tym idzie wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt. 6 Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.