eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bysław › "Roboty budowlane - utrzymanie przejezdności dróg, utwardzenie parkingu i wymiana 4 kotłów CO"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane – utrzymanie przejezdności dróg, utwardzenie parkingu i wymiana 4 kotłów CO”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamrzenica 1A

1.5.2.) Miejscowość: Bysław

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamrzenica@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamrzenica.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/5610003264

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane – utrzymanie przejezdności dróg, utwardzenie parkingu i wymiana 4 kotłów CO”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-397ca47f-8558-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526966/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Przebudowa leśniczówki Leontynowo oraz wymiana 7 kotłów CO”

1.1.7 Utwardzenie parkingu przy Nadleśnictwie Zamrzenica

1.1.8 Utrzymanie dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica w 2023 r. poprzez wykonanie prac remontowych i konserwacyjnych polegających na miejscowym uzupełnieniu kruszywa we wskazane miejsca w drogach leśnych w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Zamrzenica, wg poniższych technologii:

a. Technologia I – 15 cm kruszywa:
 wykonanie koryta pod kruszywo,
 uzupełnienie podbudowy z tłucznia betonowego frakcji 0/63 mm grubości 15 cm,
 wykonanie nawierzchni z pospółki drogowej grubości 3,0 cm,
 wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy.
b. Technologia II – 15 cm kruszywa na warstwie odcinającej:
 wykonanie koryta pod kruszywo
 wykonanie warstwy odcinającej z piasku – 15 cm,
 uzupełnienie podbudowy z tłucznia betonowego frakcji 0/63 mm grubości 15 cm,
 wykonanie nawierzchni z pospółki drogowej grubości 3,0 cm,
 wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy.
c. Technologia III – 25 cm kruszywa:
 wykonanie koryta pod kruszywo,
 uzupełnienie podbudowy z tłucznia betonowego frakcji 0/63 mm grubości 25 cm,
 wykonanie nawierzchni z pospółki drogowej grubości 3,0 cm,
 wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy.
d. Technologia II – 25 cm kruszywa na warstwie odcinającej:
 wykonanie koryta pod kruszywo,
 wykonanie warstwy odcinającej z piasku – 15 cm,
 uzupełnienie podbudowy z tłucznia betonowego frakcji 0/63 mm grubości 25 cm,
 wykonanie nawierzchni z pospółki drogowej grubości 3,0 cm,
 wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy.
Prace będą zlecane w miarę bieżących potrzeb. Jednostką rozliczeniową za wykonane prace we wskazanych technologiach jest m2 wbudowanego kruszywa. Wykonawca w ofercie wskaże cenę jednostkową dla każdej z technologii, na podstawie której będą rozliczane prace. Zamawiający wg bieżących potrzeb będzie wystawiał zlecenia obejmujące lokalizację, zakres i technologię robót. Jednorazowo zlecenie będzie obejmowało zakres nie mniejszy niż 1000 m2 w leśnictwie. Zlecenia będą wystawiane wg bieżących potrzeb, wykonawca będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac w ciągu 5 dni od daty podpisania zlecenia, termin zakończenia robót każdorazowo będzie ustalony przez strony w zleceniu. Termin realizacji przedmiotu umowy do 31.12.2023 r. Prace będą rozliczane i odbierane na podstawie protokołu odbioru robót, podpisanego przez każdą ze stron. Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy w minimalnym zakresie finansowym 400 000,00 zł netto oraz nie większym niż 850 000,00 zł netto.
Szczegóły techniczne przedstawiono w dokumentacji projektowej.
Sposób wyboru oferty – najniższa suma cen dla 4 wyżej wymienionych technologii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 850000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

utwardzenie części działki 9061/11 stanowiącej miejsce wjazdu i parkingu przy budynku Nadleśnictwa Zamrzenica, zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 269240,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wymiana kotła C.O. w leśniczówce Branica– wymiana kotłów C.O. w budynkach mieszkalnych - demontaż starych kotłów, dostawa i montaż nowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 48666,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wymiana kotła C.O. w leśniczówce Bukowiec– wymiana kotłów C.O. w budynkach mieszkalnych - demontaż starych kotłów, dostawa i montaż nowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 46930,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wymiana kotła C.O. w osadzie Rudno– wymiana kotłów C.O. w budynkach mieszkalnych - demontaż starych kotłów, dostawa i montaż nowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 49820,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wymiana kotła C.O. w leśniczówce Sielanka– wymiana kotłów C.O. w budynkach mieszkalnych - demontaż starych kotłów, dostawa i montaż nowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 48877,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM MAG-DAR Dariusz Kończal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562 103 15 60

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380523,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal -Plus Natalia Bobola

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542604062

7.3.4) Miejscowość: Stary Dwór

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacji Wod-Kan i C.O. i Gaz Waldemar Wilkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-117-79-83

7.3.4) Miejscowość: Cekcyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76356,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje grzewcze i sanitarne Paweł Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751560933

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje grzewcze i sanitarne Paweł Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751560933

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Wod-Kan i C.O. i Gaz Waldemar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-117-79-83

7.3.4) Miejscowość: Cekcyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena oferty brutto dla zadania 1 to suma stawek za wykonanie 1m2 dla poszczególnych technologii

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.