Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00018986/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00019128/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034976 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pustostanów lokali mieszkalnych: ul. Szczęsna 23 m 2, ul. Słowicza 47 m 3, ul. 1 Sierpnia 28 m 14, ul. W. Żeleńskiego 4 m 7, ul. Długopolska 10 m 9.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pustostanów lokali mieszkalnych: ul. Szczęsna 23 m 2, ul. Słowicza 47 m 3, ul. 1 Sierpnia 28 m 14, ul. W. Żeleńskiego 4 m 7, ul. Długopolska 10 m 9.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce2110de-870d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002891/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018986/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.2610.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151435,40 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Szczęsna 23 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 35394,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Słowicza 47 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 38673,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 14 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 28 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 33228,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. W. Żeleńskiego 4 w Warszawie:Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 22910,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 9 w budynku przy ul. Długopolska 10 w Warszawie:2.1 Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.: a) wymiana stolarki okiennej, b) wymiana stolarki drzwiowej, c) wymiana posadzek, d) roboty murarskie i tynkarskie, e) roboty szklarskie, f) roboty glazurnicze, g) roboty malarskie.2.2 Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.: a) wymiana urządzeń sanitarnych, b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych, c) wymiana osprzętu, d) częściowe wymiany lokalówek, e) pomiary szczelności instalacji.2.3 Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.: a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ, b) wymiana osprzętu elektrycznego, c) wymiana tablic, d) pomiary elektryczne, e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego, f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 33343,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25741,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31762,92
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25741,56
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Artur Plewik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-190-94-99
7.3.3) Ulica: ul. Skarbka z Gór 118B lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25741,56
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-14 do 2021-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29735,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35630,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29735,56
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Artur Plewik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-190-94-99
7.3.3) Ulica: ul. Skarbka z Gór 118B lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29735,56
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-14 do 2021-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24742,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28692,66
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24742,67
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART DOM Artur Plewik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-190-94-99
7.3.3) Ulica: ul. Skarbka z Gór 118B lok.4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-287
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24742,67
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-14 do 2021-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18940,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22564,58
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18940,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Waldemar Drózd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-107-46-72
7.3.3) Ulica: ul. Dąbka 5 lok. 7A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, WALDEMAR DRÓZD
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, WALDEMAR DRÓZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18940,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-14 do 2021-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32638,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35329,13
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32638,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Waldemar Drózd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-107-46-72
7.3.3) Ulica: ul. Dąbka 5 lok. 7A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, WALDEMAR DRÓZD
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, WALDEMAR DRÓZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32638,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-14 do 2021-06-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.