Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009640/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034985 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów oraz budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 2
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 311 00 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://maslow.biuletyn.net/?bip=1&cid=10071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów oraz budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761f9c46-75b7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000873/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów oraz budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia, Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009640/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.12.2021.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 70000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku Urzędu Gminy Masłów.Budynek modernizowanego Urzędu Gminy zlokalizowany jest na działce o numerze ewidencyjnym 875/5 w Masłowie.Celem przeprowadzenia termomodernizacji budynku jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery podczas eksploatacji obiektu. W wyniku docieplenia przegród zewnętrznych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji systemu centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, zastosowaniu energooszczędnego oświetlenia i zastosowaniu odnawialnych źródeł energii w postaci pompy ciepła przewiduje się efekt w postaci zmniejszenia zapotrzebowania na energię pierwotną w ilości 157 GJ oraz zmniejszenie emisji CO2 o 19,78 ton w skali roku.Dane ogólne obiektu:• rodzaj obiektu: budynek użyteczności publicznej,• powierzchnia użytkowa budynku: 774,92 m2,• kubatura części ogrzewanej: 2255,02 m³,• ilość kondygnacji: 2 kondygnacja nadziemne + poddasze użytkowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Opracowanie projektu budowlanego na termomodernizację budynku SP w Mąchocicach Kapitulnych.Budynek modernizowanej Szkoły Podstawowej zlokalizowany jest na działce o numerze ewidencyjnym 910 w Mąchocicach Kapitulnych.Celem przeprowadzenia termomodernizacji budynku jest zmniejszenie energochłonności oraz ograniczenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery podczas eksploatacji obiektu. W wyniku docieplenia przegród zewnętrznych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji systemu centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, zastosowaniu energooszczędnego oświetlenia i zastosowaniu odnawialnych źródeł energii w postaci instalacji fotowoltaicznej przewiduje się efekt w postaci zmniejszenia zapotrzebowania na energię pierwotną w ilości 1463 GJ oraz zmniejszenie emisji CO2 o 131,68 ton w skali roku.Dane ogólne obiektu:• rodzaj obiektu: budynek użyteczności publicznej,• powierzchnia zabudowy: 1203,15 m2,• powierzchnia ogrzewana budynku – 1513,41m²,• kubatura części ogrzewanej: 5642,69 m³,• ilość kondygnacji: 2 kondygnacja nadziemne + częściowe podpiwniczenie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28600,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28600,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COREMATIC ENGINEERING SP. Z.O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312689210
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 14
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COREMATIC ENGINEERING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COREMATIC ENGINEERING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28600,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COREMATIC ENGINEERING SP. Z.O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312689210
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 14
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COREMATIC ENGINEERING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
COREMATIC ENGINEERING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dróg na terenie gminy Janów Podlaski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.