Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
- 2023/BZP 00476549/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00476550/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00481169/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00484220/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w sali kolumnowej budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66ba86b5-7195-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w sali kolumnowej budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ba86b5-7195-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116045/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w sali kolumnowej budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-271-155/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w sali kolumnowej budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji typu VRF, obejmującej:
2 jednostki zewnętrzne o wydajności chłodniczej nie mniejszej niż 14,0 kW,
4 jednostki wewnętrzne o wydajności chłodniczej min. 6.1 kW,
instalacje: chłodniczą, zasilania elektrycznego i sterowania,
zgodnie z Dokumentacją projektową obejmującą:
Projekt budowlany,
Projekt wykonawczy,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
Informacja BIOZ,
Przedmiar robót.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i informacyjny. Błędy przedmiaru robót nie mogą być powodem roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. Dokumentacji powykonawczej,
c) przeszkolenie osób wskazanych przez Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
d) udzielenie rękojmi przez okres 5 lat oraz gwarancji przez okres min. 5 lat, na wykonane zadanie, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego. Gwarancja zostanie udzielona na warunkach określonych w Załączniku Nr 9 do niniejszej SWZ – Wzorze umowy.
3. Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
a) Projekt budowlany,
b) Projekt wykonawczy,
c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
d) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
e) Przedmiar robót,
f) Oferta Wykonawcy.
4. Wykonawca będzie prowadził roboty w dniach roboczych, a to: od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 7.00-15.00.
5. Roboty szczególnie uciążliwe dla Sądu, w szczególności roboty głośne jak wiercenie, kucie itp., będą prowadzone w godzinach. 15.30-22.00 w dni robocze.
6. Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, będzie mógł wykonywać roboty w zależności od ich charakteru w godzinach pracy Sądu lub odpowiednio w soboty. Ponadto, na pisemny wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego Wykonawca będzie mógł prowadzić roboty w dni ustawowo wolne od pracy.
7. Wykonawca w ramach świadczeń gwarancyjnych zobowiązany będzie do wykonywania okresowych przeglądów zamontowanych urządzeń w krotności, terminach, zakresie rzeczowym i na warunkach określonych przez producenta urządzeń klimatyzacyjnych, będących przedmiotem oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198276,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366735790
7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
- Dostawa materiałów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppoż w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.