Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00575028/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00018069/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ZAKROCZYMIU"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015628250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parowa Okólna 3B
1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.zakroczym.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d6055c5-a562-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d6055c5-a562-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów ZGK w Zakroczymiu (punktów poboru) podłączonych do OSD PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa.
2. Wykaz punktów poboru energii zawierający: lokalizację, moce umowne oraz przynależność do grupy taryfowej stanowi załącznik Nr 5 do SWZ – wykaz PPE.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 10 miesięcy wynosi łącznie 691738 kWh.
4. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru), w ramach każdej z grup taryfowych wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorze umownym Wykonawcy, który uwzględniał będzie postanowienia Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zawieranie odrębnych umów dla poszczególnych punktów poboru.
6. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej i zapewnia jej dystrybucji do urządzeń i obiektów Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić kompleksową dostawę energii do nowych obiektów Zamawiającego nie wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, według stawek wynikających z oferty w ramach grup taryfowych objętych zamówieniem.
8. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne , przepisami Kodeksu cywilnego , zasadami określonymi w koncesji wykonawcy, postanowieniami umowy, a także zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia kosztów związanych z opłatą handlową.
10. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
12. Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii przez cały czas obowiązywania umowy sprzedaży, począwszy od 01.03.2024r. w sposób ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru jednocześnie, z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego .
13. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi ilości faktycznego zużycia energii w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej za kWh.
14. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie zgodnie z cenami ofertowymi oraz aktualną Taryfą dla energii elektrycznej, na podstawie wskazań liczników w grupie taryfowej C22a, C21, C11, G11, C12a, według odpowiadających im składników cenowych, w danych okresach rozliczeniowych.
15. Wykonawca musi posiadać obowiązującą umowę generalną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 5 do SWZ.
16. Zamawiający informuje, że podane parametry dystrybucyjne są aktualne i zgodne z umowami dystrybucyjnymi. Jednocześnie w przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD, zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.
17. Zamawiający oświadcza, że jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz.U. z 2022r. poz. 2243). Każdy punkt poboru energii zalicza się do kategorii odbiorców, o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. d tejże ustawy. Dla każdego PPE przyjmuje się 100,00% zużycia energii elektrycznej objętej ceną maksymalną i 0,00% energii elektrycznej nieobjętej ceną maksymalną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 11.01.2024. do godz. 12:30 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym konieczne stało się unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.