Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320329/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2022/BZP 00220724/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00220741/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00220753/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00220782/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
- 2023/BZP 00034427/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00034673/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00034688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2022/BZP 00025703/01 - Wynik z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej przedszkola nr 1 w Milanówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 w Milanówku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013000346
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zbigniewa Herberta 43
1.4.2.) Miejscowość: Milanówek
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkolemilanowek.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fiderkiewicza.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035050
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00035015
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
W dniu 24.02.2022 r. doszło do wybuchu wojny w Ukrainie spowodowanej inwazją wojsk Federacji Rosyjskiej, co
spowodowało przerwanie łańcucha dostaw produktów spożywczych z Federacji Rosyjskiej i z Ukrainy, znaczący wzrost
kursów walut obcych, duży spadek wartości PLN, wzrost cen, w szczególności paliw i gazu oraz nałożenie przez UE i Stany
Zjednoczone Ameryki sankcji na Federację Rosyjską. W efekcie opisanych zdarzeń, na terytorium RP doszło do
znaczącego spadku podaży na towary spożywcze u producentów oraz dostawców, jak również do niespodziewanego oraz
znaczącego wzrostu cen towarów na żywność (w tym towarów objętych Umową). Opisana powyżej nadzwyczajna zmiana
stosunków prowadzi do wystąpienia zagrożenia, w postaci rażącej straty po stronie Wykonawcy, zaś po stronie
Zamawiającego do zagrożenia w postaci zerwania łańcucha dostaw produktów spożywczych. Wystąpiły okoliczności,
których Strony nie mogły przewidzieć w dacie zawarcia Umowy, pomimo zachowania należytej staranności.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmianie uległy ceny jednostkowe produktów spożywczych i wartość umowy - po zmianie wynosi ona brutto 57 336,20 PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
92,76
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie.
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.