eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUsługa dozoru oraz kompleksowego sprzątania obiektów szkółki w Miłogostowicach 1B



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dozoru oraz kompleksowego sprzątania obiektów szkółki w Miłogostowicach 1B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEGNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pawicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: legnica@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://legnica.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed9fce2b-8f51-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


PGL LP Nadleśnictwo Legnica

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dozoru oraz kompleksowego sprzątania obiektów szkółki w Miłogostowicach 1B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9fce2b-8f51-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00076255/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie i ochrona mienia na szkółce leśnej w Miłogostowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa fizycznej ochrony i kompleksowego sprzątania obiektów kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B. Usługa realizowana będzie przez okres 24 miesięcy od podpisania umowy.
Zamówienie obejmuje łączne świadczenie przez jednego Wykonawcę usług sprzątania i fizycznej ochrony, opisanych odpowiednio w SWZ jako części A i B. Od każdego Wykonawcy wymaga się złożenia jednej - łącznej oferty, obejmującej wszystkie części zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym określonym w SWZ, tj. łącznie na część A i B.

1. Część „A” - SPRZĄTANIE, obejmuje:
Zamówienie dotyczy usługi sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjno-socjalno-produkcyjnym kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B.
Usługa sprzątania dotyczy wyłącznie części administracyjnej oraz socjalnej budynku.
Sprzątanie winno być wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój.
Wykonawca dokonuje nw. czynności:
• własnym sprzętem ręcznym i mechanicznym (odkurzacz, wózki do sprzątania)
• zakupuje i dostarcza na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe i worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe,
• przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem,
• Wykonawca będzie odnotowywał w rejestrze złożonym w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu wszelkie powstałe uszkodzenia urządzeń i umeblowania w poszczególnych pomieszczeniach budynku
• Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę,
• Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi.
Usługa obejmuje sprzątanie niżej wymienionych pomieszczeń:
- laboratorium- kancelaria;
- biuro;
- kuchnie na parterze i na I piętrze;
- sala konferencyjno- edukacyjna;
- toalety;
-szatnie;
- korytarze z wiatrołapami;
- klatka schodowa.
Szczegółowy zakres i harmonogram prac dotyczących sprzątania pomieszczeń zawiera załącznik nr 10 do SWZ.

2. Część „B” – OCHRONA FIZYCZNA obejmuje:
Przedmiotem zamówienia w zakresie części B - jest fizyczna ochrona obiektów kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B, oddział 274 o, obręb Legnica o powierzchni 6,11 ha oraz mienia znajdującego się w obiekcie i w jego otoczeniu w granicach ogrodzenia (m.in. budynek administracyjno-produkcyjno- socjalny, wiata drewniana, tunele foliowe, budynek chłodni, budynek garażowo-magazynowy, linia technologiczna, ciągniki, wózki widłowe, pługi, deszczownia, palety stalowe, polowe ramiona deszczujące, wielodoniczki. Szczegółowy wykaz przejętych obiektów do ochrony stanowi załączniki nr 2 do umowy). Powierzchnia jest metalową ogrodzona siatką o wysokości 1,8 m. W ogrodzeniu znajduje się 5 bram i 2 furtki.
Wykonawca zobowiązuje się do ochrony mienia według następujących warunków:
1) Zamawiający zapewnia ochronę obiektu w dni robocze- od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
2) Wykonawca zapewnia fizyczne dozorowanie obiektu:
- od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15: 00 do godz. 7:00 dnia następnego
- w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy u Zamawiającego w godz. 7:00 do godz.
7 :00 dnia kolejnego.
z zachowaniem ciągłości ochrony.
3) Zamawiający udostępnia bezpłatnie system monitoringu, który jest systemem wspomagającym dla ochrony fizycznej.
Szczegółowy opis obiektów i sprzętów oraz zakres ochrony zawierają załączniki nr 10 i 11 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował patrolem interwencyjnym.
Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte są obszernie w SWZ oraz załącznikach, z którymi należy się dokładnie zapoznać!!!

4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678341,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678341,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678341,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004040858

7.3.3) Ulica: Okólna 1a

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678341,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.