Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019516/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035103 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktu leczniczego-cytostatyku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430992402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Biernackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@janbozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janbozy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://janbozy.bip.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktu leczniczego-cytostatyku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22f8bb7a-87c7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009882/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Produkty lecznicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.3311-4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247577,6 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu leczniczego-cytostatyku, dopuszczonego do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr 1 do SWZ, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia.5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:5.1.Zaoferowany asortyment posiadał wymaganą rejestrację i aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.2.Zaoferowane produkty lecznicze posiadały ważną charakterystykę produktu leczniczego. 5.3. Zaoferowane produkt leczniczy musi znajdować się w obowiązującym na dzień składania ofert „Wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych”- Załącznik B, zgodnie z aktualnym obwieszczeniem Ministra Zdrowia, wydanym na podstawie art. 37 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U.2017.0.1844 t.j.). 5.4. Produkty powinny posiadać co najmniej:- 6 miesięczny termin ważności liczony od każdorazowej daty dostawy do Zamawiającego.5.5. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji dostaw spełniać wymogi dystrybucji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 lutego 2017r w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (tj. Dz.U. z 2017r. poz.509).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229828,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229828,67
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229828,67
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932081801
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229828,67
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków onkologicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Produkty lecznicze, środki przeciwnowotworowe,środki antyspetyczne i dezynfekujące, odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa leków
więcej: Środki przeciwnowotworowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.