Og³oszenie z dnia 2022-01-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00335990/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00006352/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Ja¶le
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MOSiR Jas³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659035
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: romek@mosir-jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosi-jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://um-jaslo.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd013625-689a-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00035168
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00335990/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 5/ 2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Kryta p³ywalnia :
a/ Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania pomieszczeñ obiektu Krytej P³ywalni MOSiR w Ja¶le wraz z zabezpieczeniem ¶rodków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchni± ¶cian wy³o¿onych glazur± z zachowaniem kryteriów czysto¶ci w strefach ,,stopy obutej oraz bosej " / szczegó³y w za³±czniku nr 1 /
b/ Us³ugi sprz±tania powierzchni p³askich/ p³ytek / powinny byæ wykonywane przy pomocy specjalistycznych urz±dzeñ tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
c/ wymagany przez zamawiaj±cego czas ¶wiadczenia us³ug przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 ,
d/ wymagana obsada etatowa – w ka¿dym dniu pracy serwisu:
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta w godzinach od 6.00 do 14.00 oraz
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta w godzinach od 14.00 do 22.00 oraz
• minimum jeden mê¿czyzna lub jedna kobieta pracuj±cy ka¿dego dnia w wymiarze 7 godzin dziennie w godzinach wyznaczanych na bie¿±co przez zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb w zakresie sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w obiekcie.
e/ w zakresie ¶wiadczonych us³ug serwisu sprz±taj±cego bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania przetargowego mie¶ci siê zakup i dostawa przez serwis ¶rodków czysto¶ci s³u¿±cych do pracy serwisu oraz zakup i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków sanitarnych w objêtych us³ug± serwisu pomieszczeniach,
f/ serwis w ramach ¶wiadczonych us³ug zobowi±zany bêdzie jeden raz w miesi±cu / w okresach 30 dniowych/ do mechanicznego mycia / co najmniej dwie szorowarki/ w godz. od 22.00 do 6.00 powierzchni p³askich pla¿y, która mie¶ci siê w g³ównej hali basenowej.
g/ bie¿±ce sprz±tanie klatki schodowej przed wej¶ciem do obiektu Krytej P³ywalni oraz bie¿±ce opró¿nianie kosza przed wej¶ciem do basenu.
h/ serwis zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków chemicznych o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami , odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia.
i/ pracownicy serwisu s± zobowi±zani do stosowania siê do zaleceñ kontroluj±cych obiekt p³ywalni s³u¿b sanitarnych oraz kierownictwa p³ywalni i kierownika zespo³u obiektów sportowych w zakresie bêd±cym przedmiotem umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego.
j/ wszyscy pracownicy serwisu obowi±zkowo winni posiadaæ wymagane obowi±zuj±cymi przepisami sanitarnymi badania lekarskie / ksi±¿eczki zdrowia /
k/ wynagrodzenie za us³ugi serwisu bêdzie pomniejszane o kwotê ewentualnych kar nak³adanych przez organy kontroli sanitarnej za budz±cy zastrze¿enia stan sanitarny obiektów objêtych us³ugami serwisu sprz±taj±cego
l/ wszyscy pracownicy serwisu musz± posiadaæ jednolity ubiór roboczy w jednolitym kolorze( obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka ) wraz z nazw± firmy sprz±taj±cej na plecach koszulki ( w celach identyfikacji ).
³/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest do sta³ego udostêpnienia/ utrzymywania na obiekcie w celu natychmiastowego u¿ycia wg bie¿±cych potrzeb wynikaj±cych np. ze z³ej pogody itp. / na obiekcie krytej p³ywalni co najmniej jednej bateryjnej maszyny szoruj±co zbieraj±cej o szeroko¶ci roboczej min. 50 cm ,¶redniej wydajno¶ci/ 800-1500 m2 / na jeden cykl ³adowania .
m/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest na wszystkich obiektach do segregacji odpadów pochodz±cych ze sprz±tanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozosta³e odpady do wydzielonych kontenerów bêd±cych w³asno¶ci± o¶rodka/ zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami przez Zamawiaj±cego/. Odpady z tworzywa i papieru / butelki po napojach, kartony itp. nale¿y zgniataæ zmniejszaj±c maksymalnie ich objêto¶æ i w takiej postaci umieszczaæ w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze.
n/ integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji jest za³±cznik nr 1 zawieraj±cy wykaz pomieszczeñ do sprz±tania przez serwis sprz±taj±cy z uwzglêdnieniem stref czysto¶ci.
Pozosta³e obiekty :
1. a/ Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania nastêpuj±cych pomieszczeñ :
- hala sportowa/ ma³a i du¿a/ wraz zapleczem szatniowo- sanitarnym/ jeden raz w miesi±cu mycie mechaniczne ca³ej powierzchni du¿ej i ma³ej hali sportowej/.
b/si³ownia wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym
- ¶cianka wspinaczkowa
- sala fitness wraz z zapleczem sanitarnym
- pomieszczenia biurowe mieszcz±ce siê w kompleksie hal sportowych
- pomieszczenia biurowe administracji
-c/basen odkryty tj. zaplecze sanitarne i teren basenu/ wypró¿nianie koszy na ¶mieci/ w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiaj±cego jednak nie d³u¿ej ni¿ od 15 czerwca do 31 sierpnia.
2. Wykonawca w ramach w/ w us³ug dotycz±cych pozosta³ych obiektów zobowi±zany jest do zabezpieczenia i bie¿±cego uzupe³niania ¶rodków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych, worków na ¶mieci .
1) Us³ugi sprz±tania powierzchni p³askich/ p³ytek, wyk³adziny hal sportowych / powinny byæ wykonywane przy pomocy specjalistycznych urz±dzeñ tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
2) wymagany przez zamawiaj±cego czas ¶wiadczenia us³ug przez serwis :
- jedna kobieta 5 dni roboczych w tygodniu po 7 godzin dla obiektów si³owni, sali fitness i ¶cianki wspinaczkowej, pomieszczeñ biurowych /z mo¿liwo¶ci± zmiany np. istnieje potrzeba sprz±tania w sobotê to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzieñ wolny w tygodniu
- 7 dni w tygodniu w godz. od 9.00 do 20.00, dodatkowy pracownik lub pracownicy - zmiana po 5,5 godziny dwie osoby codziennie lub jedna osoba po 11 godzin co drugi dzieñ / okres funkcjonowania basenu odkrytego od 15.06. 2022 do 31.08.2022 /,
3. Wymagana obsada etatowa
- dwie kobiety pracuj±ce na zmiany co drugi dzieñ po 11 godzin lub pracuj±ce codziennie po 5,5 godziny / w okresie funkcjonowania basenu odkrytego/.
- jedna kobieta/ 7 godz. dziennie , 5 dni w tygodniu z uprawnieniem zamawiaj±cego ustalania zmiany godzin pracy w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb funkcjonowania obiektów/ przez ca³y czas / rok / pracy serwisu dla obiektu si³owni , sali fitness oraz ¶cianki wspinaczkowej.
4. W zakresie ¶wiadczonych us³ug serwisu sprz±taj±cego bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania przetargowego mie¶ci siê dostawa przez serwis ¶rodków czysto¶ci s³u¿±cych do pracy serwisu oraz dostawa i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków sanitarnych w objêtych us³ug± serwisu pomieszczeniach,
a/ serwis zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków chemicznych o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami, odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia
b/ pracownicy serwisu zobowi±zani s± do stosowania siê do zaleceñ podmiotów kontroluj±cych sprz±tane obiekty, s³u¿b sanitarnych oraz kierownika zespo³u obiektów sportowych w zakresie bêd±cym przedmiotem umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego.
c/ wszyscy pracownicy serwisu obowi±zkowo winni posiadaæ wymagane przepisami sanitarnymi badania lekarskie / ksi±¿eczki zdrowia /
d/ wynagrodzenie za us³ugi serwisu bêdzie pomniejszane o kwotê w pe³nej wysoko¶ci ewentualnych kar nak³adanych przez organy kontroli sanitarnej za budz±cy zastrze¿enia stan sanitarny obiektów objêtych us³ugami serwisu sprz±taj±cego
e/ wszyscy pracownicy serwisu musz± posiadaæ jednolity ubiór roboczy w kolorze bia³ym lub innym / obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka wraz z nazw± firmy sprz±taj±cej na plecach koszulki w celach identyfikacji .
f/wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest do segregacji odpadów pochodz±cych ze sprz±tanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozosta³e odpady do wydzielonych kontenerów bêd±cych w³asno¶ci± o¶rodka. Odpady z tworzywa i z papieru / butelki po napojach, kartony itp. nale¿y zgniataæ zmniejszaj±c maksymalnie ich objêto¶æ i w takiej postaci umieszczaæ w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze / zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami przez Zamawiaj±cego/.
g/ integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji jest za³±cznik nr 2 zawieraj±cy wykaz pomieszczeñ do sprz±tania przez serwis sprz±taj±cy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Uniewa¿nienie postêpowania zgodnie z art. 255 pkt. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, poniewa¿ Wykonawca uchyli³ siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzglêdnieniem art. 263 ustawy Pzp.INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego oraz progów zwalniaj±cych Zadanie Nr I - Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i monta¿ progów zwalniaj±cych
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, maj±cych trudno¶ci z poruszaniem siê, w tym osób z niepe³nosprawno¶ciami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwo¿enia ich do miejsca zamieszkania.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy Jas³o w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy Jas³o do placówek o¶wiatowych w celu realizacji obowi±zku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposa¿enie dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czysto¶ci zlewni rzeki Wis³oki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Sko³yszyn"
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga kompleksowa sprz±tania terenów zewnêtrznych i zieleni wokó³ budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- od¶nie¿anie dróg powiatowych i zwalczanie ¶lisko¶ci zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
- Bie¿±ce utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy D±browa Górnicza
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnêtrznych, parkingów i chodnika w Gminie U¶cie Gorlickie od 01.12.2024 r. do 15.04.2025 r.
wiêcej: Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.