Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424099/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891041167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ans.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ans.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6234c6c0-5c23-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00238584/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424099/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2170.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - usługa przeprowadzenia zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje w zakresie prowadzenia badań naukowych (warsztatu badawczego studentów) – szkolenie rozwijające umiejętności gromadzenia, porządkowania, przetwarzania i wykorzystania pozyskanych w trakcie badań danych – liczba uczestników: 10 osób (1 grupa), liczba godzin zajęć: 8h, planowany termin: grudzień 2022 r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - usługa przeprowadzenia zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje w zakresie realizacji projektów (zarządzania projektami), – liczba uczestników: 10 osób (1 grupa), liczba godzin zajęć: 8h, planowany termin: luty 2023 r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - usługa przeprowadzenia zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje społeczne, niezbędne do prowadzenia prac badawczo-rozwojowych oraz promocji ich wyników – szkolenie w zakresie rozwoju umiejętności pracy zespołowej – liczba uczestników: 10 osób (1 grupa), liczba godzin zajęć: 5h, planowany termin: luty 2023 r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 1840,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 - usługa przeprowadzenia zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje społeczne, niezbędne do prowadzenia prac badawczo-rozwojowych oraz promocji ich wyników – szkolenie w zakresie rozwoju umiejętności organizowania czasu pracy własnej i zespołu – liczba uczestników: 10 osób (1 grupa), liczba godzin zajęć: 5h, planowany termin: marzec 2023 r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ;4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 1840,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 - usługa przeprowadzenia zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje społeczne, niezbędne do prowadzenia prac badawczo-rozwojowych oraz promocji ich wyników – szkolenie w zakresie rozwoju umiejętności dotyczących transferu wyników badań do otoczenia społeczno-gospodarczego – liczba uczestników: 10 osób (1 grupa), liczba godzin zajęć: 5h, planowany termin: kwiecień 2023 r., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 1840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu dla części 1 - usługa przeprowadzenia zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje w zakresie prowadzenia badań naukowych (warsztatu badawczego studentów) – nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TestArmy Group S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992754194
7.3.3) Ulica: ul. Petuniowa 9/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TestArmy Group S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992754194
7.3.3) Ulica: ul.Petuniowa 9/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TestArmy Group S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992754194
7.3.3) Ulica: ul.Petuniowa 9/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu dla części 5 - usługa przeprowadzenia zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje społeczne, niezbędne do prowadzenia prac badawczo-rozwojowych oraz promocji ich wyników – wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usług kominiarskich"
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.