Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340990/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) dla Powiatu Rawskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 814 46 31
1.5.8.) Numer faksu: 46 814 46 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatrawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.powiatrawski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) dla Powiatu Rawskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70c5273f-6a1c-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001932/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup materiałów biurowych i papierniczych, tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340990/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.5.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132519,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
2. Specyfikacja techniczna zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz cenowy.
3. Oferowane przez Wykonawcę materiały muszą być oryginalne (zalecane przez producentów urządzeń drukujących) lub równoważne. Materiały oryginalne to materiały zalecane przez producentów urządzeń drukujących, najczęściej wyprodukowane przez producenta urządzenia, nie będące naśladownictwem ani przeróbką, nieregenerowane, ani refabrykowane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192112-9 - Głowice barwiące do maszyn drukujących
30192300-4 - Taśmy barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162999,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162999,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162999,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MULTIKOM Adam Papierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-103-75-72
7.3.3) Ulica: Fabryczna 15
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-741
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162999,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-13 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Miasta Rawa Mazowiecka
- Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rawie Mazowieckiej- II etap
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.