Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00476929/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu w 2023r. - dostawa artykułów ogólnospożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-INFORMATYCZNYCH W GLIWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSTI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chorzowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/230-68-31
1.5.8.) Numer faksu: 32/230-68-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsti.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsti.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/138411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu w 2023r. - dostawa artykułów ogólnospożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3608d6b2-7483-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027961/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu - dostawa artykułów ogólnospożywczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTI.26.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58259,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Gliwicach przy ul. Krakusa 16 -dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy opis artykułów żywnościowych wraz z podaniem wielkości zapotrzebowania został opisany w zestawieniu asortymentowo - ilościowym, w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 4 do SWZ.- Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportem na koszt Dostawcy z rozładunkiem i wniesieniem towaru do wskazanego przez Zamawiającego miejsca dostawy na podstawie składanych zamówień cząstkowych w tym: artykułów ogólnospożywczych -średnio około cztery razy w tygodniu w godz.7.00 - 9.00. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą spełniać wszystkie wymagane normy sanitarne
i higieniczne. Posiadać świadectwo jakości oraz daty ważności ich spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia/termin minimalnej trwałości artykułów żywnościowych w chwili dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia, wyraźnie określona na opakowaniu lub w Polskiej Normie. Zmiana gramatury opakowań dostarczanych artykułów żywnościowych może nastąpić po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe produktów o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w ofercie Dostawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dokumentu poświadczającego spełnienie określonych przepisami prawa warunków higienicznego przewozu określonych artykułów żywnościowych. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar do stołówki w miejsce wskazane przez Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego własnym transportem przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 8 października 2020r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 2020 poz. 2021.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego (Formularz c e n o w y - k o l u m n a (9) z a ł a c z n i k a n r 4 d o S W Z ) , d o s t a r c z o n e t o w a r y w i n n y b y ć z n a k o w a n e terminem: "ekologiczny" /" bio"/"eko"/„organic” lub innymi zgodnymi z przepisami krajowymi i wspólnotowymi oznaczonych zielonym listkiem z podaniem numeru identyfikacyjnego jednostki certyfikującej. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji, tj. zwiększyć szacowaną ilość dostarczanego towaru nie więcej niż 30% łącznej kwoty z tytułu realizacji umowy. W razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szacunkowa łączna wartość umowy zostanie proporcjonalnie zwiększona. W
przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, rozliczenie tej części dostaw nastąpi przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto podanych w załączniku nr 4 (formularz cenowy) będącym załącznikiem do umowy. Skorzystanie z prawa opcji możliwie nastąpi w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości dostaw będących przedmiotem umowy, w wyniku zmniejszonego lub zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia. Do praw i obowiązków Dostawcy oraz Zamawiającego, a także zasad rozliczania dostaw wynikających z prawa opcji, zastosowanie mają w całości postanowienia niniejszej umowy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji , Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem /oświadczeniem nie później niż na 2 dni przed planowana dostawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu złożone zostały dwie oferty, które podlegały odrzuceniu .1. Oferta: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe, POLARIS, Małgorzata Gruszczyńska ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz. Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak nie została ona podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: "SWZ"). Zamawiający postawił wymagania dotyczące form oraz podpisu ofert co zostało ujęte w rozdziale 11 SWZ pkt. 3) ,rozdziale 15 SWZ pkt.1), punkt 2) a i b punkt 5), pkt 8), pkt. 10. Ofertę - wypełniony Formularz oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.". Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. Wykonawca przygotowuje elektroniczną ofertę, podpisuje ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym."
W związku z powyższym oferta Wykonawcy: , Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) i nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. ( art.226 ust.1 pkt.6 ustawy pzp) i podlega odrzuceniu.
2. Oferta:Zakłady Produkcji Spożywczej,AMBI,,M. Karkut i Wspólnicy - sp.j.,ul. Składowa 11 , 41-902 Bytom. Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak do załączonego formularza oferty dołączył formularz cenowy z innego postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego - nr sprawy ZSTI.26.1.2022 z dnia 14.11.2022r. w którym to Wykonawca złożył ofertę na "Dostawę mrożonych warzyw, owoców i ryb". Niniejsze postępowanie przetargowe ogłoszone zostało przez Zamawiającego na "Dostawę artykułów ogólnospożywczych" - nr sprawy ZSTI.26.2.2022 w dniu 05.12.2022r. Wykonawca w niniejszym postępowaniu przetargowym wypełnił i złożył formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ - nr sprawy ZSTI.26.2.2022 na "Dostawę artykułów ogólnospozywczych" natomiast dołączył formularz cenowy - Załącznik nr 4 do SWZ na "Dostawę mrożonych warzyw, owoców i ryb"- nr sprawy: ZSTI.26.1.2022. Oferta Wykonawcy: , Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI,M. Karkut i Wspólnicy - sp.j., ul. Składowa 11, 41-902 Bytom, nie została sporządzona w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego z treścią SWZ -Rozdział nr 3- opis przedmiotu zamówienia oraz Formularzem cenowym - Załącznik nr 4 do SWZ -"Dostawa artykułów ogólnospożywczych") nr sprawy; ZSTI.26.2.2022. Brak złożenia formularza cenowego wymaganego przez Zamawiającego na "Dostawę artykułów ogólnospożywczych" skutkuje koniecznością odrzucenia oferty zgodnie z art.226 pkt. 1 ust. 5, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.