eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławnoDostawa sprzętu komputerowego i sportowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu - Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i sportowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i sportowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51726106-033b-4d60-b33b-78dda1c542b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027293/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków EFS Plus oraz budżetu państwa w ramach RP FE dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Priorytet FEPZ.06 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie FEPZ.06.22: Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny typ 1-5 w związku z realizacją projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51726106-033b-4d60-b33b-78dda1c542b6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51726106-033b-4d60-b33b-78dda1c542b6.
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-51726106-033b-4d60-b33b-78dda1c542b6.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
c. d. w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej „RODO” informujemy, że:
1. administratorem danych osobowych jest Gmina Sławno – Urząd Gminy Sławno, 76-100 Sławno, ul. I Pułku Ułanów 11, tel. +48 59 810 75 26,
e-mail: sekretariat@gminaslawno.pl;
2. we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, e-mail: odo@gminaslawno.pl, tel. 59 810 75 26 lub na adres wskazany powyżej;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i sportowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu – Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny” ZPOP.271.4.2025, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz jego realizacji;
4. dane osobowe mogą zostać przekazane / powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania przetargowego w oparciu o art. 18, 19, 74, 75 i 76 ustawy Pzp oraz podmiotom, które na mocy obowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i kontroli prowadzonego postępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii Europejskiej;
5. dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
6. dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów archiwizacji, w tym w szczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 2320 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz ustawy Pzp;
7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;
9. osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
1) dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania danych zgodnie z zapisami art. 16 RODO;
3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. osoba, której dane dotyczą nie ma prawa do:
1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPOP.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i sportowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części:
1) Część nr 1 – „Zakup sprzętu komputerowego”;
2) Część nr 2 – „Zakup pomocy dydaktycznych”.
3) Część nr 3 – „Zakup sprzętu sportowego”
3. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony w ilości określonej w załączniku nr 6 do SWZ pod adresy wskazane poniżej:
1) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Radosławiu, Radosław 21a, 76-100 Sławno;
2) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno z siedzibą główną w Żukowie, Żukowo 65, 76-100 Sławno;
3) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Łętowie, Łętowo 40, 76-100 Sławno;
4) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Noskowie, Noskowo 40a, 76-100 Sławno;
5) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Sławsku, Sławsko 11a, 76-100 Sławno;
6) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Starym Krakowie, Stary Kraków 35a, 76-100 Sławno;
7) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Warszkówku, Warszkówko 26, 76-100 Sławno;
8) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka we Wrześnicy, Wrześnica 111, 76-100 Sławno;
9) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Kwasowie, Kwasowo 1c, 76-100 Sławno;
10) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Smardzewie, Smardzewo 32, 76-100 Sławno;
11) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Tychowie, Tychowo 23a, 76-100 Sławno.
4. CZĘŚĆ nr 1 – Zakup sprzętu komputerowego:
1) ZADANIE NR 1 – Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno:
a) Laptop – 5 szt.:
 Ekran – 16”, LED IPS WUXGA o rozdzielczości 1920 x 1200, z powłoką matową, nie dopuszcza się matryc typu "glare", klapa komputera otwierana do 180 stopni;
 Wydajność/Procesor – procesor uzyskujący wynik co najmniej 12400 punktów w teście Passmark – CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniej niż 01 czerwca 2024);
 Chipset – zaprojektowany oraz wykonany do pracy w komputerach przenośnych, rekomendowany przez producenta procesora;
 Obudowa – wskaźniki diodowe (baterii oraz zasilania); wbudowane głośniki stereo 2x 2W, oraz mikrofon;
 Pamięć RAM – 1x 16 GB DDR4 (pamięć RAM rozszerzalna do 32 GB); 1 slot wolny;
 Dysk twardy – 1x 512 GB M2 PCIe NVMe SSD; komputer musi mieć możliwość podłączenia dodatkowego dysku, wymagane co najmniej jedno wolne złącze dla dysku M2 oraz co najmniej jedno złącze dla dysku 2.5”;
 Karta graficzna – zintegrowana z procesorem;
 Karta dźwiękowa – zgodna z Intel High Definition Audio;
 Połączenia i karty sieciowe – karta sieciowa LAN 10/100/1000; WIFI 6E wraz z Bluetooth 5.1; technologia MU-MIMO 2x2;
 Porty/złącza – wbudowane; 1 x USB-C (z możliwością ładowania urządzenia, wsparciem dla technologii DisplayPort over USB-C i wsparciem dla standardu Thunderbolt 4); 2 x USB 3.2 typu A (w tym 1 szt. z możliwością ładowania urządzeń zewnętrznych przy wyłączonym laptopie); 1 x HDMI 2.0 ze wsparciem HDCP; 1 x czytnik Kart pamięci microSD; 1 x gniazdo mikrofonowe/Gniazdo słuchawkowe (Combo); 1 x złącze RJ-45; 1 x złącze zasilania; 1 x złącze Kensington; nie dopuszcza się zastosowania konwerterów / przejściówek w celu uzyskania wymaganej ilości złączy / portów;
 Klawiatura – podświetlana w układzie US-QWERTY; polskie znaki zgodne z układem MS Windows "polski programistyczny"; klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy);
 Urządzenie wskazujące – Touch Pad (płytka dotykowa) wbudowana w obudowę notebooka;
 Kamera – wbudowana; o parametrach: HD 1280 x 720 rozdzielczość oraz 720p HD audio/video nagrywanie; wbudowana mechaniczna ruchoma osłona kamery;
 Bateria – litowo – jonowa, 3 – komorowa, 50 Wh;
 Zasilacz – zewnętrzny, pracujący w sieci elektrycznej 230V 50/60Hz;
 Waga i wymiary – waga maksymalnie 2kg z baterią według karty katalogowej producenta;
 Bezpieczeństwo – zabezpieczenie BIOS hasłem użytkownika; wbudowany czytnik linii papilarnych; zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania; zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego – Trusted Platform Module;
 Gwarancja – standardowa gwarancja producenta komputera min. 36 miesięcy, świadczona w systemie „door-to-door”, wraz z dostępem do dedykowanej strony internetowej umożliwiającej sprawdzenie aktualnego statusu naprawy, po podaniu numeru seryjnego laptopa; gwarancja na baterię min. 12 miesięcy; serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; do oferty należy dołączyć oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez autoryzowanego partnera serwisowego, producent przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymogami normy ISO9001; możliwość zgłaszania usterek w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00; zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez stronę www lub telefoniczne (dedykowany numer serwisowy do obsługi zgłoszeń serwisowych); Zamawiający wymaga, aby wszystkie egzemplarze dostarczanych laptopów objęte były oficjalnym pakietem gwarancyjnym Producenta komputera lub jego upoważnionego i autoryzowanego partnera serwisowego, spełniającym wszystkie w/w warunki; Zamawiający na etapie oceny ofert oraz przy dostawie sprzętu zastrzega możliwość weryfikacji spełnienia w/w wymogów gwarancyjnych bezpośrednio u Producenta zaoferowanych przez Wykonawcę komputerów;
 System operacyjny – Microsoft Windows 11 Professional 64-bit PL; system musi być dedykowany przez producenta komputera, zainstalowany fabrycznie przez producenta komputera oraz musi być opatrzony nową, wcześniej nieużywaną, bezterminową licencją producenta systemu, dostarczoną i aktywowaną fabrycznie przez producenta komputera;
 Certyfikaty i standardy – Certyfikat ISO 9001:2000 producenta laptopa; Certyfikat ISO 14001 producenta laptopa; Certyfikat TCO; Deklaracja zgodności CE;
 Wsparcie techniczne producenta – dostęp do aktualizacji systemu BIOS, podręczników użytkownika, najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta komputera numeru seryjnego lub modelu komputera; możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu Komputera; w celu uniknięcia błędów kompatybilności Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy zestawu oraz podzespoły montowane przez Producenta były przez niego certyfikowane; Wykonawca niebędący producentem oferowanego sprzętu nie może samodzielnie dokonywać jego modyfikacji; dostarczone laptopy muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta laptopów.
b) Oprogramowanie biurowe – 5 szt. – wersja 64-bitowa, ze zlokalizowanym interfejsem użytkownika, zapewniające pełną integrację z systemem operacyjnym Windows 11, stałe automatyczne aktualizacje online, wsparcie producenta. Pakiet musi zawierać programy typu: arkusz kalkulacji z automatycznym systemem formatowania, edytor tekstu, narzędzie do tworzenia prezentacji oraz narzędzie do tworzenia notatek. Wymagana jest najnowsza wersja oprogramowania. Licencja wieczysta.
c) Antywirus – 5 szt. – antywirus i antyspyware, ochrona przed ransomware, integracja z Intel® Threat Defense Technology, uczenie maszynowe, skanowanie podczas pobierania plików, skanowanie podczas bezczynności, blokada programów typu exploit, system zapobiegania włamaniom działający na hoście (HIPS), skaner rejestru systemowego, skaner WMI, ochrona oparta na chmurze, skaner rejestru systemowego, ochrona przed atakami skryptowymi, skaner UEFI, ochrona przed atakami typu Brute Force, antyphishing, kontrola dostępu do urządzeń, ochrona bankowości internetowej, kontrola rodzicielska, ochrona kamery internetowej, firewall, monitor sieci domowej, ochrona przed atakami z sieci (IDS), ochrona przed botnetami, antyspam.
d) Słuchawki z mikrofonem – 5 kpl. – regulacja głośności, nauszne, długość kabla min 1.8 m, złącze USB
e) Mysz – 5 szt. – ilość przycisków 3, łączność bezprzewodowa, typ podłączenia USB, zasięg pracy do 10 m
f) Przedłużacz do laptopa – 2 szt. – 5 gniazd, długość kabla 3 m, antyprzepięciowy
g) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.:
 Typ drukarki – kolorowa;
 Funkcje – drukowanie, kopiowanie i skanowanie;
 Maksymalny rozmiar papieru – A4;
 Technologia druku – atramentowa;
 Zasilacz – sieciowy;
 Połączenie – sieć bezprzewodowa, USB;
 Lokalny interfejs – Hi-Speed USB 2.0;
 Wi-Fi Direct – Tak;
 Interfejs sieci bezprzewodowej – 802.11 b/g/n;
 Rozdzielczość – 6000 x 1200 dpi;
 Szybkość druku – 16 str. na minutę mono i kolor;
 Automatyczny druk 2-stronny – Tak;
 Wydajność materiałów eksploatacyjnych – czarny do 7000 stron, kolory do 4000 stron;
 Gwarancja – 36 miesięcy.
h) Laminator – 1 szt.:
 Czas nagrzewania: 1 min;
 Format podajnika: A3;
 Laminacja na zimno/gorąco;
 Prędkość laminowania: min. 300 mm/min;
c. d. w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
1) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ---------------------------------------- x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
2) Termin płatności faktury.
Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
termin płatności w ofercie ocenianej
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 30 pkt.
najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert
3) Aspekt społeczny.
Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia zatrudnionej już u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę – 10 punktów.
Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych.
W ramach kryterium oceny ofert punktowane będzie zatrudnienie lub oddelegowanie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) zatrudnionej już u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę na co najmniej ¼ etatu.
Jeżeli wykonawca w ofercie zaoferuje zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby niepełnosprawnej otrzyma 10 pkt. W przypadku braku w ofercie deklaracji, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.
Zamawiający wprowadził w/w kryterium w celu zastosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej zgodnie z §19 ust. 2 umowy o dofinansowanie projektu.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
c. d. w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i sportowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części:
1) Część nr 1 – „Zakup sprzętu komputerowego”;
2) Część nr 2 – „Zakup pomocy dydaktycznych”.
3) Część nr 3 – „Zakup sprzętu sportowego”
3. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony w ilości określonej w załączniku nr 6 do SWZ pod adresy wskazane poniżej:
1) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Radosławiu, Radosław 21a, 76-100 Sławno;
2) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno z siedzibą główną w Żukowie, Żukowo 65, 76-100 Sławno;
3) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Łętowie, Łętowo 40, 76-100 Sławno;
4) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Noskowie, Noskowo 40a, 76-100 Sławno;
5) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Sławsku, Sławsko 11a, 76-100 Sławno;
6) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Starym Krakowie, Stary Kraków 35a, 76-100 Sławno;
7) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Warszkówku, Warszkówko 26, 76-100 Sławno;
8) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka we Wrześnicy, Wrześnica 111, 76-100 Sławno;
9) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Kwasowie, Kwasowo 1c, 76-100 Sławno;
10) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Smardzewie, Smardzewo 32, 76-100 Sławno;
11) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Tychowie, Tychowo 23a, 76-100 Sławno.
4. CZĘŚĆ nr 2 – Zakup pomocy dydaktycznych:
1) ZADANIE NR 1 – Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno:
a) Kostiumy do zajęć teatralnych – 8 kpl.:
 strój dla dzieci Pasterz Józef: strój na wiek 10-12 lat, kostium ma zawierać: nakrycie głowy, długą tunikę w kolorze zielonym z kamizelką, pasek z białego sznurka,
 strój dla dziewczynki Maryja: Strój składający się z długiej białej sukienki z przyszytą błękitną peleryną, niebieskiego paska i chusty na głowę. Rozmiar uniwersalny,
 4x strój dziecięcy Pastuszka: zawierający bluzę z kamizelką, spodnie i czapkę, rozmiar uniwersalny,
 3 x dziecięcy strój króla: zestaw 3 strojów królów, każdy strój różni się od siebie, rozmiar uniwersalny, każdy strój min. 3 częściowy np. szata, turban, berło,
 5 x strój Aniołka dziecięcy: długa biała sukienka, koronkowe nakładki na ręce, skrzydełka, opaska na głowę, pasek, rozmiar uniwersalny,
 1 x strój diabła: peleryna w kolorze czarnym/czerwonym, skrzydła, ogon, widły- Rękojeść w kolorze czarnym z czerwoną końcówką o dł. ok 50 cm. Rogi w kolorze czerwonym. Rozmiar uniwersalny
 laska – kij dla stroju pastuszka, zawijana końcówka do trzymania – 4 szt.,
 laska plastikowa czarna min. 75 cm – 1 szt.,
 korona złota dla Króla na Jasełka, dziecięca – 3 szt.,
 peruka dla Aniołka, blond włosy, kręcone loki, dziecięca – 5 szt.,
 siatka na włosy pod perukę – 5 szt.,
 mundur wyjściowy oficerski – 2 szt. (mundur oficerski wyjściowy wojsk lądowych letni, komplet: marynarka i spodnie, tkanina w kolorze khaki, rozmiar: 10-12 lat
 kostium narodowy nr 1 – 1 szt. (koszula z mankietami biała, rozmiar: 134 – 140, wiek 9 – 10 lat, regulowany dekolt, spodnie długie czerwone, rozmiar 134 – 140 cm, na gumce, kotylion podwójny biało czerwony z godłem),
 kostium narodowy nr 2 – 1 szt. (biała bluzeczka z krótkim rękawem, czerwona spódniczka na gumce, biało-czerwony wianek na opasce z kwiatów, rozmiar: 134 – 140,
 kostium śmierć – 1 szt. (długa czarna szata, z postrzępionym materiałem przy rękawach oraz kapturem, w zestawie maska z filmu „krzyk”, strój w rozmiarze 140-146),
 opaska narodowa na ramię – 10 szt. (Wzór opaski: Flaga Polski z godłem, mocowanie: rzep, Rozmiar całkowity: 40 x 10cm (+-/2cm)
 mundury wojskowe dziecięce – 10 kpl. (140 cm x 3 szt., 152 cm x 3 szt., 158 cm x 4 szt.), w zestawie spodnie, koszula, pasek, czapka.
 1 x strój księżniczki, dziecięcy: sukienka, rozmiar uniwersalny, korona, rękawiczki, berło, rękawki naramienne.
 1 x strój dziecięcy niebieska wróżka: niebieska sukienka z szerokimi rękawami i tiulowym dołem sukienki, pasek, czapka szpiczasta ozdobna, rozmiar uniwersalny, skrzydła, różdżka.
 1x strój dziecięcy Magika: czarny kapelusz, czarne spodnie, żabot z muszką, peleryna, kurtka, rozmiar uniwersalny,
 1 x strój Policjanta – mundur policyjny, rozmiar uniwersalny, w zestawie czapka, pasek, kajdanki, pałka policyjna.
 1 x strój kot: kombinezon, obroża z dzwoneczkiem, opaska z uszami, rozmiar 10-12 lat,
 1x strój żaba dla dzieci: kombinezon, nakrycie głowy, rozmiar 10-12 lat,
 1x strój pszczoły dla dzieci: żółto czarna tunika z kapturem, i skrzydłami, rozmiar 12-13 lat,
 1x strój motyla dla dziewczynki: sukienka ze skrzydłami i opaska, kolory czarno fioletowo różowe,
 1x kostium Rycerz, w zestawie: tunika, kaptur, pas, tarcza oraz miecz. Ciemnoszara tunika, czarno biały herb, Rękawy z imitacji kolczug, roziar 158 cm,
 1 x strój Strażaka – Czerwona bluza oraz spodnie z odblaskowymi paskami.
Miękka czapka z wizerunkiem strażackiego symbolu. W zestawie gaśnica i hełm.
 1 x strój lekarza - kostium ze spodniami, czapka, kitel z identyfikatorem oraz stetoskop.
 1 x strój więzień – bluzka i spodnie w biało-czarne paski. Czapka w biało-czarne paski.
 1 x strój ratownika medycznego, w komplecie: spodnie, bluza.
 1 x strój clowna – zestaw bluza + spodnie + kolorowa peruka + czerwony nos, rozmiar 140-146 cm
 1 x strój mima – zestaw: czarne spodnie, czerwone szelki, bluzka w biało czarne poziome paski, beret, białe rękawiczki, bandama, rozmiar 10-12 lat
b) Peruka 1 – 8 szt. – kolor włosów: rude/pomarańczowe, zaplecione warkocze usztywnione drutem.
c) Peruka 2 – 32 szt. – peruka z długimi kolorowymi włosami, długość włosów min. 50 cm.
d) Klaps teatralny – 8 szt. - klaps teatralny/filmowy, w kolorze czarnym z białymi napisami, matowa powierzchnia po której można wielokrotnie pisać kredą, wykonany z drewna, klaps posiadający mocny zawias.
e) Teatrzyk z kurtyną – 8 szt. – kolorowy drewniany teatrzyk z ozdobnymi kurtynami, Z jednej strony teatrzyku znajduje się półka na pacynki, z drugiej - listwy, w które można wsunąć tytuł przedstawienia. Minimalne wymiary: wys. 151 x szer. 90 x gł. 41 cm.
f) Teatrzyk drewniany – 8 szt. – drewniany rozkładany teatrzyk, ramy wykonane z drewna, ramy posiadają podpory, środek paneli wykonany z laminowanego kartonu z ilustracjami z bajek (np. jaś i Małgosia, kopciuszek, 3 świnki), w zestawie zasłonka.
g) Marionetki – 8 kpl.:
 marionetka sterowana za pomocą sznurków połączonych z krzyżakiem: drewniany pies – 1 szt.,
 marionetka sterowana za pomocą sznurków połączonych z krzyżakiem: struś – 1 szt.,
 marionetka sterowana za pomocą sznurków połączonych z krzyżakiem: kotek – 1 szt.,
 marionetka sterowana za pomocą sznurków połączonych z krzyżakiem: żyrafa – 1 szt.
h) Zestaw dużych pacynek na dłoń – 8 kpl. – zestaw składający się z min. 12 pacynek na dłoń. W skład zestawu wchodzą: król, czarodziej, dziewczynka, babcia, zbójnik, policjant, klaun, chłopiec, myśliwy, królewna, wiedźma, smok. W główkach pacynek znajdować się powinien otwór na palec. Wielkość pacynek: 25 cm (+/- 5cm)
i) Zestaw małych pacynek na palce – 8 kpl. – wymiary: wysokość 9 – 11 cm, zestaw 12 pacynek.
j) Maski weneckie – 8 kpl. – wykonane z twardego tworzywa sztucznego, maska wiązana na tasiemki, szerokość maski ok. 16 – 17 cm wysokość ok. 25 cm (+/- 3 cm), 10 szt. w komplecie.
k) Chusta animacyjna – 1 szt. – średnica 5 m; 12 barwnych klinów; ilość uchwytów – 24, wzmocnione przeszycia uchwytów.
l) Słowniki – 1 kpl.:
 Słownik 1 – 1 szt. – słownik ortograficzny – ob.ejmujący ponad 140 000 haseł, zgodny z najnowszymi zmianami w ortografii, zawierający najnowsze wyrazy, z szerokim wyborem nazw własnych: imion, nazwisk, nazw miejscowych i in., obszerny wykład zasad pisowni i interpunkcji, wyjaśniający wiele kwestii dotychczas wątpliwych, ze spisem wyrazów równobrzmiących o różnej pisowni.
 Słownik 2 – 1 szt. – słownik wyrazów obcych – zawierający około 40 000 haseł i podhaseł, z wyrazami, które stosunkowo niedawno weszły do polszczyzny oraz takimi, które zostały dawniej zapożyczone, ale wciąż zachowują obcy charakter z formami odmiany wyrazów oraz obszernymi informacjami etymologicznymi.
 Słownik 3 – 1 szt. – słownik języka polskiego – obejmujący 60 000 definicji i ponad 40 000 haseł, w tym około 3 000 nowych haseł z najnowszymi wyrazami np.: becikowe, blog, clubbing; uwzględniający najczęściej używane związki frazeologiczne, terminy specjalistyczne, znaczenia przenośne, najważniejsze synonimy, informacje o wymowie i odmianie wyrazów.
m) Książki – 1 kpl.:
 Książka 1 – 1 szt. – ilustrowana encyklopedia dla dzieci – encyklopedia wzbogacona o atrakcyjne ilustracje i przystępny język, przedstawiająca różnorodne tematy, przybliżając dzieciom zagadnienia z dziedziny historii, nauki, sztuki i wielu innych; twarda oprawa.
 Książka 2 – 1 szt. – książka z baśniami i legendami polskimi – zbiór legend, baśni i podań z różnych stron Polski, m.in. legendy warszawskie, krakowskie i poznańskie, znad Wigier oraz baśnie śląskie, opowieści o Warsie i Sawie, Świętej Kindze i księciu Popielu.
 Książka 3 – 1 szt. – książka z zagadkami i łamigłówkami – publikacja z szerokim wachlarzem tematycznym, obejmującym sekrety kosmosu oraz morskich głębin, a także czasy dinozaurów, średniowiecznych zamków itp.; książka zawierająca liczne zabawy uwielbiane przez dzieci na całym świecie, takie jak labirynty, łączenie par, rysowanie, kolorowanie, dobieranie odpowiednich elementów, szukanie różnić, liczne zagadki logiczne oraz szyfry; zadania zamieszczone w książce powinny być podzielone na różne stopnie trudności, dzięki czemu będzie można stopniowo zwiększać poziom trudności i skutecznie trenować umysł oraz zdolność logicznego myślenia; książka przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia.
c. d. w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
1) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ---------------------------------------- x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
2) Termin płatności faktury.
Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
termin płatności w ofercie ocenianej
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 30 pkt.
najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert
3) Aspekt społeczny.
Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia zatrudnionej już u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę – 10 punktów.
Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych.
W ramach kryterium oceny ofert punktowane będzie zatrudnienie lub oddelegowanie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) zatrudnionej już u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę na co najmniej ¼ etatu.
Jeżeli wykonawca w ofercie zaoferuje zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby niepełnosprawnej otrzyma 10 pkt. W przypadku braku w ofercie deklaracji, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.
Zamawiający wprowadził w/w kryterium w celu zastosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej zgodnie z §19 ust. 2 umowy o dofinansowanie projektu.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
c. d. w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i sportowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Gmina Sławno przykładem dobrych praktyk w zakresie wsparcia rodziny”.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części:
1) Część nr 1 – „Zakup sprzętu komputerowego”;
2) Część nr 2 – „Zakup pomocy dydaktycznych”.
3) Część nr 3 – „Zakup sprzętu sportowego”
3. Przedmiot dostawy powinien zostać dostarczony w ilości określonej w załączniku nr 6 do SWZ pod adresy wskazane poniżej:
1) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Radosławiu, Radosław 21a, 76-100 Sławno;
2) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno z siedzibą główną w Żukowie, Żukowo 65, 76-100 Sławno;
3) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Łętowie, Łętowo 40, 76-100 Sławno;
4) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Noskowie, Noskowo 40a, 76-100 Sławno;
5) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Sławsku, Sławsko 11a, 76-100 Sławno;
6) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Starym Krakowie, Stary Kraków 35a, 76-100 Sławno;
7) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka w Warszkówku, Warszkówko 26, 76-100 Sławno;
8) Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno, placówka we Wrześnicy, Wrześnica 111, 76-100 Sławno;
9) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Kwasowie, Kwasowo 1c, 76-100 Sławno;
10) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Smardzewie, Smardzewo 32, 76-100 Sławno;
11) Gminny Punkt Wsparcia Rodziny, filia w Tychowie, Tychowo 23a, 76-100 Sławno.
4. CZĘŚĆ nr 3 – Zakup sprzętu sportowego:
1) ZADANIE NR 1 – Świetlica Środowiskowa Gminy Sławno:
a) Zestaw do Badmintona – 2 kpl. – siatka na stelażu, szerokość: 3 m , wysokość 1,5 m; konstrukcja stelaża zapewniająca stabilność. Rakiety – 2 szt., Lotki – 2 szt.
b) Piłki – 1 kpl.:
 piłka do koszykówki – 2 szt., rozmiar 5, z wytrzymałego materiału.
 piłka do siatkówki – 2 szt. rozmiar 5., z wytrzymałego materiału.
 piłka nożna – 2 szt. rozmiar piłki: 5, z wytrzymałego materiału
c) Zestaw 6 pachołków stożkowych – 1 kpl. – w zestawie 6 pachołków, wysokość min. 19 cm (+/- 2 cm).
d) Rakietki do tenisa stołowego – 2 kpl. – w zestawie z piłeczkami (2 rakietki i 3 piłeczki) + pokrowiec do przechowywania, Materiał: drewno / guma Przeznaczenie: gra amatorska / rekreacyjna.
e) Tarcza do gry DART – 1 szt. – tarcza jednostronna, średnica: 45 cm, zawartość opakowania: tarcza + 6 rzutek i uchwyt ścienny.
f) Kijki nordic walking – 63 kpl. – regulacja długości (80 cm – 135 cm) na klips, dwusegmentowa konstrukcja, średnica rurki 15 mm (+/- 2 mm), rękojeść z antypoślizgowym wykończeniem, w 1 zestawie (kpl): końcówki na różne nawierzchnie np. asfalt, leśne drogi, skaliste podłoże, pokrowiec na kije, 2 szt. kijów.
g) Rower (w zestawie kask + kamizelka) – 24 szt. – rower młodzieżowy, Amortyzacja przednia, aluminiowe hamulce, wolnobieg, koła: obręcze aluminiowe dwukomorowe, materiał ramy aluminium, napęd 3 x 7, platformowe pedały, przerzutka przednia, przerzutka tylna, rozmiar koła 26”, hamulce typu V-brake, na wzrost ok. 162 – 174, wygięcie w górnej rurze ułatwia wsiadanie oraz zsiadanie, opony wykonane w technologii Gum Wall, zwiększające ich trwałość. Rower wyposażony w komplet błotników (tył, przód), Mocowanie: podkowa amortyzatora lub klasyczny sztywny widelec, tylna rama, pasujące do koła 26”, Montaż błotników do roweru za pomocą stalowej blaszki w kształcie litery L, kolor: odcienie czerni i niebieskiego. Kask rowerowy z daszkiem, konstrukcja in-mold, obwód głowy ok. 54 – 61, system zapięcia: klamra, rozbudowany system otworów wentylacyjnych – min 15 otworów. Kamizelka rowerowa wykonana z wiatroodpornego materiału, zapinana na zamek, dół kamizelki oraz panele pod pachami wykończone silikonowymi ściągaczami, wyposażona w elementy odblaskowe, na tylnym panelu kamizelki umieszczona obszerna kieszeń zapinana na suwak – rozmiar M.
h) Stół do gry w tenisa stołowego – 1 szt. – wymiary po złożeniu: 164 x 72 x 159 cm, pole gry: 274 x 152,5 x 76 cm, pole gry wykonane z płyty wiórowej o grubości 19 mm , obrzeże z metalowym profilem 36 mm, antyrefleksyjne wykończenie powłoki blatu, rama i nogi wykonane z metalowej konstrukcji, z wzmacniającymi poprzeczkami i poziomymi prętami, 8 gumowych kół obracających się o 360 stopni, 4 koła z hamulcami, 4 nogi poziomujące nierówności podłoża do 30 mm , waga stołu: 102 kg, średnica ramy: 25 mm stół zgodny z europejskimi normami bezpieczeństwa: EN 14468-1 / 2.
2) ZADANIE NR 2 – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie:
1) Rower (w zestawie kask + kamizelka) – 9 szt. – rower młodzieżowy, Amortyzacja przednia, aluminiowe hamulce, wolnobieg, koła: obręcze aluminiowe dwukomorowe, materiał ramy aluminium, napęd 3 x 7, platformowe pedały, przerzutka przednia, przerzutka tylna, rozmiar koła 26”, hamulce typu V-brake, na wzrost ok. 162 – 174, wygięcie w górnej rurze ułatwia wsiadanie oraz zsiadanie, opony wykonane w technologii Gum Wall, zwiększające ich trwałość. Rower wyposażony w komplet błotników (tył, przód), Mocowanie: podkowa amortyzatora lub klasyczny sztywny widelec, tylna rama, pasujące do koła 26”, Montaż błotników do roweru za pomocą stalowej blaszki w kształcie litery L, kolor: odcienie czerni i niebieskiego. Kask rowerowy z daszkiem, konstrukcja in-mold, obwód głowy ok. 54 – 61, system zapięcia: klamra, rozbudowany system otworów wentylacyjnych – min 15 otworów. Kamizelka rowerowa wykonana z wiatroodpornego materiału, zapinana na zamek, dół kamizelki oraz panele pod pachami wykończone silikonowymi ściągaczami, wyposażona w elementy odblaskowe, na tylnym panelu kamizelki umieszczona obszerna kieszeń zapinana na suwak – rozmiar M.
7. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zamawiający przygotował opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – aspekty społeczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać według następujących zasad:
1) Cena oferty.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa – podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona według wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ---------------------------------------- x 60 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
2) Termin płatności faktury.
Termin płatności nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona stosownego obliczenia na podstawie wypełnionego formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy o terminie płatności. Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
termin płatności w ofercie ocenianej
liczba punktów = ------------------------------------------------- x 30 pkt.
najdłuższy termin płatności spośród złożonych ofert
3) Aspekt społeczny.
Zatrudnienie lub oddelegowanie osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia zatrudnionej już u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę – 10 punktów.
Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców w dostępie do zamówień publicznych.
W ramach kryterium oceny ofert punktowane będzie zatrudnienie lub oddelegowanie do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2023 poz. 100 z późn. zm.) zatrudnionej już u Wykonawcy, na podstawie umowy o pracę na co najmniej ¼ etatu.
Jeżeli wykonawca w ofercie zaoferuje zatrudnienie/oddelegowanie 1 osoby niepełnosprawnej otrzyma 10 pkt. W przypadku braku w ofercie deklaracji, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.
Zamawiający wprowadził w/w kryterium w celu zastosowania preferencji dla Podmiotów Ekonomii Społecznej zgodnie z §19 ust. 2 umowy o dofinansowanie projektu.
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny oferty.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
9. Komisja Przetargowa sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi ustawy Pzp i SWZ.
10. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
c. d. w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) Część nr 1 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);
2) Część nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100);
3) Część nr 3 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100).
2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na dostawę – Część nr ……”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.
7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SWZ skutkowało będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
 ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
 muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
 pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie
z Pełnomocnikiem;
 przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:
1) musi być zgodna z postanowieniami SWZ;
2) sposób składania dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej:
a) dokumenty wspólne, takie jak:
 oferta (Załącznik nr 1 do SWZ);
 oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5 do SWZ);
podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik (Lider) w imieniu całego konsorcjum.
b) dokumenty, takie jak:
 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4 do SWZ);
składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu realizacji prac – dostaw, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:
a) wykonanie części zakresu prac nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub
b) wykonanie części zakresu prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie,
c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji,
e) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
f) w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca realizuje umowę.
4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji prac projektowych, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT).
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy.
3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.