eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiotraszewoDowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy 7niebo w Piotraszewie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy 7niebo w Piotraszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy 7niebo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281554440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotraszewo 7

1.5.2.) Miejscowość: Piotraszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895399462

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@dobremiasto.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wszyscyrazem.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a9fe373-20ee-40e1-a5d6-fcf2f37a8ed6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy 7niebo w Piotraszewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a9fe373-20ee-40e1-a5d6-fcf2f37a8ed6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.ZP.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz uczestników ŚDS do miejsca zamieszkania z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych. Umowa będzie realizowana w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy 7niebo w Piotraszewie na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz do miejsca zamieszkania.
2. Usługa obejmuje dowóz i odwóz uczestników ŚDS codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.
3. Realizacja przewozów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem dowozów sporządzonym przez Wykonawcę zaakceptowanym przez Zamawiającego.
4. Wykonawca będzie przedkładał miesięczne zestawienie z realizacji świadczonych usług za dany miesiąc, dokument ten będzie stanowił załącznik do faktury.
5. Szacunkowa liczba uczestników 44 osoby - dowożonych 40 osób (liczba osób może ulec
zmianie) + opiekun do każdego pojazdu – pracownik Zamawiającego
6. Szacowana max. liczba kilometrów 5 000 miesięcznie na 2 pojazdy.
(Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości przejechanych kilometrów )
7. Na potrzebę realizacji zamówienia należy przyjąć 2 pojazdy o ilości min. 9 i max 25 miejsc siedzących (w tym min. Jeden bus z windą do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich)
kursujące wg następującego harmonogramu:
- Rano odjazd po uczestników 07:30 wraz z pracownikiem ŚDS. ( dowóz max. na godz. 9.00)
- Wyjazd uczestników zależny od godziny przyjazdu (min. 6 godzin na zajęciach w ŚDS) wraz z pracownikiem ŚDS.

Trasa I
Dobre Miasto- Smolajny-Nowa Wieś- Łęgno- Bzowiec- Dobre Miasto- Kabikiejmy Górne i Dolne- Piotraszewo

Trasa II
Dobre Miasto- Podleśna- Orzechowo- Piotraszewo

Pojazdy przeznaczone do transportu muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz ważne ubezpieczenie komunikacyjne OC przez cały okres trwania zamówienia. W okresie realizacji zamówienia pojazdy mają być ogrzewane lub klimatyzowane stosownie do panujących warunków atmosferycznych.
Wykonawca skieruje do kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji zamówienia osoby posiadające wszelkie stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa również w przypadku konieczności zastąpienia tych osób.

W przypadku awarii któregokolwiek pojazdu Wykonawca własnym staraniem i kosztem udostępni pojazd zastępczy do realizacji przewozu o parametrach nie gorszych niż wskazane powyżej oraz spełniający powyższe wymagania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "RIK" Piotr Rysik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7430010714

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 14/8

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.