eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaUsługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową i budową drogi gminnej ul. Szkolnej w Zielonce.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035411 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową i budową drogi gminnej ul. Szkolnej w Zielonce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 761-39-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową i budową drogi gminnej ul. Szkolnej w Zielonce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c3c9785-8176-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001091/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Nadzór inwestorski nad rozbudową ul. Szkolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015445/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 31371 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest „Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową i budową drogi gminnej ulicy Szkolnej w Zielonce”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wielobranżowy nadzór inwestorski nad rozbudową i przebudową drogi gminnej ulicy Szkolnej w Zielonce; Roboty drogowe w ramach niniejszego nadzoru będą polegać na budowie ulicy Szkolnej o długości ca. 420 mb: W zakres przewidywanych prac wchodzi: - sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas budowy; - przestawienie kolidujących ogrodzeń; - wycinka drzew kolidujących z inwestycją; - rozbiórka istniejących nawierzchni; - przebudowa (demontaż i budowa) sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia; - budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi;- budowa układu drogowego ulicy Szkolnej w tym: budowa chodników, budowa zjazdów, budowa jezdni asfaltowej; - wprowadzenie stałej organizacji ruchu.Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez „INKOM sp. z o.o.” w zakresie: - w branży drogowej; - w branży sanitarnej; - w branży sanitarnej dla odcinka ul. Chopina; - w branży elektrycznej; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie: bip.zielonka.pl w zakładce zamówienia publiczne, rok 2021: postępowanie nr 6/2021 – Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. Szkolnej wrazz rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej w ZielonceWykonawca jest zobowiązany w szczególności do:1) należytego zapoznania się z dokumentacją projektową i wszelkimi dokumentami związanymi z realizacją niniejszej umowy, w szczególności z umowami z wykonawcami poszczególnych robót, wytycznymi, opracowaniami dodatkowymi, decyzjami administracyjnymi;2) należytego zapoznania się z stanem faktycznym dotyczącym terenu inwestycji;3) weryfikacji kosztorysu ofertowego dostarczonego przez wykonawcę budowy drogi w terminie 3 dni;4) reprezentowania Zamawiającego na budowie w szczególności poprzez kontrolowanie zgodności realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzji pozwolenia na budowę;5) sprawdzania jakości, zatwierdzania wykonywania robót, wbudowanych materiałów budowlanych i urządzeń, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie czy zamiennych nieobjętych dokumentami Zamawiającego;6) kontrolowanie zgodności wykonania robót z umową wykonawcy robót budowlanych oraz jego podwykonawców, sprawdzanie prawidłowości dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wpisów do dziennika budowy, a także dokonywania wpisów do dziennika budowy w ramach powierzonych obowiązków nadzoru;7) wstrzymania prac i zawiadamiania o tym niezwłocznie Zamawiającego, jeżeli roboty budowlane są prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz jego podwykonawcami;8) ścisłej współpracy z Zamawiającym;9) uczestnictwa w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych podlegających zakryciulub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego;10) kontrola i nadzór nad robotami w zakresie BHP i ochrony środowiska;11) nie mniej niż 2 razy w tygodniu kontroli robót budowlanych na placu budowy, 12) bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej;13) informowania z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach, zaniedbaniach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz informowania o podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia;14) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz bieżącego kontrolowania budowy;15) wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej;16) wskazywania ewentualnych braków, usterek i wad, ustalania terminów ich usunięcia oraz nadzoru i potwierdzania ich usunięcia;17) weryfikowania i oceny kosztorysów wykonawczych i zamiennych;18) opiniowania, składanych przez wykonawcę robót budowlanych, propozycji wykonania robót podobnych, wszelkich zmian w stosunku do realizowanego projektu;19) informowania, weryfikacji i doradzania w przypadku zaistnienia sporów lub roszczeń wykonawcy robót budowlanych, jego podwykonawców, wykonawcy projektu lub osób trzecich;20) sporządzania protokołów konieczności w celu akceptacji przez Zamawiającego;21) wydawania kierownikowi budowy (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego;22) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy robót budowlanych;23) wykonywania innych czynności wynikających z nadzoru inwestorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym);24) współdziałania z Zamawiającym w przypadku kontroli przebiegu realizacji zadania przez jednostki zewnętrzne, w celu dostarczenia kontrolującemu wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących tego zadania;25) współuczestnictwo przy organizowaniu przeprowadzania prób, badań, atestacji, odbiorów itp.;26) przedstawiania Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, należy przewidzieć.2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11900

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11900

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIKSBIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272890275

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-14
2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.