eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławkówSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000731838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 55

1.5.2.) Miejscowość: Sławków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-260

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 293 10 39

1.5.8.) Numer faksu: 32 260 98 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.slawkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.slawkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83aac727-565c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00289233/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206607,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 14612,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 70673,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 9731,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne

4.5.5.) Wartość części: 1360,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 60091,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 21885,45 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 14668,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.5.) Wartość części: 5742,50 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 2745,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 5161,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15344,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15428,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15344,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy -sp.j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240099484

7.3.3) Ulica: Składowa 11

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15344,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74207,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74207,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74207,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Ania"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252190799

7.3.3) Ulica: PCK 7A/42

7.3.4) Miejscowość: Sławków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74207,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10219,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12571,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10219,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy -sp.j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240099484

7.3.3) Ulica: Składowa 11

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10219,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1458,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1554,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1458,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Ania"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252190799

7.3.3) Ulica: PCK 7A/42

7.3.4) Miejscowość: Słakwów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1458,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63096,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63096,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63096,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Ania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252190799

7.3.3) Ulica: PCK 7A/42

7.3.4) Miejscowość: Sławków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63096,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23111,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23111,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23111,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Ania"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252190799

7.3.3) Ulica: PCK 7A/42

7.3.4) Miejscowość: Sławków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23111,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15401,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15401,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Ania"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252190799

7.3.3) Ulica: PCK 7A/42

7.3.4) Miejscowość: Sławków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15401,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6031,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6165,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6031,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy-sp.j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240099484

7.3.3) Ulica: Składowa 11

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6031,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2882,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3118,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2882,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Ania"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252190799

7.3.3) Ulica: PCK 7A/42

7.3.4) Miejscowość: Sławków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2882,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5418,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6310,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5418,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Ania"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252190799

7.3.3) Ulica: PCK 7A/42

7.3.4) Miejscowość: Sławków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5418,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.