Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020334/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035432 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu wykonawczego modernizacji instalacji separacji skratek w Centralnej Przepompowni Ścieków dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152082649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Srebrna 172/188
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@wartasa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ww.wartasa.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu wykonawczego modernizacji instalacji separacji skratek w Centralnej Przepompowni Ścieków dla Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96dc3ffc-88a5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020334/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/TM/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93667 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji wykonawczej dla poszczególnych branż instalacji separacji skratek. Cały zakres dla powyższego zadania podzielono na dwa etapy.a) Etap I: W zakresie etapu jest wykonanie projektu modernizacji systemu separacji skratek w pompowni „A” polegający na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu opartego na poniższych urządzeniach:• Kraty mechaniczne usytuowane w miejscu istniejących obecnie eksploatowanych krat ręcznych zamontowanych w korytach dopływowych nr 1 i 2. Należy dobrać dwie mechaniczne i w pełni zautomatyzowane kraty do separacji skratek w dopływających ściekach. Należy zastosować kraty z montażem pod kątem nie większym niż 80o w stosunku do kierunku napływu ścieków.• Prasopłuczka skratek usytuowana, jako jedno urządzenie dostosowane do obsługi obu zaproponowanych krat.• Przenośniki ślimakowe skratek służące do transportu skratek pomiędzy poszczególnymi urządzeniami. Przenośniki wykonane i zamontowane w wersji skośnej.• Niezbędna infrastruktura towarzysząca składająca się z instalacji: wody płuczącej, odcieku, elektrycznej i AKPiA.Opracowaną dokumentację projektowa w zakresie etapu I należy podzielić na dwa podetapy gdzie w pierwszym podetapie będzie posadowienie kraty w korycie nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Natomiast podetap drugi będzie zawierał posadowienie kraty w korycie nr 1 i podłączenie jej do istniejącej infrastruktury towarzyszącej.b) Etap II: W zakresie etapu jest wykonanie projektu modernizacji systemu separacji skratek w pompowni „B” polegający na dostawie i montażu oraz uruchomieniu systemu opartego na poniższych urządzeniach:• Kraty mechaniczne usytuowane w korytach dopływowych do poszczególnych komór zbiorczych ścieków pompowni w miejscu obecnie eksploatowanych rozdrabniarek kanałowych. Należy dobrać dwie mechaniczne i w pełni zautomatyzowane kraty do separacji skratek w dopływających ściekach. Należy zastosować kraty z montażem pod kątem nie większym niż 80o w stosunku do kierunku napływu ścieków.• Prasopłuczka skratek usytuowana, jako jedno urządzenie dostosowane do obsługi obu zaproponowanych krat.• Przenośniki ślimakowe skratek służące do transportu skratek pomiędzy poszczególnymi urządzeniami. Przenośniki wykonane i zamontowane w wersji skośnej.• Niezbędna infrastruktura towarzysząca składająca się z instalacji: wody płuczącej, odcieku, elektrycznej i AKPiA.2. Zakres zamówienia obejmuje:a) Projekty budowlano – wykonawcze dla poszczególnych branż zawierające opisy techniczne oraz części rysunkowe.b) Uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, zaświadczeń, uzgodnień.c) Sporządzenie i skompletowanie projektu organizacji prac, protokołów badań i sprawdzeń, inwentaryzacji powykonawczej, aprobat technicznych, atestów użytych materiałów, instrukcji eksploatacji itd.d) Projekty rozruchu zawierające między innymi algorytmy sterowania i nastawy pracy bezpiecznej.e) Harmonogramy realizacji dla poszczególnych etapów inwestycji.f) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.g) Plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.h) Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż.i) Pełnienie nadzoru autorskiego na każdym etapie realizacji inwestycji.j) Wersję papierową w 5-ciu egzemplarzach oraz elektroniczną ww. opracowań dla każdego etapu inwestycji.3. Materiałem wyjściowym do projektu będą przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego wszystkie niezbędne dane eksploatacyjne, techniczne i technologiczne dotyczące obszarów powiązanych z układem, wizje lokalne przeprowadzone przez zespół wykonujący projekt, oraz rady techniczne z Zamawiającym
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93500
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93500
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93500
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne KANWOD Urszula Kępa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732190149
7.3.3) Ulica: Północna 27
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Inżynieryjne KANWOD Urszula Kępa
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Inżynieryjne KANWOD Urszula Kępa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115005,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-092021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Prace remontowo-instalacyjne w budynkach szkół w Złotym Potoku oraz Koniecpolu w ramach projektu "Modernizacja bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w ZS w Złotym Potoku i ZS w Koniecpolu".
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 oraz samochodu BUS 8+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła - 12 części.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Budowa szlaku rowerowego do Załęczańskiego Parku Krajobrazowego przy drodze powiatowej 4523E od miejscowości Ruda do miejscowości Kamion
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.