Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068401/01 - Wynik z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035465 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-032
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 017 86 04 102
1.5.8.) Numer faksu: 017 86 04 228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02096253-a0eb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000930/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Pdkarpackiego OW NFZ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.nfz-rzeszow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.nfz-rzeszow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://nfz-rzeszow.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej jako „platforma zakupowa” lub „System”) oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@nfz-rzeszow.pl. Wejście na Platformę zakupowa poprzez link: https://nfz-rzeszow.ezamawiajacy.pl. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawca odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz.U. z 2020 poz.2452).Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, bezpłatnie rejestrując się i logując, w przypadku posiadania konta na Platformie zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin, oraz uznaje go za wiążący.Zamawiający informuje, że instrukcja korzystania z Platformy zakupowej zamieszczona jest na Platformie zakupowej w zakładce ”Regulacje i procedury procesu zakupowego”.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej w zakładce „Korespondencja z Wykonawcami”. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wczytania do Systemu.Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/ Windows 7/ Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit,zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla Firefox,podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przysyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formie: PDF,Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO), podajemy następujące informacje: ● ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest:Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:▪ listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30▪ za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP ▪ e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl● INSPEKTOR OCHRONY DANYCHPrezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Państwem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych z którym mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:▪ listownie na adres siedziby administratora: j.w.▪ za pomocą platformy ePUAP: j.w.▪ e-mailem: iod@nfz.gov.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG-ZP.261.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania PL/SQL Developer (Annual Service Contract) usługa wsparcia, pozwala na zaktualizowanie posiadanej wersji do najnowszej oraz uzyskanie pomocy technicznej producenta.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawianych przez Wykonawców w zakresie kryterium 100% cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawianych przez Wykonawców w zakresie kryterium 100% cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania Symantec Endpoint Protection oraz dostawa dodatkowych licencji:- prawo pobierania aktualnych sygnatur wirusów,- prawo do pobierania i instalację najnowszych wersji oprogramowania,- prawo do korzystania z telefonicznego centrum wsparcia technicznego przez 5 dni w tygodniu w godz. 8-18.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 0,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawianych przez Wykonawców w zakresie kryterium 100% cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawianych przez Wykonawców w zakresie kryterium 100% cena4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;oświadczenie wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okresla wzór umowy-załacznik nr 77.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę nalezy złożyć przy użyciu Platformy zakupowej https://nfz-rzeszow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zaprojektowanie i budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie woj. podkarpackiego z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec
- ,,Zaprojektowanie i wykonanie robót montażowych instalacji klimatyzacji budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup licencji na oprogramowanie do wirtualizacji VMware na 3 hosty
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.