eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu komputerowego i audio-wideo



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i audio-wideo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzpw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i audio-wideo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edbf6635-92df-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061785/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania i akcesoriów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/19/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291580,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego
zamówienie podstawowe
1) Listwa zasilajaca typ I - 20 szt.
2) Listwa zasilajaca typ II – 20 szt.
3) Listwa zasilajaca typ III – 10 szt.
4) Kabel USB typ I – 10 szt.
5) Kabel USB typ II – 10 szt.
6) Kabel USB typ III – 10 szt.
7) Kabel USB typ IV – 10 szt.
8) Ładowarka sieciowa – 20 szt.
9) Zasilacz sieciowy – 10 szt.
10) Mysz komputerowa – 50 szt.
11) Klawiatura komputerowa – 100 szt.
12) Dysk twardy typ I – 2 szt.
13) Dysk twardy typ II – 5 szt.
14) Kamera internetowa 4K – 2 szt.
15) Uchwyt biurkowy typ I – 5 szt.
16) Uchwyt biurkowy typ II – 10 szt.
17) Kabel HDMI 15m – 15 szt.
18) Wkładka SFP+ 10GB – 4 pary
19) Przełącznik sieciowy typ I – 2 szt.
20) Przełącznik sieciowy typ II – 2 szt.
21) Punkt dostępowy – 5 szt.
22) Patch panel – 5 szt.
23) Organizer kabli – 10 szt.
24) Patchcord typ I – 300 szt.
25) Patchcord typ II – 100 szt.
26) Stacja dokująca USB-C – 10 szt.
27) Okulary VR – 1 szt.
28) Karta pamięci SD – 8 szt.
29) Adapter HDMI-VGA – 20 szt.
30) Głośniki komputerowe – 6 szt.
31) Pamięć RAM – 5 szt.
32) Kabel HDMI 1m – 8 szt.
33) Kabel HDMI - DP 1,5m – 5 szt.
34) Pendrive – 10 szt.
35) Komputer AiO 24" – 20 szt.
36) Oprogramowanie biurowe – 20 szt.
37) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 1 szt.
38) Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor – 2 szt.
39) Odnowienie subskrypcji na oprogramowanie graficzne – 3 szt.
prawo opcji
1) Komputer AiO 24" – 15 szt.
2) Oprogramowanie biurowe – 15 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

31213000-2 - Urządzenia przesyłowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 244064,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu audio-video
1) Multimedialna ramka do rozbudowy kamery sportowej – 1 szt.
2) Profesjonalna kamera reporterska UHD – 1 szt.
3) Bezprzewodowy system audio – 1 szt.
4) Bezprzewodowy system transmisji video – 1 szt.
5) Bezprzewodowy transmiter HDMI – 2 szt.
6) Torba fotograficzna duża – 1 szt.
7) Podwójna ładowarka do kamery sportowej+2x baterie – 1 szt.
8) Obiektyw zmiennoogniskowy 70-200 – 1 szt.
9) Mikrofon nakamerowy typu shotgun – 1 szt.
10) Rekorder dyskowy do filmowania – 1 szt.
11) Zapasowe baterie do kompaktowego aparatu cyfrowego – 2 szt.
12) Ładowarka USB do akumulatorów Sony NP-BX1 – 1 szt.
13) Stabilizator do aparatu bezlusterkowego – 1 szt.
14) Konwerter SDI to HDMI z zasilaczem – 2 szt.
15) Kabel audio XLR mikrofonowy 10m – 4 szt.
16) Przewód HDMI do HDMI 2.0 30cm – 2 szt.
17) Walizka transportowa miękka – 1 szt.
18) Tło green-screen 3x6m – 1 szt.
19) Monitory studyjne – 1 szt.
20) Statyw z głowicą filmową – 2 szt.
21) Aparat bezlusterkowy z obiektywem – 1 szt.
22) Mikrofon krawatowy typu lavalier – 4 szt.
23) Słuchawki studyjne nauszne – 1 szt.
24) Kamera PTZ – 1 szt.
25) Kabel SDI 100m – 1 szt.
26) Lampa LED – 1 szt.
27) Interfejs audio USB – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.5.) Wartość części: 47515,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uwzględniając powyższe z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w ww. postępowaniu, w zakresie Części I, oferty podlegały odrzuceniu, należy przyjąć, iż zaistniała podstawa unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W takiej sytuacji postępowanie staje się bezprzedmiotowe, ponieważ nie może zostać osiągnięty jego cel w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56225,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56225,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEIKS Machulski Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7151531704

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56225,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.