Og³oszenie z dnia 2025-01-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRUPSKI M£YN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258948
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krupski M³yn
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322857016
1.5.8.) Numer faksu: 322857077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krupskimlyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.krupskimlyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bcf537de-57ed-43af-b882-ee74c04bd4c7
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00035539
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00000427/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Eksploatacja sieci wodnokanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcf537de-57ed-43af-b882-ee74c04bd4c73.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcf537de-57ed-43af-b882-ee74c04bd4c7
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platform±” lub „Platform± e-Zamówienia”), która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz za po¶rednictwem strony postepowania wskazanej w rozdziale 1 SWZ.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania oraz identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia zosta³y wskazane w rozdziale 1. SWZ. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”)
6. Sposób z³o¿enia oferty reguluje rozdzia³ niniejszy i 14. SWZ.
7. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia plików w formacie *.rar.
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
13. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej, z wyj±tkiem z³o¿enia oferty z za³±cznikami oraz podmiotowych ¶rodków dowodowych, z zastrze¿eniem, ¿e po otwarciu ofert Wykonawca mo¿e komunikowaæ siê wy³±cznie za po¶rednictwem adresu poczty elektronicznej wskazanego w formularzu oferty.
14. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych w niniejszym rozdziale.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Krupski M³yn z siedzib± w przy ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski M³yn;
b) Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy Krupski M³yn pracuje w budynku Urzêdu Gminy Krupski M³yn, ul. Krasickiego 9, 42- 693 Krupski M³yn;
c) Kontakt mailowy: iod@krupskimlyn.pl, kontakt telefoniczny: 32 416 70 35.
d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn”;
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
f) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U.2023 poz.1605 ze zm.), dalej „ustawa PZP”,
g) portal https://ezamowienia.gov.pl/pl/, na której prowadzone s± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
h) podmiot uprawniony do obs³ugi dorêczeñ (Poczta Polska S.A.),
i) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
j) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
k) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
l) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Uwaga! Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP wyst±pienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug maj±cych na celu zapewnienie zdolno¶ci posiadanych przez Gminê urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych do realizacji dostaw i odprowadzania ¶cieków w sposób ci±g³y i niezawodny, polegaj±cych na:
Zakres 1
Powierzenie Eksploatatorowi wykonywania czynno¶ci zwi±zanych z zapewnieniem zdolno¶ci posiadanych przez Gminê urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych do realizacji dostaw wody i odprowadzania ¶cieków w sposób ci±g³y i niezawodny, polegaj±cych na:
a) eksploatacji oraz bie¿±cym utrzymaniu sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn
b) eksploatacji Ujêcia Wody Krupski M³yn przy ul. G³ównej, w tym wydobywanie wody wraz z jej uzdatnianiem,
c) eksploatacji Ujêcia Wody w Ziêtku, w tym wydobywanie wody wraz z jej uzdatnianiem,
d) eksploatacji Ujêcia Wody w Potêpie przy ul. Sportowej, w tym wydobywanie wody wraz z jej uzdatnianiem,
e) eksploatacji Ujêcia Wody dla dzia³ek w Potêpie (Rejon IV), w tym wydobywanie wody,
f) eksploatacji oczyszczalni ¶cieków w Krupskim M³ynie,
g) eksploatacji oczyszczalni ¶cieków w Ziêtku,
h) eksploatacji przepompowni ¶cieków w Krupskim M³ynie przy ul. Zawadzkiego, ul. Le¶miana, ul. Mickiewicza, ul. Krasickiego i dwóch przepompowni przy ul. G³ównej (park Oczko i rejon Ronda),
i) eksploatacji przepompowni ¶cieków w Potêpie,
j) eksploatacji tymczasowej przepompowni ¶cieków w Ziêtku,
k) eksploatacji sieci wodoci±gowych dostarczaj±cych wodê dla u¿ytkowników terenów pod uprawy ogrodowe zlokalizowanych na terenie gminy Krupski M³yn,
l) dostawie wody przeznaczonej do spo¿ycia o odpowiedniej jako¶ci i ci¶nieniu umo¿liwiaj±cym jej czerpanie,
m) odprowadzaniu ¶cieków komunalnych poprzez przyjmowanie ¶cieków od pierwszej studzienki wraz z t± studzienk± do uj¶cia,
n) wykonywaniu i ewidencjonowaniu odczytów liczników wody u czê¶ci Odbiorców us³ug (obiekty i budynki wielolokalowe) tj. miesiêcznie 100 odczytów oraz kwartalnie 40 odczytów, zgodnie z wykazem punktów odczytowych przekazanych przez Gminê,
o) sprawdzaniu jeden raz na kwarta³ stanu technicznego rezerwowego ujêcia wody (nieczynnego) Koty-Weso³a i zg³aszaniu Gminie ujawnionych awarii i wycieków wody.
Zakres 2
- wykonywaniu mechanicznych czyszczeñ odcinków sieci kanalizacyjnej w terminach i zakresie ustalonym przez Gminê. Przewiduje siê wykonanie czyszczeñ maksymalnie 1000 mb sieci kanalizacyjnej w zleceniach czê¶ciowych (podzielonych) w czasie trwania umowy.
Zakres 3
- wykonywaniu inspekcji sieci kanalizacyjnej przy u¿yciu samobie¿nej kamery inspekcyjnej wraz z przygotowaniem kana³u (czyszczeniem) w terminach i zakresie podanym przez Gminê. Przewiduje siê wykonanie inspekcji wraz z przygotowaniem kana³u maksymalnie na 500 mb sieci kanalizacyjnej w zleceniach czê¶ciowych (podzielonych) w czasie trwania umowy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do SWZ tj.:
- opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 7 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90480000-5 - Us³ugi gospodarki ¶ciekowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65100000-4 - Us³ugi przesy³u wody i podobne
65130000-3 - Obs³uga stacji wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyst±pienia do usuniêcia zg³oszonej niedro¿no¶ci sieci kanalizacyjnej, wyra¿ony w godzinach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ us³ugê eksploatacji sieci wodno-kanalizacyjnej, w zakres której wchodzi³o min.:- utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej,
- eksploatacja oczyszczalni ¶cieków typu SBR (sekwencyjny reaktor biologiczny) o przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ Q ¶rednie = 300 m3/d,
- eksploatacja ujêcia wody przeznaczonego do zbiorowego zaopatrzenia ludno¶ci w wodê o zdolno¶ci produkcyjnej nie mniejszej ni¿ 200m3/dobê i wyposa¿onego w system uzdatniania wody,
- dokonywanie napraw i remontów sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie – za³±cznik nr 5 do SWZ,
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - za³±cznik nr 6 do SWZ,
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty i o¶wiadczenia okre¶lone w pkt 20.4.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w zakresie jakim go dotycz±.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 20.3 SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
- w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 20.3.4: wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane (zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 4 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, razem z ofert± nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 10 000 PLN2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezp.; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP.
4. Termin wnoszenia wadium up³ywa z terminem sk³adania oferty.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy: 35 8466 0002 0000 2264 2000 0051 w BS w Tworogu z dopiskiem „Wadium – eksploatator”. Zamawiaj±cy uzna za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu, gdy znajdzie siê ono na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu okre¶lonego w pkt 4 niniejszego rozdzia³u.
Uwaga! Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
Szczegó³owe zasady dotycz±ce wniesienia wadium zawiera czê¶æ 23 SWZ
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwa – zgodnie z ust. 17.3.3. rozdzia³ 17 SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Uwaga! Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika). W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 17.3.1. rozdzia³u 17 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, ¿e:
4.1 o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4.2 o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
5. Dopuszcza siê, aby wadium (je¿eli dotyczy) zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem ust. 18.5.1. niniejszego rozdzia³u SWZ.
5.1. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza siê zmianê zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach wynikaj±cych ze wzoru umowy lub ustawy Pzp.Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê poprzez Platformê e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki Oferty/wnioski, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-22
INNE PRZETARGI KRUPSKI M£YN
- Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
wiêcej: przetargi KRUPSKI M£YN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski M³yn
- Czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ci±gach komunikacyjnych na terenie miasta Opola.
- ¦wiadczenie us³ug eksploatacyjnych urz±dzeñ kanalizacyjnych s³u¿±cych do zbiorowego odprowadzania ¶cieków z terenu Gminy Puck.
- ¶wiadczenie us³ug w zakresie bie¿±cego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta £odzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ¶cieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
wiêcej: Us³ugi przesy³u wody i podobne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.