Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00543298/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie- Ponowienie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010773800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rozłogi 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224871301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsbemowo.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-006b2c7e-959a-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie- Ponowienie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006b2c7e-959a-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy , w tym do jednostek wsparcia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOD.26.1.6.2023.SJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 401873,06 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132198,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dowożenia we wskazane miejsce obiadów dla uprawnionych klientów Ośrodka Wsparcia dla Seniorów w Warszawie przy ul. Lazurowej 14 (OWdS) działającego w strukturze Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy w 2024 roku;
2.Łączna liczba obiadów wyniesie do 6703 sztuk.
3.Liczba osób korzystających z obiadów w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie, co za tym idzie, ulec zmianie może liczba obiadów wydawanych w poszczególnych miesiącach.
4.Zamawiający ma prawo do ograniczenia liczby zamawianych gorących posiłków, o których mowa w ust. 3, przy czym ograniczenie to nie może przekraczać 20 % łącznej liczby obiadów określonej wyżej. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów.
Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej liczby przedmiotu zamówienia.
5.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi codzienne przygotowywanie i dowożenie obiadów, w okresie od dnia 03.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. włącznie, do siedziby OWdS przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18.01.1951 r. o dniach wolnych od pracy.
6.Skład obiadu określony w Rozdz. III ust. 7 SWZ
7.Jadłospisy:
a. W każdy piątek, do godz. 12:00, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu jadłospis (zawierający gramatury posiłków) na najbliższy tydzień.
b. Jadłospisy (w tym wartość kaloryczna obiadu) powinny być zgodne z normami żywienia, opisem przedmiotu zamówienia i zawierać ilości produktów wskazane w niniejszej specyfikacji przez Zamawiającego, jednak nie mniejsze niż zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia.
c. Jadłospis należy wykonać w taki sposób, aby jednoznacznie można było odczytać nazwy produktów i potraw, ilość produktów, gramaturę, dni w jakich dany produkt lub potrawa będą serwowane
8.Wykonawca winien zapewnić również obiady dietetyczne, np. lekkostrawne, wegetariańskie, cukrzycowe, niskosodowe, niskopotasowe, niskocholesterolowe – ich liczba w skali całego zamówienia nie przekroczy 30% i będzie zmienna, uzależniona od rzeczywistych potrzeb osób uprawnionych do korzystania z obiadów, które ze względów zdrowotnych nie
mogą jeść potraw tradycyjnych. Obiady dietetyczne winny być przygotowane zgodnie z zasadami żywienia właściwymi dla ww. diet.
9.Gorące posiłki dwudaniowe muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę tj. zupa: minimum +75o C, drugie danie: minimum +63oC, potrawy serwowane na zimno minimum +4o C.
10.Sposób wydawania posiłków
1)Obiady będą dowożone do siedziby OWdS, od poniedziałku do piątku na 15 minut przed wydaniem obiadów, tzn. o godz. 13:45. (W Ośrodku nie ma możliwości podgrzewania potraw).
2)Obiady będą dowożone własnym transportem Wykonawcy w szczelnie zamkniętych, zbiorczych, termoizolacyjnych – termosach i pojemnikach w sposób gwarantujący utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości potraw, spełniających wymagania sanitarne. Wykonawca nie będzie stosować pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw
sztucznych oraz jednorazowych toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych. Za utrzymanie pojemników w czystości odpowiada Wykonawca.
3)Istnieje możliwość dowożenia w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za obiad, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą. Wartość produktów do przygotowania suchego prowiantu musi stanowić równowartość ceny posiłków. Produkty te muszą być świeże, dobre jakościowo, poporcjowane i zapakowane dla
każdego klienta OWdS.
4)Wszelkie koszty związane z pakowaniem i dowozem obiadów ponosi Wykonawca.
11.Kontrola jakości i odpowiedzialność Wykonawcy
1)Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli (stacji sanitarno – epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie wykonywanej usługi w tym m.in. jakości produktów, przygotowania i transportu posiłków w zakresie wymagań higieniczno - sanitarnych.
2)Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego, o każdej kontroli podjętej przez Powiatową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną.
3)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości realizacji przedmiotowego zamówienia w każdym czasie trwania usługi. W przypadku kontroli Wykonawca zobowiązany jest do wydania kontrolującemu próbki przygotowanej żywności w dniu przeprowadzenia kontroli.
12.Sposób zgłaszania liczby zamówionych obiadów: Liczbę zamówionych obiadów wyznaczeni pracownicy OWdS będą zgłaszać mailowo lub telefonicznie do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostarczenie obiadów (dopuszczalna jest weryfikacja zamówionej liczby obiadów do godz. 9:00 w dniu dostarczenia zamówionych obiadów).
13.W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt.
14.Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadków pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki na posiłki i odpadki stanowią własność Wykonawcy. Pojemniki na posiłki i odpadki będą zabierane w dniu dostawy posiłków maksymalnie do godz. 15:30. Pojemniki muszą być zamykane.
15.Wykonawca przed dostarczeniem posiłków do OWdS pobiera próbki żywności zgodnie z rozp. MZ z dnia 17.04.2007 r. sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. Nr 80, poz. 545).
16.Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia, w tym w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
2) ustawy z dnia 5 sierpnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
3) rozporządzeniami wykonawczymi do ww. ustaw,
4) odpowiednimi rozporządzeniami unijnymi oraz z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów
kontroli – HACCP,
5) według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami żywienia zbiorowego
17.KLAUZULE SPOŁECZNE (art. 95 ustawy Pzp):
1)Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności związane bezpośrednio z przygotowaniem posiłków tj. obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna), posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego).
2)W terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy i na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO ( tj. w szczególności bez
adresów, nr PESEL pracowników.
3)Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4)Zamawiający dopuszcza spełnienie klauzuli społecznej poprzez wyznaczenie do realizacji tego zamówienia zatrudnionych już pracowników.
5)Zamawiający określa w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Zał. nr 1 do SWZ:
a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
6)Zatrudnienie kierowcy do rozwożenia posiłków na podstawie umowy o pracę stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (opisane w Rozdziale SWZ dot. oceny ofert).
18. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 110 z późn. zm.) szczegółowo określonych w Rozdz.III ust. 19 pkt 1 - 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104901,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&S Maciej Sławuszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141618618
7.3.3) Ulica: Juhasów 4g
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-15 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji spotkań, grup roboczych organizowanych przez komórki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.