Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020907/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
- 2021/BZP 00020907/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00021189/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035577 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSopl@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-opolu/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opole-stat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Statystyka publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5a9403-8b01-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014169/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej na terenie województwa opolskiego dot. Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 reklama mobilna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020907/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPL-WA.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej na terenie województwa opolskiego dotyczącej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 - w zakresie: reklama mobilna wraz z nagłośnieniem. Szczegółowe wymagania:1) Kampania promocyjna ma być realizowana poprzez przejazd samochodu z przyczepą wyposażoną w baner oraz głośniki (nagłośnienie) lub bus reklamowy wyposażony w baner oraz głośniki (nagłośnienie), po wskazanych przez Zamawiającego trasach na terenie województwa opolskiego,2) Wykonawca ma wykonać 12 przejazdów wyznaczonymi trasami zgodnie z przedstawionym harmonogramem.3) Przejazd wyznaczoną trasą ma się odbywać w czasie nie krótszym niż 6 h w godzinach od 9.00 do 18.00.4) Zamawiający dopuszcza w trakcie przejazdu po każdej trasie postoje do 15 minut w terenie zabudowanym w miejscu widocznym dla mieszkańców.5) W czas przejazdu wyznaczonymi trasami nie wlicza się czasu dojazdu i powrotu z/i do miejsca stacjonowania pojazdu.6) Przyczepa samochodu ma być wyposażona w baner reklamowy dwustronnie zadrukowany (dwustronny). Każda ze stron banneru ma posiadać powierzchnię około 12 m2. 7) Baner ma mieć wymiar – wysokość 2,4 m, szerokość 5 m. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 4 %. 8) Baner należy wykonać z poliestrowej tkaniny obustronnie laminowanej PCV o minimalnej gramaturze 440 g/m29) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu banerów na podstawie projektu graficznego.10) Wizualizacja banneru wymaga akceptacji Zamawiającego przed wydrukiem i montażem. 11) Baner reklamowy po zakończeniu kampanii promocyjnej należy przekazać Zamawiającemu w terminie do 7 dni od zakończenia kampanii reklamowej. Koszt dostarczenia banera Zamawiającemu leży po stronie wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego. Koszt ten należy ująć w kosztach ogólnych zamówienia.12) W trakcie przejazdu po wyznaczonych trasach ma być odtwarzane nagranie w tzw. pętli tj. po zakończeniu nagrania ma zostać ono odtworzone ponownie przez cały czas przejazdu.13) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nagrania reklamowego. 14) Zamawiający po wyborze Wykonawcy, przekaże treści które należy użyć w nagraniu reklamowym wraz z prawami autorskimi majątkowymi w zakresie wskazanym w umowie.15) Czas nagrania ma wynosić maksymalnie 40 s. 16) Zamawiający nie dopuszcza stosowania syntezatorów mowy, itp. 17) Nagranie przed publikacją wymaga akceptacji Zamawiającego18) Osoba realizująca przejazd ma mieć możliwość udostepnienia swojej bieżącej lokalizacji poprzez udostępnienie swojej lokalizacji w czasie rzeczywistym w ogólnodostępnych mapach internetowych. Udostępnienie lokalizacji ma się odbyć poprzez przekazanie linka z lokalizacją w formie SMS lub e-mail osobie wskazanej do kontaktu przez zamawiającego. Link z lokalizacją ma być dostępny przez 72 godziny od jego udostępnienia.19) Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego ma udostępnić swoją bieżącą lokalizacją w sposób opisany w pkt 18.20) W przypadku zaistnienia sytuacji mających wpływ na prawidłową realizacje umowy, a których dochowując należytej staranności nie mógł przewidzicie, a które uniemożliwią dotrzymanie terminów przewidzianych w harmonogramie przejazdów, np. uszkodzenia banera zamawiający dopuszcza:a. Zmianę harmonogramu przejazdów, w przypadku nie przekroczenia terminu realizacji umowy wskazanym w rozdziale 5 SWZ,b. Zamianę harmonogramu przejazdów wraz ze zmianą terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do wyeliminowania okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację umowy w formie aneksu do umowy.21) Wykaz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia przez Zamawiającego prawidłowości wykonania usługi oraz odbioru przedmiotu zamówienia zawiera umowa.22) Kierowca wykonujący przejazd wyznaczonymi trasami ma posiadać ważne uprawnienia do kierowania pojazdem wykorzystywanym do realizacji kampanii reklamowej. 23) Pojazd wykorzystywany do realizacji kampanii reklamowej ma posiadać:a. Ważne badania techniczne zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym,b. Aktualne ubezpieczenie zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych24) Pojazdy wykorzystywane do realizacji kampanii reklamowej mają spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.25) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zniszczeniu, uszkodzeniu lub kradzieży banera. 26) W przypadku wystąpienia ww. okoliczności wykonawca ma obowiązek usunąć usterki lub odtworzyć baner na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego zgodnie z zapisami umowy.27) Wszystkie opłaty wynikające z realizacji zamówienia w tym opłaty płatnego postoju leżą po stronie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
79341000-6 - Usługi reklamowe
79342000-3 - Usługi marketingowe
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8470,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12034,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8470,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJEKTOR SPIROS POPOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161316860
7.3.3) Ulica: ul. WIŚNIOWA 21
7.3.4) Miejscowość: BRZEG
7.3.5) Kod pocztowy: 49-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8470,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
- 1. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 401 W M. ŻŁOBIZNA. 2. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ŻŁOBIŹNIE O DŁUGOŚCI OKOŁO 1500 M, DZ. NR EWID. 368/8
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R. II
- U/28/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
więcej: Nagrania dźwiękowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.