Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012500/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035614 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie badań urządzeń eksploatowanych w Kopalni Soli „Wieliczka”: wyciągowych w szybach, elektrycznych, ciśnieniowych, dźwignicowych oraz urządzeń specjalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 12) 278 71 11
1.5.8.) Numer faksu: (+48 12) 278 71 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie badań urządzeń eksploatowanych w Kopalni Soli „Wieliczka”: wyciągowych w szybach, elektrycznych, ciśnieniowych, dźwignicowych oraz urządzeń specjalnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb455a67-774d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012500/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/TEM/3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań dotyczących eksploatowanych w Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.:1) urządzeń wyciągowych w szybach Kopalni Soli „Wieliczka”,2) urządzeń elektrycznych, ciśnieniowych, dźwignicowych oraz transportu specjalnego, zwanych dalej łącznie „usługami”.2. Rodzaje i maksymalne ilości usług będących przedmiotem zamówienia zamieszczono poniżej:Lp. Przedmiot usługi Maksymalna ilość badań1) Badania ultradźwiękowe osi kół linowych - 4, 2) Badanie wież wyciągowych - 9, 3) Badanie kół linowych - 4, 4) Badanie ekspertyzowe zawieszeń wielkości „1” w ruchu (komplet) - 18, 5) Badanie magnetyczne lin nośnych długości 320m - szyb „Kinga” - 18, 6) Badanie magnetyczne lin nośnych długości 190 m - szyb „Daniłowicz” - 18, 7) Badanie liny podczas przewijania - 4, 8) Badanie roczne maszyny wyciągowej BB2500/AC - 4 m/s część elektryczna i mechaniczna - 1szt - 6, 9) Badanie 3 letnie maszyny wyciągowej BB2500/AC - 4 m/s część elektryczna i mechaniczna - 1szt. - 2, 10) Badanie półroczne maszyny wyciągowej BB2500/AC - 4 m/s część elektryczna i mechaniczna - 1szt. - 6, 11) Badanie układu hamulcowego maszyny wyciągowej - 2, 12) Badanie wału głównego maszyny wyciągowej - 2, 13) Badanie półroczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu „Kinga”(9 poziomów) - 3, 14) Badanie półroczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu „Daniłowicz” (5 poziomów) - 3, 15) Badanie roczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu „Kinga” (9 poziomów) - 3, 16) Badanie roczne urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej szybu „Daniłowicz” (5 poziomów) - 3, 17) Badanie konstrukcji klatki 2 piętrowej (roczne) - 6, 18) Badanie konstrukcji klatki 4 piętrowej (roczne) - 3, 19) Badanie ekspertyzowe naczyń wyciągowych - 7, 20) Badanie roczne przeciwciężaru - 3, 21) Przegląd łożysk wału głównego maszyny wyciągowej BB2500 - 2, 22) Kwalifikacja zawieszeń wielkość „1”do regeneracji - 6, 23) Odbiór zawieszeń wielkość „1” po regeneracji w zakładzie - 6, 24) Badanie drutów na skręcanie lin typu: „NRHD” 12x7 WIRES - 4, 25) Badanie hydroakumulatorów maszyny wyciągowej BB2500/AC - 4 m/s i urządzenia transportowego w szybiku Schwind - 6, 26) Badanie dźwigu platformowego OMEGA - 6, 27) Badanie dźwigu hydraulicznego PO3HO322 - 3, 28) Badanie podnośnika śrubowego w ładowni akumulatorów poz. IV - 3, 29) Badanie wciągników ręcznych wraz z torami jezdnymi - 21, 30) Badanie układu transportu - przeprawy promowej w komorze Piłsudskiego - 3, 31) Badanie dźwigu osobowo – towarowego KONE - 6, 32) Jednostkowa stawka godzinowa za badanie atestacyjne, opinie techniczne i specjalny nadzór techniczny - 200 godz. 3. W ramach maksymalnych ilości usług określonych powyżej Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia wykonania usług o wartości 60% ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Zlecenie pozostałej ilości usług o wartości 40% ceny całkowitej brutto zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 4. Usługi będą realizowane na zlecenia Zamawiającego. Zlecenie wykonania usług nastąpi co najmniej na 7 dni przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania usługi określonym w zleceniu. Zlecenie wykonania usługi następować będzie przy użyciu poczty elektronicznej. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. Usługi będą wykonywane w ramach nie więcej niż 160 zleceń. 5. Badania muszą być wykonywane przez osoby posiadające kwalifikacje do pełnienia funkcji rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego wydane przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego w zakresie: 1) maszyn wyciągowych: a) część mechaniczna, b) część elektryczna, 2) naczyń wyciągowych, 3) zawieszeń naczyń wyciągowych i lin wyciągowych, 4) lin wyciągowych, 5) wież szybowych, 6) kół linowych, 7) urządzeń technicznych: a) ciśnieniowych, b) dźwignicowych, c) transportu specjalnego. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osoby pełniące czynności kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego w rozumieniu ustawy Prawo geologiczne i górnicze. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących badania laboratoryjne (laborantów, techników laboratoryjnych, inspektorów, kontrolerów jakości itp.) wyłącznie na podstawie umów o pracę (szczegółowe zapisy zostały zawarte w § 20 wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631100-1 - Usługi nadzorowania maszyn
71632200-9 - Usługi badania nieinwazyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 731351,85
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731351,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 731351,85
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Badań i Dozoru Górnictw Podziemnego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6460008992
7.3.3) Ulica: Lędzińska 8
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 43-143
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM BADAŃ I DOZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM BADAŃ I DOZORU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 731351,85
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Budowa nowego zasilania oraz dystrybucji energii elektrycznej w Parku św. Kingi na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Zakup usług psychologicznych" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- sporządzenie planów oznakowania i projekty organizacji ruchu.
więcej: Usługi nadzoru technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.