Og³oszenie z dnia 2021-04-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00089271/01 - Wynik z dnia 2021-06-21
Og³oszenie nr 2021/BZP 00035823 z dnia 2021-04-19 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa analizatora widma optycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Bia³ostocka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001672
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 45A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-351
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@pb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa analizatora widma optycznego”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-25695648-9dd4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00035823
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pb.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± zapo¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet https:/pb.ezamawiajacy.pl/ oraz pocztyelektronicznej – zampubl@pb.edu.pl.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania orazinformacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem Platformy ZakupowejMarketplanet pod adresem internetowym: https:/pb.ezamawiajacy.pl/ lub przy pomocy pocztyelektronicznej. Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje,przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej musz± zawieraæ w tytule wiadomo¶ci numerreferencyjny sprawy, której ona dotyczy (K-DZP.262.34.2021). https://pb.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ogólnezasady korzystania z Platformy:1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy doSystemu na subdomenie Politechniki Bia³ostockiej pod adresem internetowym Platforma ZakupowaMarketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/ lub Platforma Zakupowa Marketplanethttps://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanieprzekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdziezostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawcazak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia has³o,nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”;3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zalecaWykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postacielektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzymainformacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siêpod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;4) po za³o¿eniu konta Wykonawca mamo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu oraz sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencjielektronicznej;5) Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami sk³ada siê w postaci elektronicznej,opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym(e-dowodem) przez osoby umocowane, pod rygorem niewa¿no¶ci na Platformie ZakupowejMarketplanet w zak³adce „Oferty”.6) korzystanie z Platformy jest bezp³atne.4. Zamawiaj±cy okre¶laniezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:a) sta³ydostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;b) komputer klasyPC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) w³±czona obs³uga JavaScript;e)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj.: plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi,mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl,xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nienipracownicy Zamawiaj±cego (Politechniki Bia³ostockiej) oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru PrzedsiêbiorcówKrajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w WarszawieXIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiaj±cy(Politechnika Bia³ostocka) prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c±pod adresem: Platforma Zakupowa Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/.2. Klauzula informacyjnaz art. 13 RODO stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-DZP.262.34.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora widma optycznego wg Za³±cznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna – Opis przedmiotu zamówienia kol. 2) do SWZ i obejmuje:1) dostawê sprzêtu w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego,2) instalacjê i uruchomienie sprzêtu (je¶li by³o wymagane w Specyfikacji technicznej),3) udzielenie gwarancji na dostarczony sprzêt,4) przekazanie Zamawiaj±cemu wymaganych no¶ników, dokumentacji i podrêczników wraz z niezbêdnymi akcesoriami (je¶li by³y wymagane w Specyfikacji technicznej),5) przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego (je¶li by³o wymagane w Specyfikacji technicznej).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38433300-2 - Analizatory widma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta przedstawiaj±canajkorzystniejszy bilans ceny i pozosta³ych kryteriów, z zastrze¿eniem art. 248-251 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: maksymalna bezpieczna moc wej¶ciowa przy pracy ci±g³ej badanego ¼ród³a promieniowania
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wype³nion± specyfikacjê techniczn± – opis oferowanego sprzêtu kol. 3 (wg wzoru Specyfikacja techniczna –Opis oferowanego sprzêtu kol. 3- Za³. Nr 2 do SWZ). Nale¿y okre¶liæ wszystkie parametry oferowanego sprzêtu w odniesieniu do parametrów podanych przez Zamawiaj±cego. Z opisu winno jasno wynikaæ, jaki rodzaj sprzêtu i jego elementy oferuje Wykonawca.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wype³nion± specyfikacjê techniczn± – opis oferowanego sprzêtu kol. 3 (wg wzoru Specyfikacja techniczna –Opis oferowanego sprzêtu kol. 3- Za³. Nr 2 do SWZ). Nale¿y okre¶liæ wszystkie parametry oferowanego sprzêtu w odniesieniu do parametrów podanych przez Zamawiaj±cego. Z opisu winno jasno wynikaæ, jaki rodzaj sprzêtu i jego elementy oferuje Wykonawca.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Za³. Nr 1 do SWZ).2.Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy ofertazosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówieniazgodnie z art. 58 ustawy Pzp.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawcówubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæmusi nastêpuj±ce wymagania:1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y sporz±dziæ zgodnie zzapisami okre¶lonymi w pkt. 5-6;2) oferta musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej, podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (edowodem)w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cychwspólnie;3) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cymjako reprezentant pozosta³ych.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszczawprowadzenie zmian do niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy dotycz±cych:1) wynagrodzenia,2) terminu wykonaniazamówienia, 3) jako¶ci lub parametrów zaoferowanego sprzêtu2. Zmiany, o których mowa w ust.1 mog± byæ dokonane w nastêpuj±cych przypadkach:1) konieczno¶æ zmiany terminu wykonaniazamówienia z powodu:a) dzia³ania si³y wy¿szej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczno¶ci,których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani im zapobiec;b) zaistnienia okoliczno¶ci nie le¿±cych postronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie by³o mo¿liwe lub Wykonawca mia³ wistotny sposób utrudnione mo¿liwo¶ci w spe³nianiu ¶wiadczenia (Wykonawca mo¿e zwróciæ siêdo Zamawiaj±cego z uzasadnionym wnioskiem o przed³u¿enie terminu wykonaniazamówienia);c) z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego; d) je¿eli zmiany s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.2) gdy zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,3) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) maj±cych wp³yw na warunki realizacjiumowy.3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbêdne jest wyra¿enie zgody przez Stronyw formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zmiany mog± byæ inicjowane przezZamawiaj±cego lub Wykonawcê, z tym zastrze¿eniem, ¿e ¿aden z powy¿szych zapisów nieobliguje Zamawiaj±cego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza tak±mo¿liwo¶æ. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemneuzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi byæ uzasadnionaprawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem https:/pb.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferty”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-04-19 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Us³uga techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkañcami Bia³egostoku
- 2 jednodniowe szkolenia pn. "Zarz±dzanie rewitalizacj± i w³±czenie spo³eczno¶ci lokalnej we wdra¿anie Gminnych programów rewitalizacji"
- Przegl±d, konserwacja i naprawa urz±dzeñ klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i ch³odniczych na przej¶ciach granicznych województwa podlaskiego
- ¦wiadczenie us³ugi szkoleniowej pn.: "Wspó³praca interdyscyplinarna na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej"
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacj± ch³odnicz± central wentylacyjnych.
- Opracowanie dok. proj. na modern. bud. warszt. szkolnych: ZST i O w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 57 - czê¶æ I, CKZ Nr 2 w ZSM w Bia³ymstoku, ul. Broniewskiego 14 - czê¶æ II, wraz z pe³n. nadz. aut.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.