Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz zadrzewień na terenie Gminy Miasto Inowrocław w zakresie tworzenia, utrzymania oraz pielęgnacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz zadrzewień na terenie Gminy Miasto Inowrocław w zakresie tworzenia, utrzymania oraz pielęgnacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31565f41-da57-451a-b383-c53b10768f0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Usługi w zakresie tworzenia, pielegnacji i utrzymania zieleni oraz zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostanie udzielone na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spełnione są łącznie następujące warunki:
1) zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego (Miasto Inowrocław), o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, osobie prawnej – Inowrocławskiej Gospodarce Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu (IGKiM);
2) kontrolę prawną nad IGKiM sprawuje Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu (PGKiM), odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami IGK, natomiast Miasto Inowrocław sprawuje taką
kontrolę nad PGKiM;
3) ponad 90 % działalności IGKiM (średnio za lata 2021, 2022 i 2023 - 96,66%) dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Miasto Inowrocław;
4) w IGKiM nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.51.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do Wykonawcy usług w zakresie tworzenia, pielęgnacji utrzymania zieleni oraz zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia należy:
1) przedstawienie dziennego, szczegółowego harmonogramu planowanych prac oraz niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy zakupów. W przypadku braku akceptacji wskazanych prac i zakupów, naczelnik bądź kierownik w Wydziale Gospo-darki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia wprowadza zmiany w przedstawionym harmonogramie, które IGKiM jest zobligowany uwzględnić;
2) zakup niezbędnych do realizacji prac materiałów, wody i energii elektrycznej;
3) wykonywanie prac pielęgnacyjno – konserwacyjnych zieleni na terenie Miasta Inowro-cławia, w tym m. in.: przycinki, pielenia, obsady roślin, podlewania;
4) przygotowywanie terenów pod nowe nasadzenia;
5) dokonywanie przez osobę do tego wyznaczoną bieżących przeglądów terenów zielo-nych na terenie Miasta Inowrocławia i zgłaszanie Zamawiającemu
(drogą elektroniczną) konieczności podjęcia działań oraz ich uwzględnienie
w harmonogramie;
6) magazynowanie, załadunek, transport i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zadań stanowiących własność Miasta Inowrocławia;
7) magazynowanie, załadunek, transport i rozładunek roślin przeznaczonych
do nasadzeń oraz materiałów niezbędnych do ich wykonania;
8) zapewnienie składowania materiałów i urządzeń stosowanych do realizacji zapisów umownych;
9) przeprowadzanie wycinki i przycinki drzew i krzewów oraz usuwanie złomów i wywrotów drzew w uzgodnieniu z pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia;
10) IGKiM jest zobowiązany do utrzymania i pielęgnacji nasadzeń drzew, krzewów oraz by-lin w taki sposób, aby w okresie minimum roku od dnia odbioru robót, procentowy udział fizjologicznego obumarcia nie przekraczał 5% corocznych nasadzeń;
11) IGKiM jest zobowiązany do pielęgnacji i podlewania roślin jednorocznych;
12) wykonywanie robót w zakresie: kształtowania terenów zieleni, rekultywacji terenu, robót ziemnych;
13) bieżące monitorowanie terenów objętych umową z udziałem pracownika Wydziału Go-spodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia, według uzgodnionych wcześniej terminów;
14) przystąpienia do prac uzupełniających w zakresie przedmiotu umowy następnego dnia po stwierdzeniu niewłaściwego stanu przez upoważnionego przedstawiciela Miasta Ino-wrocław;
15) wykonywanie dodatkowych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia po otrzymaniu drogą elektroniczną zlecenia cząstkowego z Wydziału Gospodarki Ko-munalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia w terminie określonym w zleceniu;
16) niezwłoczne informowanie za pomocą e-mail lub telefonicznie Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia o sposobie
i terminie wykonania zlecenia cząstkowego;
17) informowanie drogą elektroniczną lub telefoniczną Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa o braku możliwości wykonania zlecenia cząstkowego, do dwóch dni po jego otrzymaniu, z określeniem przyczyny. W przypadku braku przeka-zania stosownej informacji zlecenie cząstkowe uznaje się za przyjęte.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3836700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3836700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3836700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa sp. z o.o. w Inowrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562766247
7.3.3) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3836700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- "Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów" Budowa miejsc obsługi rowerzystów w Gminie Kunów
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.