eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz zadrzewień na terenie Gminy Miasto Inowrocław w zakresie tworzenia, utrzymania oraz pielęgnacji



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz zadrzewień na terenie Gminy Miasto Inowrocław w zakresie tworzenia, utrzymania oraz pielęgnacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni oraz zadrzewień na terenie Gminy Miasto Inowrocław w zakresie tworzenia, utrzymania oraz pielęgnacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31565f41-da57-451a-b383-c53b10768f0e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00035839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Usługi w zakresie tworzenia, pielegnacji i utrzymania zieleni oraz zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostanie udzielone na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Spełnione są łącznie następujące warunki:
1) zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego (Miasto Inowrocław), o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, osobie prawnej – Inowrocławskiej Gospodarce Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu (IGKiM);
2) kontrolę prawną nad IGKiM sprawuje Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu (PGKiM), odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami IGK, natomiast Miasto Inowrocław sprawuje taką
kontrolę nad PGKiM;
3) ponad 90 % działalności IGKiM (średnio za lata 2021, 2022 i 2023 - 96,66%) dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Miasto Inowrocław;
4) w IGKiM nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.51.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Do Wykonawcy usług w zakresie tworzenia, pielęgnacji utrzymania zieleni oraz zadrzewień na terenie Miasta Inowrocławia należy:
1) przedstawienie dziennego, szczegółowego harmonogramu planowanych prac oraz niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy zakupów. W przypadku braku akceptacji wskazanych prac i zakupów, naczelnik bądź kierownik w Wydziale Gospo-darki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia wprowadza zmiany w przedstawionym harmonogramie, które IGKiM jest zobligowany uwzględnić;
2) zakup niezbędnych do realizacji prac materiałów, wody i energii elektrycznej;
3) wykonywanie prac pielęgnacyjno – konserwacyjnych zieleni na terenie Miasta Inowro-cławia, w tym m. in.: przycinki, pielenia, obsady roślin, podlewania;
4) przygotowywanie terenów pod nowe nasadzenia;
5) dokonywanie przez osobę do tego wyznaczoną bieżących przeglądów terenów zielo-nych na terenie Miasta Inowrocławia i zgłaszanie Zamawiającemu
(drogą elektroniczną) konieczności podjęcia działań oraz ich uwzględnienie
w harmonogramie;
6) magazynowanie, załadunek, transport i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zadań stanowiących własność Miasta Inowrocławia;
7) magazynowanie, załadunek, transport i rozładunek roślin przeznaczonych
do nasadzeń oraz materiałów niezbędnych do ich wykonania;
8) zapewnienie składowania materiałów i urządzeń stosowanych do realizacji zapisów umownych;
9) przeprowadzanie wycinki i przycinki drzew i krzewów oraz usuwanie złomów i wywrotów drzew w uzgodnieniu z pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia;
10) IGKiM jest zobowiązany do utrzymania i pielęgnacji nasadzeń drzew, krzewów oraz by-lin w taki sposób, aby w okresie minimum roku od dnia odbioru robót, procentowy udział fizjologicznego obumarcia nie przekraczał 5% corocznych nasadzeń;
11) IGKiM jest zobowiązany do pielęgnacji i podlewania roślin jednorocznych;
12) wykonywanie robót w zakresie: kształtowania terenów zieleni, rekultywacji terenu, robót ziemnych;
13) bieżące monitorowanie terenów objętych umową z udziałem pracownika Wydziału Go-spodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia, według uzgodnionych wcześniej terminów;
14) przystąpienia do prac uzupełniających w zakresie przedmiotu umowy następnego dnia po stwierdzeniu niewłaściwego stanu przez upoważnionego przedstawiciela Miasta Ino-wrocław;
15) wykonywanie dodatkowych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia po otrzymaniu drogą elektroniczną zlecenia cząstkowego z Wydziału Gospodarki Ko-munalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia w terminie określonym w zleceniu;
16) niezwłoczne informowanie za pomocą e-mail lub telefonicznie Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia o sposobie
i terminie wykonania zlecenia cząstkowego;
17) informowanie drogą elektroniczną lub telefoniczną Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa o braku możliwości wykonania zlecenia cząstkowego, do dwóch dni po jego otrzymaniu, z określeniem przyczyny. W przypadku braku przeka-zania stosownej informacji zlecenie cząstkowe uznaje się za przyjęte.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3836700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3836700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3836700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa sp. z o.o. w Inowrocławiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562766247

7.3.3) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3836700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.