Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304805/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00336164/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00352292/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00364273/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-26
- 2022/BZP 00383249/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00394149/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00398392/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Skoroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774318991
1.5.8.) Numer faksu: +48774318029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skoroszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.skoroszyce.pl/121-zamowienia-przetargi/6493-2022.html#tresc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a725901-1a33-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024882/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 II etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304805/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.IZ.271.8.2022.IBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „II Etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem”
zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną. Dokumenty te stanowią załącznik do umowy.
Teren objęty zamówieniem zlokalizowany jest na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi:
0009 Skoroszyce, Dz. nr 208/23, 209/7, 209/13, 208/16, 208/17.
Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Roboty budowlane,
2) Roboty sanitarne,
3) Roboty elektryczne,
4) Zagospodarowanie, terenu,
5) Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
6) Odbiory z udziałem Zamawiającego, inspektora nadzoru i przedstawicieli Wykonawcy,
7) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
8) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego
planu),
9) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia
kosztorysów ofertowych do oferty)
10) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem
umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w
ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
11) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 1 egz. w
wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),
12) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą
13) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
14) Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji. Miejsce montażu
tablicy zostanie wskazane przez zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania tablicy, wykonawca przedstawi do
akceptacji zamawiającego projekt tablicy pamiątkowej.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Projekt robót budowlanych i specyfikacja techniczna
2) Projekt instalacji elektrycznej i specyfikacja techniczna
3) Projekt instalacji sanitarnych i specyfikacja techniczna
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
5) Przedmiar robót.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczać ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zadanie realizowane jest z dofinansowaniem Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Przyjmuje się, że:
1) Przed złożeniem oferty Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie
użyte podczas realizacji robót,
2) Jeśli Wykonawca napotka w trakcie realizacji robót fizyczne przeszkody, niekorzystne warunki o takim charakterze, jakim jego zdaniem doświadczony Wykonawca nie był w stanie przewidzieć, powinien o tym fakcie, niezwłocznie na piśmie zawiadomić Zamawiającego.
7. Gwarancja:
1) Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert.
2) Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
3) Okres rękojmi za wady będzie wynosił 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8560749,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11103210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8560749,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WASBUD Robert Wąs
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471730871
7.3.3) Ulica: Wrocławska 51
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
2. Zakres rzeczowy robót, który Wykonawca zrealizuje angażując podwykonawców:
1) Roboty elektryczne – Firma LUXX Mariusz Sitko, 49-200 Grodków, ul. Traugutta 11 C
2) Roboty sanitarne – P.P.U.H. BUDREM-BIS Sp. z o.o., 45-054 Opole, ul. Grunwaldzka 10, Oddział Lędziny, ul. Ozimska1c
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8560749,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.