Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00505143/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00525602/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału na potrzeby Gminy Biała
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774388531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f56864f-8517-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału na potrzeby Gminy Biała2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f56864f-8517-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036072/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa opału na potrzeby Gminy Biała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opału dla budynków będących własnością gminy Biała w ilości szacunkowej 353 ton pelletu.
Opał dostarczany będzie do poniżej wymienionych budynków we wskazanych szacunkowych ilościach :
1 Centrum Społeczno-Kulturalne w Białej
ul. Kościuszki 10 w Białej 30 ton
2 Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej
ul. Prudnicka 29 w Białej 20 ton
3 Budynek mieszkalny wielolokalowy
ul. Plac Zamkowy 3 w Białej 6 ton
4 Budynek mieszkalny wielolokalowy
Chrzelice nr 15 15 ton
5 Budynek szkoły w Białej, ul. Tysiąclecia 16; Biuro Obsługi Szkół Samorządowych 150 ton
6 Budynek przedszkola w Solcu 41 a 7 ton
7 Budynek szkoły w Gostomi 16 ton
8 Budynek szkoły w Śmiczu 9 ton
9 Budynek szkoły w Łączniku, ul. Fabryczna 80 ton
10 Budynek szkoły w Pogórzu 20 ton
Informujemy, iż podane ilości są oszacowane na podstawie dotychczasowej ilości spalanego opału i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Zamawiający sukcesywnie do końca roku 2024 zamawiał będzie transporty opału i rozliczać będzie się za faktycznie zakupione ilości.
Dostawy realizowane powinny być samochodami przeznaczonymi do transportu tego rodzaju opału (cysterny z podawaniem pneumatycznym). Jednorazowe zamówienia realizowane będą w ilościach do 12 ton.
Dojazd do Centrum Społeczno-Kulturalne w Białej ul. Kościuszki 10 oraz budynku mieszkalnego przy Placu Zamkowym jest niemożliwy dla autocysterny ze złączem hydraulicznym o ładowności 24 ton, z powodu ciasnej zabudowy i wąskiej drogi.
Koszt jednej tony opału powinien zawierać w sobie wszelkie koszty wykonania usługi: zakup opału, załadunek, transport i rozładunek u Zamawiającego. Nie jest dopuszczone wykazywanie innych kosztów, poza kosztem opału.
Wymagania dotyczące opału pellet :
- długość do 40 mm,
- średnica do 8 mm,
- wartość opałowa min 18 000 kj/kg,
- wilgotność max 10 %
- zgodność z normą PN-EN 14961-2 ;
UWAGA :
Liczba jednostek tj. miejsca dostawy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i nie stanowić to będzie podstawy zawarcia aneksu do umowy.
Wykonawca zobligowany jest do :
- dostawy opału zgodnie z zamówieniem, zamówienia w formie telefonicznej bądź elektronicznej na podane adresy poczty elektronicznej,
- ustalenia daty dostawy z przedstawicielami zamawiającego,
- dostawy opału,
- ewentualnego posprzątania miejsca rozładunku w przypadku nieporządku,
- wystawienia faktury VAT odpowiedniej jednostce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poli Trade
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278172470
7.3.3) Ulica: Biblioteczna 10/22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521028,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI BIAŁA
więcej: przetargi BIAŁA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.