Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfb5d11f-b387-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061785/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania i akcesoriów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w związku z unieważnieniem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż wszystkie złożone w ww. postępowaniu, oferty podlegały odrzuceniu, tym samym zaistniała podstawa unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. W takiej sytuacji postępowanie staje się bowiem bezprzedmiotowe, ponieważ nie może zostać osiągnięty jego cel w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Uwzględniając przywołaną powyżej podstawę unieważnienia postępowania, ziściła się przesłanka pozwalająca na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jako „trybu drugiej szansy”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3211/21/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 244064,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego
zamówienie podstawowe
1) Listwa zasilajaca typ I - 20 szt.
2) Listwa zasilajaca typ II – 20 szt.
3) Listwa zasilajaca typ III – 10 szt.
4) Kabel USB typ I – 10 szt.
5) Kabel USB typ II – 10 szt.
6) Kabel USB typ III – 10 szt.
7) Kabel USB typ IV – 10 szt.
8) Ładowarka sieciowa – 20 szt.
9) Zasilacz sieciowy – 10 szt.
10) Mysz komputerowa – 50 szt.
11) Klawiatura komputerowa – 100 szt.
12) Dysk twardy typ I – 2 szt.
13) Dysk twardy typ II – 5 szt.
14) Kamera internetowa 4K – 2 szt.
15) Uchwyt biurkowy typ I – 5 szt.
16) Uchwyt biurkowy typ II – 10 szt.
17) Kabel HDMI 15m – 15 szt.
18) Wkładka SFP+ 10GB – 4 pary
19) Przełącznik sieciowy typ I – 2 szt.
20) Przełącznik sieciowy typ II – 2 szt.
21) Punkt dostępowy – 5 szt.
22) Patch panel – 5 szt.
23) Organizer kabli – 10 szt.
24) Patchcord typ I – 300 szt.
25) Patchcord typ II – 100 szt.
26) Stacja dokująca USB-C – 10 szt.
27) Okulary VR – 1 szt.
28) Karta pamięci SD – 8 szt.
29) Adapter HDMI-VGA – 20 szt.
30) Głośniki komputerowe – 6 szt.
31) Pamięć RAM – 5 szt.
32) Kabel HDMI 1m – 8 szt.
33) Kabel HDMI - DP 1,5m – 5 szt.
34) Pendrive – 10 szt.
35) Komputer AiO 24" – 20 szt.
36) Oprogramowanie biurowe – 20 szt.
37) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 1 szt.
38) Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor – 2 szt.
39) Odnowienie subskrypcji na oprogramowanie graficzne – 3 szt.
prawo opcji
1) Komputer AiO 24" – 15 szt.
2) Oprogramowanie biurowe – 15 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31213000-2 - Urządzenia przesyłowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8131013272
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191862,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.