Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00558347/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
- 2024/BZP 00008188/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00027438/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00302681/01 - Wynik z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Modernizacja Stadionu Sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 i nr 3
w Olszynie - etap II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wolności 20
1.4.2.) Miejscowość: Olszyna
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-830
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 757212050
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035924
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00558347
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na wnioski wykonawców z dnia 04.01.2024 r. i z dnia 11.01.2024 r, a także wyjaśnienia oraz zmiana treści SWZ, stają się integralną częścią zarówno SWZ jak i projektu umowy i są wiążące przy składaniu ofert. W przypadku wystąpienia sprzeczności pomiędzy odpowiedziami i wyjaśnieniami udzielanymi różnym wykonawcom, zastosowanie mają odpowiedzi, wyjaśnienia lub zmiany – odpowiednio udzielone lub wprowadzone – w terminie późniejszym. Zmiana treści SWZ i projektu umowy jest wiążąca dla wszystkich wykonawców.
Po zmianie:
1. W SWZ w pkt. 9.3, ppkt. 9.3.2 w wykazie podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dodano ppkt 7) :
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie:
- potwierdzenie zgodności urządzeń skateparku z normą PN-EN 14974:2019-07;
2. W SWZ w pkt. 9.2. ppkt 9.2.1, w wykazie przedmiotowych środków dowodowych dodano
ppkt c) UWAGA:
1. Zamawiający dopuszcza dodatkowo nawierzchnię o minimalnych parametrach - szczegóły podane są w załączniku - ERRATA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
2. Zamawiający ujednolica wymagane dokumenty dla wszystkich przedstawionych nawierzchni szczegóły podane są w załączniku - ERRATA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na wnioski wykonawców z dnia 04.01.2024 r. i z dnia 11.01.2024 r, a także wyjaśnienia oraz zmiana treści SWZ, stają się integralną częścią zarówno SWZ jak i projektu umowy i są wiążące przy składaniu ofert. W przypadku wystąpienia sprzeczności pomiędzy odpowiedziami i wyjaśnieniami udzielanymi różnym wykonawcom, zastosowanie mają odpowiedzi, wyjaśnienia lub zmiany – odpowiednio udzielone lub wprowadzone – w terminie późniejszym. Zmiana treści SWZ i projektu umowy jest wiążąca dla wszystkich wykonawców.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
zgodnie z rozdz. II SWZ
9.3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykaz robót budowlanych - (załącznik numer 3):
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont bieżni okrężnej o obwodzie 400m z nawierzchnią typu SANDWICH, legitymującą się pozytywnymi wynikami badań powykonawczych zainstalowanych nawierzchni przeprowadzonych przez współpracującą z PZLA jednostkę badawczą lub laboratorium akredytowane przez WA i uzyskanymi świadectwami
oraz
b) trzy roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie boiska piłkarskiego o powierzchni minimum 7.000 m2 o nawierzchni z trawy sztucznej wraz z oświetleniem (załącznik numer 3).
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie (doświadczenia zawodowego nie sumuje się).
Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób (załącznik numer 4):
co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, posiadającą minimalnie 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, remont i/lub modernizację obiektu sportowego.
Wykonawca zabezpieczy osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót oraz referencji bądź innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania.
3) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu zgodnie z rozdziałem II pkt 3 SWZ- Zamawiający nie udostępnia wzoru, sporządzenie oświadczenia leży po stronie oferenta.
4) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów złotych), zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 8.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
5) Projekt harmonogramu rzeczowo – finansowego. Zamawiający nie udostępnia wzoru, sporządzenie harmonogramu leży po stronie oferenta.
6) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
Po zmianie:
zgodnie z rozdz. II SWZ
9.3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykaz robót budowlanych - (załącznik numer 3):
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, należycie wykonał co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont bieżni okrężnej o obwodzie 400m z nawierzchnią typu SANDWICH, legitymującą się pozytywnymi wynikami badań powykonawczych zainstalowanych nawierzchni przeprowadzonych przez współpracującą z PZLA jednostkę badawczą lub laboratorium akredytowane przez WA i uzyskanymi świadectwami
oraz
b) trzy roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie boiska piłkarskiego o powierzchni minimum 7.000 m2 o nawierzchni z trawy sztucznej wraz z oświetleniem (załącznik numer 3).
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie (doświadczenia zawodowego nie sumuje się).
Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi/dostawy/budowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy/budowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób (załącznik numer 4):
co najmniej jedna osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych oraz w tym pełnienie funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, remont i/lub modernizację obiektu sportowego.
Wykonawca zabezpieczy osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót oraz referencji bądź innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania.
3) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu zgodnie z rozdziałem II pkt 3 SWZ- Zamawiający nie udostępnia wzoru, sporządzenie oświadczenia leży po stronie oferenta.
4) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł. (słownie złotych: pięć milionów złotych), zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 8.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
5) Projekt harmonogramu rzeczowo – finansowego. Zamawiający nie udostępnia wzoru, sporządzenie harmonogramu leży po stronie oferenta.
6) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
7)potwierdzenie zgodności urządzeń skateparku z normą PN-EN 14974:2019-07
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
9.2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych
9.2.1. Wykonawca składa niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 ustawy Pzp):
a) Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Dla wybranej nawierzchni syntetycznej należy posiadać niżej wymienione dokumenty:
• certyfikat WA dla oferowanej nawierzchni (Product Certificate),
• kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, określającą technologię wykonania oferowanej nawierzchni,
• aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny z terenu UE,
• autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
• kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu (Product Certificate),
• próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 30x30cm z oznaczeniem producenta i rodzaju oferowanego produktu,
• raport na zgodność z aktualną normą PN-EN 14877-2014 w zakresie spełnienia pozostałych parametrów nie wyszczególnionych w raporcie WA,
• kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, wykonanego przez niezależne autoryzowane laboratorium potwierdzające nie przekroczenie przez nawierzchnię dopuszczalnej zawartości metali ciężkich zgodnie
z normą DIN 18035-6.
b) Wymagane dokumenty dotyczące trawy syntetycznej w zależności od wybranego wariantu trawy są dokładnie opisane w części projektowej, są to m. in.
• Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanej trawy wraz z zasypem, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, że boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu.
• Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dotyczący oferowanej trawy na zgodność z normą EN 15330-1:2013.
• Producent oferowanej sztucznej trawy musi posiada statusu FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP) i być wymieniony na oficjalnej stronie FIFA.
• Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia
Zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie ich do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający dopuszcza złożenie próbki oferowanej nawierzchni po złożeniu oferty na wezwanie Zamawiającego.
Po zmianie:
9.2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych
9.2.1. Wykonawca składa niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 ustawy Pzp):
a) Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
Dla wybranej nawierzchni syntetycznej należy posiadać niżej wymienione dokumenty:
• certyfikat WA dla oferowanej nawierzchni (Product Certificate),
• kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, określającą technologię wykonania oferowanej nawierzchni,
• aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny z terenu UE,
• autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię,
• kompletny raport z badania niezależnego laboratorium posiadającego akredytację WA potwierdzający wymagane wartości parametrów nawierzchni, wydany celem uzyskania certyfikatu (Product Certificate),
• próbkę oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 30x30cm z oznaczeniem producenta i rodzaju oferowanego produktu,
• raport na zgodność z aktualną normą PN-EN 14877-2014 w zakresie spełnienia pozostałych parametrów nie wyszczególnionych w raporcie WA,
• kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego, wykonanego przez niezależne autoryzowane laboratorium potwierdzające nie przekroczenie przez nawierzchnię dopuszczalnej zawartości metali ciężkich zgodnie
z normą DIN 18035-6.
b) Wymagane dokumenty dotyczące trawy syntetycznej w zależności od wybranego wariantu trawy są dokładnie opisane w części projektowej, są to m. in.
• Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports LabsLtd), dotyczący oferowanej trawy wraz z zasypem, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA QualityConcept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej. Dopuszcza się badanie z SBR pod warunkiem, że boisko zostanie zasypane granulatem EPDM z recyklingu.
• Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dotyczący oferowanej trawy na zgodność z normą EN 15330-1:2013.
• Producent oferowanej sztucznej trawy musi posiada statusu FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP) i być wymieniony na oficjalnej stronie FIFA.
• Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia
Zgodnie z art. 107 ust.2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie ich do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający dopuszcza złożenie próbki oferowanej nawierzchni po złożeniu oferty na wezwanie Zamawiającego.
c) UWAGA:
1. Zamawiający dopuszcza dodatkowo nawierzchnię o minimalnych parametrach - szczegóły podane są w załączniku - ERRATA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
2. Zamawiający ujednolica wymagane dokumenty dla wszystkich przedstawionych nawierzchni szczegóły podane są w załączniku - ERRATA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie:
- potwierdzenie zgodności urządzeń skateparku z normą PN-EN 14974:2019-07;
2. W SWZ w pkt. 9.2. ppkt 9.2.1, w wykazie przedmiotowych środków dowodowych dodano
ppkt c) UWAGA:
1. Zamawiający dopuszcza dodatkowo nawierzchnię o minimalnych parametrach - szczegóły podane są w załączniku - ERRATA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
2. Zamawiający ujednolica wymagane dokumenty dla wszystkich przedstawionych nawierzchni szczegóły podane są w załączniku - ERRATA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na wnioski wykonawców z dnia 04.01.2024 r. i z dnia 11.01.2024 r, a także wyjaśnienia oraz zmiana treści SWZ, stają się integralną częścią zarówno SWZ jak i projektu umowy i są wiążące przy składaniu ofert. W przypadku wystąpienia sprzeczności pomiędzy odpowiedziami i wyjaśnieniami udzielanymi różnym wykonawcom, zastosowanie mają odpowiedzi, wyjaśnienia lub zmiany – odpowiednio udzielone lub wprowadzone – w terminie późniejszym. Zmiana treści SWZ i projektu umowy jest wiążąca dla wszystkich wykonawców.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.