eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4473fa-9fd9-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził postępowanie na sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie. Ww. postępowanie było przeprowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 2 ustawy PZP (ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00527370 z dn. 01.12.2023 roku; nr ref.: ZGOK/PN/48/2023).
W ww. postępowaniu nie złożono żadnej oferty a w konsekwencji postępowanie zostało unieważnione w dniu 19 grudnia 2023 r.
W postępowaniu prowadzonym w trybie art. 305 pkt 2) ustawy PZP, w wyniku którego zostanie zawarta umowa, pierwotne warunki zamówienia określone w ogłoszeniu nr 2023/BZP 00527370 z dnia 01.12.2023 r. oraz w SWZ dla postępowania nr ZGOK/PN/48/2023 nie zostały w istotny sposób zmienione, a zatem zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 305 pkt 2 ustawy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/WR/49/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. (dalej ZGOK) do siedziby Zamawiającego: ZGOK Sp. z o.o. ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
2. Przedmiotem negocjacji będą warunki realizacji zamówienia, w tym cena zaproponowana przez Wykonawcę oraz termin dostaw częściowych.
3. Termin dostaw częściowych zaoferowany przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 3 dni robocze (do terminu nie wlicza się sobót, niedziel i świąt). Postępowanie zostanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8) ustawy PZP, gdy Wykonawca zaproponuje termin dostaw częściowych dłuższy niż 3 dni robocze.
4. Środki ochrony indywidualnej oraz artykuły bhp objęte niniejszym zamówieniem mają być:
a. fabrycznie nowe,
b. najwyższej jakości,
c. zapakowane oryginalnie przez producenta w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem a opakowanie nie może nosić znamion otwierania,
d. asortyment musi posiadać wszystkie wymagane, aktualne certyfikaty dla poszczególnych typów asortymentu,
e. w przypadku środków ochrony indywidualnej produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu.
5. Wszędzie, gdzie opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wszędzie, gdzie opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w OPZ. Rozwiązanie równoważne musi być wskazane w ofercie Wykonawcy.
7. Minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy od daty dostarczenia.
8. Dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów BHP odbywać się będą:
a. sukcesywnie - w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od daty zgłoszenia zapotrzebowania/zamówienia przez Zamawiającego – drogą elektroniczną (e-mail). Do ww. terminu nie wlicza się sobót, niedziel i świąt,
b. zamówiony asortyment dostarczany będzie do miejsca magazynowania (wskazane przez Zamawiającego) w siedzibie ZGOK Sp. z o.o. ul. Lubelska 53, Olsztyn w godzinach 7:00-14:00 od poniedziałku do piątku,
c. przy każdej dostawie wystawiany będzie dokument potwierdzający dostawę (np. WZ),
d. ilość zamawianych produktów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego,
e. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości asortymentu podanego w Załączniku nr 3 pn. Formularz rzeczowo – cenowy – Opis przedmiotu zamówienia, jednak z uwzględnieniem nieprzekraczalności łącznej kwoty zamówienia (umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18800000-7 - Obuwie

18444111-4 - Hełmy ochronne

35113440-5 - Kamizelki odblaskowe

18830000-6 - Obuwie ochronne

18141000-9 - Rękawice robocze

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

42924790-3 - Maski pochłaniające nieprzyjemne zapachy

18142000-6 - Okulary ochronne

18143000-3 - Akcesoria ochronne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 8) ustawy PZP, zgodnie z którym: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W dniu 21 grudnia 2023 roku. Zamawiający zaprosił do udziału w negocjacjach w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy PZP Wykonawcę Pana Krystiana Szyszło prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Equork Krystian Szyszło, 10-283 Olsztyn, ul. Jagiellońska 57E lok. 10.
Negocjacje odbyły się w dniu 4 stycznia 2024 roku o godzinie 10:00.
Wykonawca w dniu 8 stycznia 2024 r. oświadczył (drogą mailową), że rezygnuje z dalszych negocjacji.
Biorąc pod uwagę definicję postępowania o udzielenie zamówienia zawartą w art. 7 pkt 18 ustawy PZP, z której wynika, że celem postępowania prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki jest wynegocjowanie postanowień umowy, kończące się zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 8) ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.