Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00335838/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg w 2022 roku, z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30
1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg w 2022 roku, z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946c2209-688b-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002362/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 dostawa materiałów do utrzymania dróg w postaci mieszanki piasku z solą w 2022r., z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.69.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403832,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:1) ZADANIE NR 1 – dostawa 40% mieszanki piasku z solą na teren Obwodu Drogowego w Olsztynku, w ilości 75 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 40 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 12562,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:2) ZADANIE NR 2 – dostawa 40% mieszanki piasku z solą na teren Obwodu Drogowego w Barczewie, w ilości 75 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 40 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 13912,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:3) ZADANIE NR 3 – dostawa 40% mieszanki piasku z solą na teren Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście, w ilości 75 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 40 % .
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 12483,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:ZADANIE Nr 4 – dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy wykonawcy zewnętrznego w Olsztynku, w ilości 700 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 %
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 106855,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:5) ZADANIE Nr 5- dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy wykonawcy zewnętrznego w Sętalu, w ilości 475 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 % .
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 74028,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:6) ZADANIE NR 6 – dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy Wykonawcy zewnętrznego w Mątkach i Sętalu, w ilości 900 ton ( Mątki – 250 ton, Sętal – 650 ton);
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 140265,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:ZADANIE NR 7 – dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy Wykonawcy zewnętrznego w Sorkwitach, w ilości 275 ton.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 %
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 43725,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17527,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17527,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przdsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033
7.3.3) Ulica: Nowodworska 25
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17527,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18265,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18265,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033
7.3.3) Ulica: Nowodworska 25
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18265,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17066,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17066,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033
7.3.3) Ulica: Nowodworska 25
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17066,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorswo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033
7.3.3) Ulica: Nowodworska 25
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96401,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96401,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96401,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033
7.3.3) Ulica: Nowodworska 25
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96401,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033
7.3.3) Ulica: Nowodworska 25
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93357,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna "Zwirek" Katarzyna Skwiot Adam Skwiot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421583623
7.3.3) Ulica: Brejdyny 68
7.3.4) Miejscowość: Piecki
7.3.5) Kod pocztowy: 11-710
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
- Dostawa soli drogowej białej gruboziarnistej o granulacji 0,25mm÷4mm z dodatkiem antyzbrylacza w ilości około 625 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
- Sukcesywna dostawa soli przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg i chodników
więcej: Piasek naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.