eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg w 2022 roku, z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg w 2022 roku, z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30

1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg w 2022 roku, z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946c2209-688b-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002362/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 dostawa materiałów do utrzymania dróg w postaci mieszanki piasku z solą w 2022r., z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335838/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.69.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 403832,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
1) ZADANIE NR 1 – dostawa 40% mieszanki piasku z solą na teren Obwodu Drogowego w Olsztynku, w ilości 75 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 40 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 12562,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
2) ZADANIE NR 2 – dostawa 40% mieszanki piasku z solą na teren Obwodu Drogowego w Barczewie, w ilości 75 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 40 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 13912,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
3) ZADANIE NR 3 – dostawa 40% mieszanki piasku z solą na teren Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście, w ilości 75 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 40 % .

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 12483,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
ZADANIE Nr 4 – dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy wykonawcy zewnętrznego w Olsztynku, w ilości 700 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 %

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 106855,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
5) ZADANIE Nr 5- dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy wykonawcy zewnętrznego w Sętalu, w ilości 475 ton;
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 % .

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 74028,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
6) ZADANIE NR 6 – dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy Wykonawcy zewnętrznego w Mątkach i Sętalu, w ilości 900 ton ( Mątki – 250 ton, Sętal – 650 ton);
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 %.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 140265,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
ZADANIE NR 7 – dostawa 30% mieszanki piasku z solą do bazy Wykonawcy zewnętrznego w Sorkwitach, w ilości 275 ton.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 %

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 43725,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17527,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17527,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przdsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: Nowodworska 25

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17527,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18265,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18265,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: Nowodworska 25

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18265,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17066,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17066,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: Nowodworska 25

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17066,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorswo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: Nowodworska 25

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96401,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96401,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96401,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: Nowodworska 25

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96401,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182655,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033

7.3.3) Ulica: Nowodworska 25

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182655,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93357,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna "Zwirek" Katarzyna Skwiot Adam Skwiot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421583623

7.3.3) Ulica: Brejdyny 68

7.3.4) Miejscowość: Piecki

7.3.5) Kod pocztowy: 11-710

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.