Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016506/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036135 z dnia 2021-04-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0cdf8e0a-2d06-4c50-ac4e-369469d95eab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2036cb00-826d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011423/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016506/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Botwinka - pęczek 200g. pęczek 150Brokuły (min 0,80kg) szt. 300Buraki ćwikłowe kg. 1400Cebula biała kg. 1100Cebula czerwona kg. 50Czosnek polski szt. 550Kalafior świeży (min 1,2kg) szt. 620Kapusta biała kg. 1300Kapusta młoda (wczesna min 1kg) szt. 600Kapusta czerwona kg. 500Kapusta pekińska (min 1kg) szt. 700Koper zielony - pęczek 100g. pęczek 2600Marchew kg. 1650Ogórki świeże kg. 1800Por kg. 355Sałata rzymska kg. 20Sałata zielona szt. 3000Seler korzeń kg. 630Seler naciowy kg. 10Szczypiorek - pęczek 100g. pęczek 2300Papryka świeża czerwona kg. 1900Papryka świeża zielona kg. 500Papryka świeża żółta kg. 400Pieczarki świeże kg. 2000Pietruszka korzeń kg. 100Pietruszka zielona - natka pęczek 100g. pęczek 2100Pomidory kg 2800Pomidory koktajlowe kg 70Pomidory malinowe kg 100Pietruszka ozdobna (100g) szt. 50Ziemniaki jadalne późne, polskie kg 15000Ziemniaki jadalne wczesne (dostawa od 1 czerwca 2020r.) kg 10000Ogórek kiszony op. (3- 5kg) kg 8504.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
03221000-6 - Warzywa
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221250-3 - Cukinia
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221320-5 - Sałata liściasta
03221410-3 - Kapusta
03221420-6 - Kalafior
03221430-9 - Brokuły
15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.5.) Wartość części: 140213,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gruszki świeże kg 1500Jabłka kg 2000Banany kg 1600Brzoskwinie kg 400Kiwi kg 300Mandarynki kg 700Nektarynki kg 600Pomarańcze kg 2700Arbuzy świeże kg 1200Winogrona ciemne kg 25Winogrona jasne kg 25Cytryny kg 250Truskawki kg 150Grejpfruty kg 500Śliwki czerwone kg 20Melony szt 10Granaty szt 10Awokado szt 10Mango szt 10Ananasy kg 35Pigwa kg 2Limonki kg 2Morele kg 10Czereśnie ciemne kg 20Śliwki fioletowe łowickie kg 20Renklody kg 204.5.3.) Główny kod CPV: 03222322-6 - Gruszki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222111-4 - Banany
03222112-1 - Ananasy
03222113-8 - Mango
03222117-6 - Awokado
03222118-3 - Owoce kiwi
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222230-4 - Grejpfruty
03222240-7 - Mandarynki
03222250-0 - Limonki
03222313-0 - Truskawki
03222321-9 - Jabłka
03222323-3 - Pigwy
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222331-2 - Morele
03222332-9 - Brzoskwinie
03222334-3 - Śliwki
03222341-5 - Winogrona stołowe
15332180-9 - Melony
4.5.5.) Wartość części: 53182,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Włoszczyzna mrożona paski opak. 2 - 2,5kg 1500Brokuł mrożony opak. 1,5 - 2,5kg 600Kalafior mrożony opak. 2 - 2,5kg 400Marchew mrożona kostka opak. 2 -2,5kg 500Marchew z groszkiem mrożona opak. 2 - 2,5kg 600Marchew mrożona juniorka opak. 2 - 2,5kg 600Mieszanka warzywna chińska mrożona 2 - 2,5kg 100Mieszanka warzywna mrożona 7 składnikowa 2 - 2,5kg 250Groszek zielony mrożony opak. 2 - 2,5kg 100Fasola szparagowa cięta zielona, żółta mrożona opak. 2 - 2,5kg 450Frytki ziemniaczane karbowane opak. 2 - 5kg 50Mieszanka kompotowa opak. 2 - 2,5kg 600Wiśnia bez pestek op. 2 - 2,5kg 600Rabarbar cięty mrożony opak. 2 - 2,5kg 50Truskawki mrożone opak. 2 - 2,5kg 600Śliwka bez pestek mrożona opak. 2 - 2,5kg 600Jagody mrożone opak. 2 - 2,5kg 100Czarna porzeczka mrożona opak. 2 - 2,5kg 50Szpinak liść mrożony opak. 2 - 2,5kg 200Maliny mrożone opak. 2 - 2,5kg 50Kulki ziemniaczane opak. 2 - 2,5kg 20Szyszka fryfka opak. 2 - 2,5kg 20Ziemniaki ćwiartki opak. 2 - 2,5kg 20Talarki opak. 2 - 2,5kg 20Uszka mix opak. 2 - 2,5kg 20Kurki całe mrożone opak. 2 - 2,5kg 50Lód w kostkach opak. 1 kg 104.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 38761,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papryka marynowana paski słoik poj. 4250ml /4100g po odcieku min. 2000g. szt. 100Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 4250ml /4000g po odcieku min. 2200g. szt. 250Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 870g netto po odcieku min. 450g. szt. 32Papryka marynowana ćwiartki słoik 900ml/ 860g netto po odcieku min. 370g. szt. 32Oliwka czarna bez pestek w opak. szkl. 880g/935g netto po odcieku min.400g. szt. 10Oliwka zielona bez pestek w opak. szklanym 900g netto po odcieku min. 450g. szt. 10Szparagi konserwowe całe w opak. słoik 370ml /330g po odcieku min. 205g. szt. 60Szczaw przecier konserwowy słoik masa netto 280g. szt. 120Koncentrat pomidorowy 30% puszka z samootwieraczem masa netto 800g. szt. 300Kukurydza konserwowa puszka 400g netto / po odcieku min. 220g. szt. 500Groszek zielony konserwowy puszka 400g netto po odcieku min.240g. szt. 200Fasolka konserwowa czerwona puszka 400g netto po odcieku min. 220g. szt. 400Ananas konserwowy plastry w syropie puszka 565g netto po odcieku min. 340g. szt. 300Seler konserwowy słoik o poj. 1700ml /1400g po odcieku min. 800g netto. szt. 250Brzoskwinie konserwowe połówki w syropie puszka 850ml/820g netto po odcieku min. 470g. szt. 300Pieczarki marynowane całe słoik 780g/790g netto po odcieku min. 440g. szt. 110Fasola szparagowa konserwowa, cięta puszka 2650ml/2600g netto po odcieku 1500g. szt. 60Dżem truskawkowy wysoko słodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min.35g owoców /100g produktu. szt. 200Dżem porzeczkowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. szt. 200Dżem wiśniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. szt. 200Dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g owoców /100g produktu. szt. 200Marmolada wieloowocowa opak. plast. 1000g netto min. 113g owocu/100g produktu. szt. 90Powidała śliwkowe słoik 610g netto/min 160g owoców/100g produktu. szt. 100Barszcz czerwony koncentrat z buraków ćwikłowych butelka szklana 330ml netto. szt. 50Żurawina konserwowa do mięs min. 49% żurawinyna 100g słoik 314ml/300g netto. szt. 20Żur śląski słoik masa netto 470g. szt. 400Chrzan tarty słoik op.290g netto. szt. 400Słonecznik łuskany opak. 100g. folia hermetycznie zgrzewana. szt. 40Orzechy włoskie opak. 200g folia hermetycznie zgrzewana. szt. 25Rodzynki sułtańskie opak. 500g-750g netto/folia. szt. 15Śliwka kalifornijska w opak 500g-750g netto/foli. szt. 20Susz owocowy w opak. 500g /folia /min. jabłko, gruszka, śliwka. szt. 10Olej roślinny jadalny rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia 100% filtrowany na zimno opak. butelka 5 l . szt. 450Sok jabłkowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 100Sok pomarańczowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 100Sok czarna porzeczka 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 100Sok pomidorowy 100 % karton 1 l. typu Hortex lub równoważne szt. 10Dżem porcyjny różne smaki op.25-27g. szt. 50Miód jednorazowy op. 25-27g. szt. 504.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15321000-4 - Soki owocowe
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15332400-8 - Owoce konserwowane
15332410-1 - Owoce suszone
4.5.5.) Wartość części: 46194,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139668,35
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198607,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139668,35
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL PIOTR KOPCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540171274
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 31
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139668,35
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48856,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76719,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48856,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL PIOTR KOPCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540171274
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 31
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48856,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37332,15
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39078,36
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37332,15
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unifreeze Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979
7.3.3) Ulica: ul. Miesiączkowo 110
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37332,15
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48575,92
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48575,92
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48575,92
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o. o. ODDZIAŁW BYDGOSZCZY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48575,92
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-312021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.