Og³oszenie z dnia 2021-04-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00247504/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00073105/01 - Wynik z dnia 2021-06-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00036140 z dnia 2021-04-20 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachów w Szpitalu Wojewódzkim im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Wojewódzki im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48146315460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgolas@lukasz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lukasz.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachów w Szpitalu Wojewódzkim im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47838b2a-a1a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00036140
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005265/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 roboty budowlane
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie to: - przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon±obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” - ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. - Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.- Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf- Platforma pozwala na wgranie plików o dowolnym rozszerzeniu np.: .doxx, .doc, .xls, .xlsx. .pdf, .zip.- pliki oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± na Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ ich otwarcia dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz aktualny czas.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych wykonawcy jest Szpital Wojewódzki im. ¶w. £ukasza w Tarnowie, ul. Lwowska 178 a, 33-100 Tarnów, tel. 14 63 15 000, fax. 14 621 25 81, e mail; hospital@lukasz.med.pl2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych powo³anym przez Szpital za po¶rednictwem adresu mailowego: iod@lukasz.med.pl3. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, 61-441 Poznañ.4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w celu podatkowym, rachunkowym, realizacji umowy i archiwizacji. 5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa Prawo zamówieñ publicznych oraz Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych, oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1.)zwana dalej „RODO”, 6. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 7. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli z przepisów obowi±zuj±cych np. prawa podatkowego czy rachunkowego wynika obowi±zek przechowywania danych osobowych w okresie d³u¿szym dane osobowe bêd± przechowywane w tym okresie, 8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;10. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP, jak równie¿ nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³ów oraz za³±czników do protoko³u. c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, które dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;11. Osobie, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 12. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 250000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu na budynku F i G w Szpitalu Wojewódzkim im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55000,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261214-7 - K³adzenie dachów bitumicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonanie roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu na budynku Dzia³u Technicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 195000,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261214-7 - K³adzenie dachów bitumicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonanie roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu:1. zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie 2.uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie 3. sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie 4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.a) w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia w zakresie nadzoru oraz kierowania robotami budowlanymi tj.:1. co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie – bez wzglêdu na ilo¶æ zadañ, na które Wykonawca sk³ada ofertê.Uwaga:Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji w zakresie wskazanym powy¿ej. Zamawiaj±cy uznaje równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.W celu wykazania spe³nienia warunku posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej, wykonawca winien przed³o¿yæ: w przypadku osób – o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane wraz z ofert±.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ od Wykonawców z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiany umowy s± dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych pod warunkiem, ¿e nie zmieniaj± charakteru niniejszej umowy.3. Z zastrze¿eniem formy przewidzianej w ust. 1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie:a) Zmiany adresu, osób reprezentuj±cych Strony w przypadku zmian organizacyjnych, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,b) zmiany kont bankowych, c) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.d) Zmiany przywo³ywanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporz±dzeñ, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporz±dzeñ maj±cych odpowiednie zastosowanie;e) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,f) zmiany producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia – w przypadku braku dostêpno¶ci na rynku, przy zachowaniu parametrów, g) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; h) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; i) konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, j) konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. k) obni¿enia wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, l) Zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, m) wyst±pienia okoliczno¶ci zmiany podwykonawcy dla czê¶ci zamówienia, któr± wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców okre¶lonych w umowie,n) sytuacji gdy wyst±pi konieczno¶æ realizacji przez podwykonawcê czê¶ci zamówienia, której Wykonawca nie wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców okre¶lonych w umowie,o) Wykonawca opiera³ siê na zasobach podmiotów trzecich wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, dopuszcza siê zmianê tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, ¿e nowy podmiot wyka¿e spe³nianie warunków.p) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca:aa) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,bb) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców – wówczas na miejsce Wykonawcy w prawa i obowi±zki wynikaj±ce z niniejszej umowy wstêpuj± podwykonawcy, którzy wykonuj± roboty.q) Zmiany terminu wykonania robót, o czas trwania przeszkody, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, w nastêpuj±cych przypadkach:aa) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy.bb) wyst±pienia zmian organizacyjnych po stronie Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,cc) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych brak mo¿liwo¶ci prowadzenia robót.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-05
2021-04-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ¯YWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO DLA ODDZIA£U OPIEKI D£UGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MO¦CICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrotomu rotacyjnego, kriostatu, aparatu USG dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawa myjni - dezynfektora dla potrzeb Zespo³u Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o.
- Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do samochodów u¿ytkowanych przez Powiatow± Stacjê Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy miêsa i podrobów drobiowych, miêsa wieprzowego i wo³owego, wêdlin wieprzowych i wêdlin drobiowych oraz ryb
- Budowa boiska przy ul. Bitwy o Wa³ Pomorski w Tarnowie
wiêcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeñ
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- "Wymiana s³omianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala ¶w. £ukasza w Boles³awcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Remont dachu budynku Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Warszawa Po³udnie Sp. z o.o. przy ul. Chro¶cickiego 16/18 w Warszawie.
- "Zielona przestrzeñ w Pilicy."
wiêcej: Wykonywanie pokryæ dachowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.